• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

lot van de cunninghams

DeletedUser16209

hoi forumlezers :x

Ik zit vast in het voorlaatste deel van de opdracht 'het lot van de cunninghams', waar je een NPC moet neerleggen in een duels. ik heb niet het vermoeden dat het een spiegel NPC is aangezien als ik opdracht aanneem moet laag HP en hem duelleren doe ik nog steeds 1k+ HP eraf of ga ik gwn ko...
er zijn vast wel wat mensen waarbij dit wel gelukt is, graag wat tips, heb alle mogelijke kledij al geprobeerd van lvl 1 bill/pinter naar collin...niets lijkt te helpen.

Tips zijn altijd welkom

thx
bell pietje
 

DeletedUser10830

Ik weet het niet zeker meer maar volgens mij heb ik laatst die opdracht afgesloten. Ik heb toen naar mijn 'verloren' duels gekeken en daar zat dacht ik een patroon in waar de vreemdeling steeds op je schiet. Dit is geloof ik elke keer hetzelfde. Door dus je vaardigheden te veranderen kan hij je dus niet meer raken.

Kan zijn dat ik er helemaal naast zit, maar er ligt mij iets van bij dat dat die was. :D
 

DeletedUser16209

ik analyseer ook elk duel, pas telkens tactiek eraan aan, helpt voor geen meter...gwn belachelijk

weet jij hoeveel HP die heeft?
 

DeletedUser11730

Dacht ook dat je gespiegeld word. Alles op imago zetten. En als ik het mij goed herinner alles op het hoofd mikken en niet uitwijken.
 

DeletedUser

Gefeliciteerd!!
En bedankt voor de info, ik krijg die ook niet KO, was tot 1,8k gekomen.
maar blijf het dan ook maar proberen ;)
 
Bovenaan