• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Lvl 120

DeletedUser

Gefeliciteerd Kars
En davekroket ook gefeliciteerd zie nu dat jij ook al level 120 bent
 

DeletedUser385

gratz karsje :)

nu nog ffkes alle andere dingen en je bent er kalar voor :D
 

DeletedUser5740

German-bash.org werd vandaag om 6:58 in de gallerij der helden gegraveerd.

Congratulations GBO !

trouwens die Mexicanen domineren wel de top van de wereld zeg :p
 

DeletedUser

Ook nog gratz aan peenie, echt enorm snel geleveld als je bedenkt dat ze paar maanden later begonnen is.. :)
 

DeletedUser5740

Ook nog gratz aan peenie, echt enorm snel geleveld als je bedenkt dat ze paar maanden later begonnen is.. :)

Idd, goede prestatie


Nu jullie referer, wakan en east ! ziet er nog spannend uit alle 3 level 118 !
 

DeletedUser

German-bash.org werd vandaag om 6:58 in de gallerij der helden gegraveerd.

Congratulations GBO !

trouwens die Mexicanen domineren wel de top van de wereld zeg :p

Congratz GBO :D

Ook nog gratz aan peenie, echt enorm snel geleveld als je bedenkt dat ze paar maanden later begonnen is.. :)

Congratz peenie :D

Idd, goede prestatie
Nu jullie referer, wakan en east ! ziet er nog spannend uit alle 3 level 118 !

Veel succes :up:
 

DeletedUser7458

Na het behalen van level 120 is het voor een aantal nog niet gedaan.

Kakalov heeft gisteren onvoorstelbaar veel XP behaald en daarmee tevens de eerste plaats bereikt. Gefeliciteerd Kaka, ik weet hoe veel je er mee bezig bent, erg knap.

Maar het belooft spannend te blijven in de top 5, neem alleen raket peenie al...

Het rusthuis duurt nog even...
 

DeletedUser7458

Referer is de eerste non premium speler die level 120 heeft gehaald en bovendien als no.9. Erg knap. GBO en kars zullen eraan moeten blijven trekken.
 

DeletedUser9519

Pff ik ga nu gewoon leuke dingen doen hoor. Ik ga echt niet nog verder strijden. Het is ongelofelijk saai. Ik sta nu in die galerij der helden dus het is gedaan voor mij :p
 

DeletedUser7458

Dit staat ook bij w7 simmies en daar doet referer het als non premium heel erg goed.
 

DeletedUser

Dit staat ook bij w7 simmies en daar doet referer het als non premium heel erg goed.

Ah, je bedoelt W7 alleen. In dat geval zal je wel gelijk hebben. En dat Referer het als non-premium zeer goed doet betwijfel ik niet, gezien zijn level. :)
 

DeletedUser9519

Gefeliciteerd eastside idea met het bereiken van level 120. Succes met leuke dingen doen die je normaal nooit kon doen door prestatiedruk!
 
Bovenaan