• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

manager?

goed gezien, wel vreemd inderdaad

Wel apart vind ik dat iemand geen forumaccount had. deze aangemaakt heeft + direct manager is
 
Laat hem toch gewoon de dramaqueen spelen, altijd overdreven zorgen maken om niets.
Iemand die een hele dag door de gordijnen piept om toch alles gezien te hebben.
 
sorry dat mijn opvoeding normen en waarden bevatte.... wat jullie schijnbaar dus niet gehad hebben

wie maakt zich zorgen?? ik observeer gewoon wat.
dus blijkbaar ben jij de dramaqueen die van niets een drama maakt.... zoals gewoonlijk trouwens, want enige waarde heb je nog nooit toegevoegd
 
Ja inderdaad Artic. Toch wel weer opvallend dat ik de persoon ben die in dit topic weer negatief spreek over masta om dit. Moeten ook altijd dezelfde zijn. Niemand anders doet ook zijn moeite hiervoor.

Met serieuzere toon. Zullen we inderdaad gewoon even kappen met dat moddergooien altijd?
 
De bedoeling van dat hele bericht was een stukje sarcasme. Vandaar ook de "op serieuzere toon" daarna. Jullie moeten weten dat Sjeesje en ik niet dezelfde persoon kunnen zijn, aangezien ik de meest vredelievende speler ben op the-west. Ik mag jullie namelijk allemaal en gun jullie ook het beste. Daarom moet er ook gewoon gestopt worden met dat moddergooien. Is altijd hetzelfde gezeik namelijk.
 
Bovenaan