• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Loterij (1)

Hallo,
Deze week zal er een loterij zijn op Brisoe!
De loten kan je kopen via de marktplaats, het betreft het voorwerp: grijze voorhoofdband.


Koop een grijze voorhoofdband waarbij als aankondiging erbij staat: Loterij
1 lot kost 2.500.
Er zullen 100 loten beschikbaar zijn

Je mag zoveel loten kopen als je wilt 


De prijzen:
De hoofdprijs is: Soap Schoenen
Schoenen met bonus

Verder zullen er nog meerder kleine prijzen zijn van 10k. Hoeveel van zulke prijzen er zullen zijn is nog niet bekend omdat ik geen idee heb hoeveel loten er verkocht zullen worden.

Handig om te weten is dat 95% van het geld wat ik verdien door de loten weer uit gegeven zal worden aan prijzen. Die 5% is bedoeld om mijn kosten te dekken, marktkosten, bankkosten, kosten van de grijze voorhoofsbanden etc. Ik doe dit dus niet met een winstgevend doel!


Als er voldoende animo is zal er in de toekomst een nieuwe loterij volgen :)
Tim19


Feedback please ;)
 
Heb je toestemming van de support hiervoor? :p

Waarom zou dat dan moeten?
Dit is geen push verkoop vind ik omdat je er iets voor terugkrijgt (een kans om te winnen).

En wie zegt dat je die 250k niet gewoon zelf houdt? :p

Ikzelf, ik kan geen enkel bewijs leveren dat ik dit niet ga doen. Ik kan alleen wijzen op mijn verleden dat ik nog nooit iets heb 'gestolen' ;)
Dus ik hoop dat mensen dit voldoende vinden.
 
Het idee is erg leuk! :up: alleen jammer dat ik op briscoe nog maar level 20-30 ben ofzo. Organiseer dit op Arizona en ik doe mee! :p (Op .net hebben ze elke week een trekking vanuit de spelleiding geloof ik, met exclusieve voorwerpen, waarom kan dat hier niet? :unsure: )
 
Waarom zou dat dan moeten?
Dit is geen push verkoop vind ik omdat je er iets voor terugkrijgt (een kans om te winnen).

Vind jij misschien wel, maar een push verkoop wordt omschreven als het verplaatsen van geld van het ene naar het andere account, wat dit dus is. Vraag 't nou voor de zekerheid eens aan de support, dan weet je het zeker.
 
Het idee is erg leuk! :up: alleen jammer dat ik op briscoe nog maar level 20-30 ben ofzo. Organiseer dit op Arizona en ik doe mee! :p (Op .net hebben ze elke week een trekking vanuit de spelleiding geloof ik, met exclusieve voorwerpen, waarom kan dat hier niet? :unsure: )

Dat kan in de toekomst zeker gebeuren :) Probleem is dat het hier niet vanuit de spelleiding wordt georganiseert maar door mij. Dus ik moet de voorwerp die ik in de loterij gooi wel eerst zelf van de markt af kopen.

Snap ik je vraag nu goed? :unsure:

Probleem met zoiets organiseren op arizona is dat er minder spelers zijn waardoor minder loten verkocht. Een ander nadeel is dat het lastiger is om voorwerpen te regelen.


Vind jij misschien wel, maar een push verkoop wordt omschreven als het verplaatsen van geld van het ene naar het andere account, wat dit dus is. Vraag 't nou voor de zekerheid eens aan de support, dan weet je het zeker.

Ik zal het navragen ;)

EDIT: onder welk soort vraag zal dit vallen? :unsure: :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3012

(Op .net hebben ze elke week een trekking vanuit de spelleiding geloof ik, met exclusieve voorwerpen, waarom kan dat hier niet? :unsure: )

Daar is al eens eerder discussie over geweest, maar sommige mensen waren bang dat het spel daardoor verziekt zou worden.
 
De loten waren binnen 24 uur allemaal verkocht, en daarom nu al de uitslag.

De winnaars:

$5.000:
coca371
pietterr
Sweeney Todd
Brechtos555

$10.000:
*Legendary (4x)
germaen
King. Pineapple
TeknAx
pietterr

$25.000:
Railroad

En de hoofdprijs:
2jdkitw.jpg

rob357

Aan alle winnaars: Gefeliciteerd!
Aan alle anderen die mee hebben gedaan: Bedankt voor het meedoen!

Alle winnaars hebben een ingame bericht gekregen :)

Ik heb van alles een screenshot gemaakt, dus als je het niet eens bent met de uitslag kan je die bij me opvragen :)


Mvg,
Tim
 
Volgende keer nog grotere lotterij met wat duurdere loten :'D

Ik wist niet hoeveel animo er zou zijn, vandaar dat de loten goedkoop waren en in beperkte mate.
De loten waren nu al veel sneller verkocht dan ik had verwacht :)

Of er in het vervolg nog een loterij komt zal voornamelijk van de support afhangen ;)
 

DeletedUser6377

Mooi initiatief tim. Mooi om te zien dat het goed is verlopen.

1 detail: die 5% om persoonlijke kosten te dekken worden bij het opschalen van het aantal deelnemers discutabel. De kosten stijgen niet evenredig mee neem ik aan, dus theoretisch zou je bij een groot genoeg aantal deelnemers dus wél winst mee kunnen maken (tenminste zo werkt een loterij).
Ken de getallen niet dus zie dit gewoon als een aandachtspuntje ;)

N.b. winst is nooit verkeerd maar maak geen winst als je jezelf als non-profit verkoopt ;)
 
Mooi initiatief tim. Mooi om te zien dat het goed is verlopen.

1 detail: die 5% om persoonlijke kosten te dekken worden bij het opschalen van het aantal deelnemers discutabel. De kosten stijgen niet evenredig mee neem ik aan, dus theoretisch zou je bij een groot genoeg aantal deelnemers dus wél winst mee kunnen maken (tenminste zo werkt een loterij).
Ken de getallen niet dus zie dit gewoon als een aandachtspuntje ;)

N.b. winst is nooit verkeerd maar maak geen winst als je jezelf als non-profit verkoopt ;)

Bedankt voor je feedback, ik zal er rekening mee houden :)
 

DeletedUser15208

Ik heb meegedaan aan die loterij, ik heb zelf 10 loten gekocht, later weer 15k terug gewonnen, dus uiteindelijk wel 10k verlies gehad, maar ik vond het zeker leuk om mee te doen
 
Bovenaan