• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Loterij 10 jaar The West

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt idd, is denk ik gewoon een foutje. Niet alles is een samenzwering tegen jou ;) Winnaars moeten denk ik gewoon de onterecht verkregen items houden (en niet verkopen oid), ze worden vanzelf weer van hun account gehaald lijkt me. Ik heb een supportticket gestuurd, dus Leuco zal inmiddels wel op de hoogte zijn van het probleem.

Ik denk niet dat ik de enige ben die helaas niets heeft gewonnen... Heb ondertussen van verschillende hetzelfde support bericht gekregen... Ik neem aan dat alle winnaars dit bericht hebben gekregen? Zo niet, dan is dat wel extreem raar. Hier valt duidelijk in te lezen dat de prijs nu 3 items is ipv 1 per persoon. En dit alles zonder dat er een officieel bericht ofzo op het forum is om IEDEREEN hiervan op de hoogte te brengen, dus zoals ik al zei; een doofpot.



Beste (naam),

Door een fout hebben we 5 prijzen aan je inventaris toegevoegd, echter had dit maar een prijs moeten zijn.

Aangezien dit onze fout is, gaan we het op de volgende manier oplossen. Je mag in totaal 3 prijzen houden die aan je inventaris zijn toegevoegd, dit houdt in dat er 2 prijzen gaan verdwijnen uit je inventaris. Je mag zelf kiezen welke prijzen uit je inventaris weg gaan. Maar de prijs die je hebt gewonnen kan niet uit je inventaris weg, dit is je oorspronkelijke prijs namelijk.

Je hebt 7 dagen de tijd, vanaf deze reactie, om aan ons door te geven welke voorwerpen je wilt behouden of uit je inventaris gehaald moeten worden, geef dit wel duidelijk aan.

Met vriendelijke groet,

Leucothea
Gamemoderator
 
Ik denk niet dat ik de enige ben die helaas niets heeft gewonnen... Heb ondertussen van verschillende hetzelfde support bericht gekregen... Ik neem aan dat alle winnaars dit bericht hebben gekregen? Zo niet, dan is dat wel extreem raar. Hier valt duidelijk in te lezen dat de prijs nu 3 items is ipv 1 per persoon. En dit alles zonder dat er een officieel bericht ofzo op het forum is om IEDEREEN hiervan op de hoogte te brengen, dus zoals ik al zei; een doofpot.



Beste (naam),

Door een fout hebben we 5 prijzen aan je inventaris toegevoegd, echter had dit maar een prijs moeten zijn.

Aangezien dit onze fout is, gaan we het op de volgende manier oplossen. Je mag in totaal 3 prijzen houden die aan je inventaris zijn toegevoegd, dit houdt in dat er 2 prijzen gaan verdwijnen uit je inventaris. Je mag zelf kiezen welke prijzen uit je inventaris weg gaan. Maar de prijs die je hebt gewonnen kan niet uit je inventaris weg, dit is je oorspronkelijke prijs namelijk.

Je hebt 7 dagen de tijd, vanaf deze reactie, om aan ons door te geven welke voorwerpen je wilt behouden of uit je inventaris gehaald moeten worden, geef dit wel duidelijk aan.

Met vriendelijke groet,

Leucothea
Gamemoderator

Dat bericht heb ik ondetussen inderdaad ook gehad. Ik moet zeggen dat ik dit wel een heel vreemde gang van zaken vind. Dit bevordert de waarde van de voorwerpen niet, het lijkt me logischer om gewoon alle onterecht verkregen voorwerpen te verwijderen. Ik hoop dat hierover een discussie komt, want dit is toch weel een wat twijfelachtige beslissing vind ik.
 

DeletedUser16623

Er wordt niets in een doofpot gestopt, laat ik dat vooropstellen. Eerst de gemaakte schade enigszins naar een acceptabel niveau brengen en komen met een oplossing.

Het klopt dat er fouten zijn gemaakt bij het uitdelen van de prijzen, door de fout hebben alle spelers van de loterij alle prijzen in de inventaris ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, echter is deze fout 100% onze eigen fout. Omdat dit onze eigen fout is, is er besloten om dit wel te compenseren naar de winnaars. De compensatie staat in bovenstaande bericht van Noessy25.

Ik heb vernomen dat er een gedeelte van de items al via de markt zijn verkocht of staan te koop, deze items gaan verwijderd worden uit het spel (dit gaat pas gebeuren over 7 dagen), de spelers die de items verkocht hebben ontneem ik hun geld ervan en de spelers die de items gekocht hebben krijgen het geld terug.
 
Er wordt niets in een doofpot gestopt, laat ik dat vooropstellen. Eerst de gemaakte schade enigszins naar een acceptabel niveau brengen en komen met een oplossing.

Het klopt dat er fouten zijn gemaakt bij het uitdelen van de prijzen, door de fout hebben alle spelers van de loterij alle prijzen in de inventaris ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, echter is deze fout 100% onze eigen fout. Omdat dit onze eigen fout is, is er besloten om dit wel te compenseren naar de winnaars. De compensatie staat in bovenstaande bericht van Noessy25.

Ik heb vernomen dat er een gedeelte van de items al via de markt zijn verkocht of staan te koop, deze items gaan verwijderd worden uit het spel (dit gaat pas gebeuren over 7 dagen), de spelers die de items verkocht hebben ontneem ik hun geld ervan en de spelers die de items gekocht hebben krijgen het geld terug.


Dus kort gezegt: De mensen die al geluk hadden omdat ze iets gewonnen hadden, krijgen nu extra veel (waarbij iedereen ook nog eens sowieso zijn/haar lievelings items) en de mensen die niet wonnen lopen nu 3 dubbel items mis. Volgens mij is dat geen goede, eerlijke oplossing voor een probleem dat veroorzaakt is door 'het team'.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16476

Ik heb vernomen dat er een gedeelte van de items al via de markt zijn verkocht of staan te koop, deze items gaan verwijderd worden uit het spel (dit gaat pas gebeuren over 7 dagen), de spelers die de items verkocht hebben ontneem ik hun geld ervan en de spelers die de items gekocht hebben krijgen het geld terug.

Spelregel 6: Bugs
Het spel is geen eindproduct en is onderhevig aan constante ontwikkeling en verbetering. Het is dus mogelijk dat fouten ("bugs") optreden. Het is niet toegestaan om bugs in je voordeel te gebruiken. Fouten dienen gerapporteerd te worden aan het team.

Voorbeelden:
  • Spelers die teveel unieke items hebben dienen te worden gemeld

Deze spelers overtreden de regels. Deze fout wordt teruggedraaid door het Inno. De spelers krijgen een compensatie.
:huh:
Volgens mij klopt hier iets niet :p
 
Nou ik speel nog, en heb 2 sets items, dus alles is nog mogelijk!

Fijn, dan ben jij een van de gelukkigen die nog over is dus :p

Gonzales speedset is ook niet een set die je 1.. 2.. 3.. krijgt. Hiervoor moet je moeite doen, maar jij denkt net als veel andere spelers.
Alles moet gratis en makkelijk te krijgen zijn :p.
Dat zie je aan de evenementen die georganiseerd zijn (ik vind het leuke evenementen overigens ). Doen een leuk aantal mensen mee, maar het gaat voor sommigen puur om een prijsje op te halen en actief zijn? ho maar..
Daarom vond ik het van Cor zo leuk, dat je minimaal bepaald aantal fgs aanwezig moest zijn (laatste event) om een prijs te krijgen:laugh:

Het is gewoon min of meer toevallig dat die set inderdaad niet eenvoudig te verkrijgen is. Daarnaast is je aanname dat ik wil dat alles gratis en makkelijk te verkrijgen is onjuist. Ik ben uiteraard (net als de rest) dol op beloningen en dergelijke, maar ik vind 't geen enkel probleem om voor bepaalde items moeite te doen. Dat is op zich juist ook leuk en alles toegeworpen krijgen maakt het spel alleen maar saai (zoals Amerikaanse set op Beta; geef mij maar gewoon een leuke opdrachtenreeks of wat dan ook). We hebben het hier echter over een set uit 2014 waarvan een enkeling een itempje heeft en daarnaast is het wel een leuk, maar helemaal niet zo goed of bijzonder set. Vandaar dat ik dit gewoon als optie aandroeg.
En ja, inderdaad doen een hoop mensen mee aan events voor de prijzen, maar ik vind het niet meer dan logisch dat je voor relatief veel moeite iets krijgt/kan krijgen op je hoofdspeelwereld en daar zijn de events, naast gezelligheid uiteraard, ook primair voor bedoeld. Gelukkig kunnen deze twee zaken prima gecombineerd worden in een event met prijzen alsook een deelname- of aanwezigheidsvereiste, zoals Cor inderdaad prima heeft gedaan!

In de meeste gevallen zou ik het met je eens zijn, maar in het geval van de Gonzales set lijkt de huidge zeldzaam me wel erg overdreven. Er zouden dan toch op z'n minst meer speedwerelden georganiseerd moeten worden.

Precies dit dus inderdaad. Zo'n goed set is het verder ook niet, dus het is meer daarom dat ik niet zo goed snap waarom het zeldzaam zou moeten zijn :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser16170

@Leucothea Hoe zit het hier nou verder mee, wordt er nog wat veranderd. Komt er nog een officieel bericht in het aankondigingstopic zodat iedereen netjes op de hoogte wordt gebracht... of worden we zoals ik al voorspelde gewoon genegeert en wordt dit echt een doofpot.
Als dat zo is is het vertrouwen in de support weg!. En als Leucothea hier veder niks mee doet zeg ik functie opzeggen en wegwezen van de Nederlandse support dan word het idd in een doofpot gestopt.
 
niks functie neerleggen, niks doofpot...
de winnaars hebben netjes een bericht gekregen wat er aan de hand was en hoe het wordt opgelost en wat mij betreft zijn de winnaars de enige die je daarover moet inlichten.

als winnaar vind ik het ook een leuke oplossing ;) ;) ;)
 
Heerlijk lekker klagen en zagen :D
De jaloezie is begrijpelijk, maar alles is prima afgehandeld zonder dat anderen daar last van hebben. Het gaat daarom niemand wat aan en de berichtgeving is hier (ook tegen de regels in) gewoon op het forum gegooid. Meer is er niet gezegd/aan de hand. Dus doofpot of iets= totale onzinnigheid. Het gaat daarnaast in principe ook anderen niets aan volgens mij en iedereen kan dit openbare forumtopic lezen om te weten wat er aan de hand is.

winnaars moeten hun klep houden

Ik wil een goede publieke reactie en wil mijn geld van de loten graag terug

Haha, natuurlijk. Alleen de ontevredenen mogen gehoord worden. :laugh:
Een reactie is al geweest, verder ook niet nodig en overbodig.
En oh, je geld terug? Dat roept iedereen altijd na verliezen lolz. Wellicht de volgende keer niet meer meedoen, want wellicht wist je het niet, maar de winkans is laag ;)

Daarnaast klaag iedereen nu die niets gewonnen heeft en zijn de winnaars blij. Als het andersom was geweest, had de rest blij geweest en de (huidige) winnaars geklaagd. Helaas, pech. Volgende keer beter. Wij kunnen daar ook niets aan doen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4130

Bedankt voor het organiseren van de loterij! Weet niet of dat nu wat geautomatiseerder kan dan vroeger, maar er kuipt vast nog altijd meer tijd in dan je denkt.

Altijd weer even spannend als je de namen van de winnaars openklikt...
Zelf geen prijs, wel een stadsgenoot die een geluksdag had.

Persoonlijk vind ik het ook nogal vreemd dat enkel de winnaars gecompenseerd worden, maar nu dat al gecommuniceerd is kan het team er moeilijk op terug komen.
Met de vele reacties denk ik dat we vast gehoord worden als het nog eens voorvalt.

In ieder geval heb ik wel zin in een volgende loterij!
 
Beste Rick,
Ik wacht nog op een uitleg waarom wel 2/5 items weer terug genomen kunnen worden en niet 4 van de 5, zodat alleen het juiste item overblijft.

De uitleg dat dit eerlijker is voor de winnaars, zoals die ergens door leucothea (of hoe je dat ook schrijft) is gegeven, slaat in mijn ogen echt helemaal nergens op.

het feit dat ik niks win, heb ik me bij neergelegd. maar het feit dat de al fortuinlijke winnaars nu overladen worden met EXTRA prijzen, zonder zinnige reden, stuit mij tegen de borst. ik wil duidelijk uitleg. Mede omdat ik in een soort vergelijkbare reden (fout van iemand) ook extra items had, en die zijn toen wel ontnomen.

Dus ik wil een duidelijke uitleg waarom er opeens drie item gehouden mochten worden. En jad die extra items hebben invloed op de rare-items markt, en het is gewoon oneerlijk (zeur zeur zeur)
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Ik zal hier ook even (en direct sluitend) op reageren.
De fout in de uitreiking van de prijzen lag bij mij en niet bij Leucothea. Met de beste bedoelingen hebben wij dit proberen recht te zetten, echter kun je dan niet met alle scenario's rekening houden zodat iedereen blij is. Echter doen wij ook gewoon maar ons best.

Wij hebben jullie kritiek en feedback gezien, gehoord en geëvalueerd en zullen dit zeker meenemen voor toekomstige situaties. Hoewel wij natuurlijk hopen dat een dergelijke compensatie in de toekomst niet meer nodig is.

Verder denk ik dat er genoeg woorden vuil zijn gemaakt en de (nodige) kritische toon onderhand wel is gezet. Wij hebben via de support contact met de prijswinnaars om het e.e.a. recht te zetten en willen deze situatie en stoffige discussie graag achter ons laten zodat we ons kunnen focussen op toekomstige wedstrijden en evenementen.

Nogmaals bedankt voor jullie feedback en mening, dit waarderen wij enorm. Dit topic wordt nu gesloten met de gedachte dat deze situatie intern wordt afgerond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan