• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Lid worden van "Gunsmoke"

DeletedUser

Hallo allemaal,

Ik zoek spelers die zich nog niet hebben gevestigd.
Ik ben oprichter van de stad "Gunsmoke" en ben op zoek naar hard werkende burgers die zich willen vestigen in de beste en leukste stad van het wilde westen.

Als je lid wil worden van mijn stad dan kan je je aanmelden bij ergrif.:rolleyes:
 

DeletedUser

Is het niet aangesloten bij een alliantie? Wat is het doel van de stad??? een Handels/Duellisten stad worden, of gefocused op forten?

In het eerste geval: Duellisten/Handelsstad zonder FortenBG/StedenBG/die onzin, mag je me uitnodigen: Kirsten.Duarte

Anders laat maar zitten.

2nd thought: Laat helemaal maar zitten, ik dacht dat je stad al redelijk uitgebouwd was, ik ga wel op zoek naar een spookstad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Beginnende stad

Ik ben vergeten te vermelden dat mijn stad nog volop kansen bied voor iedereen, maar ze moeten wel bereidt zijn om mij bij te staan om de stad verder uit te breiden, het is nog in een beginnende fasen.

Dus zoek je een leuke stad en wil je ook nog mee werken aan de opbouw van deze stad, dan nodig ik jullie uit om je aan te melden bij de stad "Gunsmoke", want in deze stad kan je je nog volop ontwikkelen.

Stadoprichter
ergrif
 
Bovenaan