• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

ligt briscoe er uit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Als we het dan toch over briscoe hebben ...
Wie helpt me handelen tot ik genoeg heb om alles te verkopen en 1 miljoen te hebben zodatk prestatie binnen kan halen :D
 

DeletedUser

Verkopen is makkelijk!

Punt 1: je hebt een voorwerp/product

Punt 2: Je loopt naar je eigen stad/vreemde stad

Punt 3: je klikt op die stad

Punt 4: Je klikt op markt-->verkopen

Punt 5: Je zoekt in je inventaris het juiste voorwerp/product dat je wilt vekropen

Punt 6: je plaats een prijs die je ervoor zou willen hebben(soms minimum prijs/nu-kopen prijs)

Punt 7: Je plaats een mededeling als je dat wenst

Punt 8: Je selecteert of dit voorwerp/product op wereldmarkt-alliantiemarkt of stadsmarkt gaat en voor hoelang

Punt 9: Afwachten
 

DeletedUser

Dankje Quik, niet precies watk bedoelde maar oke :S
Kwas een beetje onduidelijk, Als iemand een mooie deal voor me zou kunnen vinden van dure stuff dan zou ik dat leuk vinden zodat ik na een tijdje mijn prestatie heb :D
 

DeletedUser

Dankje Quik, niet precies watk bedoelde maar oke :S
Kwas een beetje onduidelijk, Als iemand een mooie deal voor me zou kunnen vinden van dure stuff dan zou ik dat leuk vinden zodat ik na een tijdje mijn prestatie heb :D

Heb je me dit allemaal laten schrijven voor niets?
Het is toch wat je vroeg?

punt 9 vind ik grandioos. afwachten :p haha
Ja, is toch waar?
Je moet afwachten :D
 

DeletedUser12345

Als dit de manier van werken is admins dan zijn jullie niet goed bezig 5min zijn geen 2 uur of langer want we wachten nog steeds!
Als het gaat over updates gaat waar men nuggets kan investeren dan gaan het precies wel vooruit xD.
 

DeletedUser3874

Als dit de manier van werken is admins dan zijn jullie niet goed bezig 5min zijn geen 2 uur of langer want we wachten nog steeds!
Als het gaat over updates gaat waar men nuggets kan investeren dan gaan het precies wel vooruit xD.

Als Inno ons niks kan melden op voorhand kunnen wij ook niks melden aan de spelers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan