• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mëgïco

DeletedUser

Beste spelers,

Wij, Smoking ace-Mattieman93 en lonca, presenteren bij deze de BG Mëgïco.
Wij zullen in het begin 2 steden starten. La Mesilla en Chilpancigo. La mesilla zal om 22:20 gebouwd zijn en Chilpancigo om 22:45.

Wij zoeken mensen die verzot zijn op dit spel en graag mee willen helpen aan een leuke stad! Er is plek voor 100 mensen, waarvan al 40 plekken gereserveerd zijn voor anderen. Wij willen een leuke groep vormen en hierbij ook nog eens een aantal fortjes veroveren.

Heb jij zin om met ons mee te doen? Stuur dan een TG naar een van ons drieën.

Mvg,
 
Beste spelers,

Wij, Smoking ace-Mattieman93 en lonca, presenteren bij deze de BG Mëgïco.
Wij zullen in het begin 2 steden starten. La Mesilla en Chilpancigo. La mesilla zal om 22:20 gebouwd zijn en Chilpancigo om 22:45.

Wij zoeken mensen die verzot zijn op dit spel en graag mee willen helpen aan een leuke stad! Er is plek voor 100 mensen, waarvan al 40 plekken gereserveerd zijn voor anderen. Wij willen een leuke groep vormen en hierbij ook nog eens een aantal fortjes veroveren.

Heb jij zin om met ons mee te doen? Stuur dan een TG naar een van ons drieën.

Mvg,

ik wil meedoen!
ik wil meedoen!
 
indd, drm moet ik er zo snel binnengeraken :cool:
die naam is kotslelijk, ik enter de stad, en noem hem 'Hand-Stand City', en laat alleen mensen binnen met een naam die op -hand eindigt (eventueel ook -tand).
zoals John Shatterhand en Helm Hammerhand
 

DeletedUser8307

Ik wil ook wel joinen. Ik zie wel wat ik verder ga doen dan, maar ik blijf iig wel een tijdje. Zal puur bouwer gaan spelen.

Dus zodra hij er staat, invite me maar. :) (Of van zodra je tijd/plek hebt!)
 

DeletedUser

het lijkt mij ook leuk om te komen :)
ik denk dat ik voor een fortvechter met goede arbeiden ga, maar moet nog even zien.

als je plek hebt invite je me maar ;)
(ik ben net een paar uur geleden begonnen)
 
Bovenaan