• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Levenspunten

DeletedUser6801

Dag the-west vrienden,

Ik heb een leuk idee, ik weet niet of het al vaker is voor gedragen, daar volg ik het forum te weinig voor.

Steeds meer duellisten zijn slagkrachters, zij hebben een enorm voordeel als je voor de duelranglijst gaat, want ze gaan zelden ko doordat ze veel LP hebben. Bovendien is dit ook nog eens handig in fortgevechten. Op arizona wordt het echter mij te gek. Je motivatrie voor duels stijgt daar met 20% per dag, dus als je een keertje ko gaat, is dat voor een ranglijst duellant een ramp, en zo krijg je alleen maar slagkrachters in de top. Ik wil graag dat aantal slagkrachters en schieters gelijk blijft, ook omdat ik een puur schieter ben op mijn wereldden :p

Mijn idee. Het is nu zo dat je elk level standaard 10LP erbij krijgt. In het begin gaat niemand ko, aangezien je veel LP hebt vergeleken de schade die je doet op bijv. lvl 20. Later, nu bij level 70 met de gouden wapens neemt het gemiddelde aantal schade bij een duel enorm toe. Maar gek genoeg neemt het aantal LP dat je per level erbij krijgt, niet toe, dat vind ik vreemd, maar vooral onhandig.

Dus: ik zou graag willen dat je, hoe hoger je level wordt, des te meer LP erbij krijgt. Voorbeeldje:

Als je van level 10 naar 11 gaat, krijg je 5 LP erbij.
Als je van level 30 naar 31 gaat, krijg je10 LP erbij.
Als je van level 50 naar 51 gaat, krijg je 15 LP erbij.
Als je van level 60 naar 61 gaat, krijg je 20 LP erbij.
Als je van level 70 naar 71 gaat, krijg je 25 LP erbij.
enzovoort.
Ik heb dit niet heel goed uitgewerkt, het gaat erom dat het idee duidelijk is! :D

Ik hoop dat jullie het snappen. Zo krijg je op hogere levels veel meer LP erbij, zodat je uiteindelijk meer LP hebt. Ik hoop dat zo het verschil tussen slagkrachter en schieters op de duelranglijst minder groot wordt. Want aan het begin van een wereld zie altijd de schieters bovenaan staan, maar naarmate de tijd verstrijkt, staan er op een gegeven moment bijna aaleen maar slagkrachters in de top.

MVG,
Gangsta
 

DeletedUser9519

En hoe is de soldatenbonus op levenspunten dan?

Bovendien, krijg je hiervan niet héél véél levenspunten?
 

DeletedUser6801

Soldaten bonus heeft niets te maken met extra levenspunten, he, eens soldaat krijgt alleen meer LP als er een vp op levenspunten staan :p

Ja, je krijgt hier meer Lp door, maar het moet wel zo zijn, dat je hierdoor op level 99 ongeveer 500 tot 1000 maximaal Lp hebt dan het nu is. Voor LP bommen is 750 LP extra te verwaarlozen, wat is 750 LP nou op de 7500 LP die ze vaak hebben :p

Voor schieters zoals ik, die niet meer dan 1100 LP hebben (zonder bonussen) op level 99, is 750 een hele verbetering, dat is bijna twee keer zoveel :D
 

DeletedUser

Eerlijk gezegd vind ik dit niet z'n goed idee.

Je hebt gelijk dat er op de duur enkel slachkrachters aan te top komen te staan, maar dit idee lijkt mij niet echt de beste oplossing, zo heb je op de duur slachkrachters van 10000 LP ofzo!

Je kiest er trouwens zelf voor om schietduellant te worden hé!

1/5:sheriff:
 

DeletedUser5512

Soldaten bonus heeft niets te maken met extra levenspunten, he, eens soldaat krijgt alleen meer LP als er een vp op levenspunten staan :p

Ja, je krijgt hier meer Lp door, maar het moet wel zo zijn, dat je hierdoor op level 99 ongeveer 500 tot 1000 maximaal Lp hebt dan het nu is. Voor LP bommen is 750 LP extra te verwaarlozen, wat is 750 LP nou op de 7500 LP die ze vaak hebben :p

Voor schieters zoals ik, die niet meer dan 1100 LP hebben (zonder bonussen) op level 99, is 750 een hele verbetering, dat is bijna twee keer zoveel :D

mee eens, daarom heb ik op w1 nu een stuk of 20 puntjes op lp gezet en met de soldaten bonus zijn dat dan 300 meer levenspunten, verder als je gewoon keurig hotel pussy blijft spelen heb je geen enkel probleem, hotel in, duelletje, hotel in.

als je op w1, per dag 2 duels wint (gemiddeld per duel 400-500 ervaring) dan stijg je redelijk snel in de duelranglijst, als je even ko bent gegaan is dat ook geen enkel probleem aangezien de verschillen toch al zo groot zijn en er niet veel duels meer worden gedaan.

beetje onnodig idee dus.
(verder kan je ook altijd gewoon een blauwe stropdas dragen+edele stofhoed is samen al 300 lp erbij)
 

DeletedUser9519

Door die bonus hebben punten op levenspunten helemaal geen zin meer.

1/5:sheriff:
 

DeletedUser

Slagkrachters hebben zowiezo al meer voordelen, zoals oa. betere kledij..

Maar hierbij bereik je zo goed als niets. Want het zijn niet altijd schieters die LP bijkrijgen, ook slagkrachters zelf...
 

DeletedUser12632

Soldaten bonus heeft niets te maken met extra levenspunten, he, eens soldaat krijgt alleen meer LP als er een vp op levenspunten staan :p

Ja, je krijgt hier meer Lp door, maar het moet wel zo zijn, dat je hierdoor op level 99 ongeveer 500 tot 1000 maximaal Lp hebt dan het nu is. Voor LP bommen is 750 LP extra te verwaarlozen, wat is 750 LP nou op de 7500 LP die ze vaak hebben :p

Voor schieters zoals ik, die niet meer dan 1100 LP hebben (zonder bonussen) op level 99, is 750 een hele verbetering, dat is bijna twee keer zoveel :D
Maar op deze manier wordt een duellant die speciaal puntjes op levenspunten zet (dmv punten op kracht te zetten ipv handigheid).. Enorm benadeelt..

Punten op levenspunten zijn voor duels dan gewoon nutteloos, als je zonder ook nooit ko gaat.
 

DeletedUser6801

Tja, ik vind het jammer, dat schietduelanten die voor de duelranglijst gaan, eigenlijk alleen maar hotelpussy's kunnen zijn, anders gaan ze te vaak ko. Ik denk dat dit voor niemand leuk is, ook neit voor de duellist zelf, dat hij de hele tijd moet slapen.

Slagkrachter die soldaat zijn, komen uit met 100 kracht en level 99 op ongeveer 2500 LP minimaal, zonder verdere bonussen. Schieters hoogstens 1100 LP. Ik denk dat als je bij beide 750 opteld, dat dat positieve gevolgen heeft voor de verhouding schietduellant en slagkrachters.
 

DeletedUser12632

Tja, ik vind het jammer, dat schietduelanten die voor de duelranglijst gaan, eigenlijk alleen maar hotelpussy's kunnen zijn, anders gaan ze te vaak ko. Ik denk dat dit voor niemand leuk is, ook neit voor de duellist zelf, dat hij de hele tijd moet slapen.

Slagkrachter die soldaat zijn, komen uit met 100 kracht en level 99 op ongeveer 2500 LP minimaal, zonder verdere bonussen. Schieters hoogstens 1100 LP. Ik denk dat als je bij beide 750 opteld, dat dat positieve gevolgen heeft voor de verhouding schietduellant en slagkrachters.

Maar slagkrachters zijn dus VERPLICHT punten op mikken te zetten.. laat dit 50 punten zijn.. - Die punten kunnen schieters dus op levenspunten zetten!
 

DeletedUser6801

daaar zeg je me wat, ik als schieter ben "verplicht" punten op: imago, tactiek, mikken, uitwijken en schieten te zetten, en dan heb ik nog geen levenspunt extra!

Hebben slagkrachters t makkelijk, met allen weerstand, reflex, mikken en slagkracht, he :p
 

DeletedUser12477

daaar zeg je me wat, ik als schieter ben "verplicht" punten op: imago, tactiek, mikken, uitwijken en schieten te zetten, en dan heb ik nog geen levenspunt extra!

Hebben slagkrachters t makkelijk, met allen weerstand, reflex, mikken en slagkracht, he :p

Die moeten net zo goed uitwijken, tactiek/imago.... :hmf: Niet echt een perfect idee. Maar zo slecht is het ook weer niet....

2/5 ;)
 

DeletedUser12632

daaar zeg je me wat, ik als schieter ben "verplicht" punten op: imago, tactiek, mikken, uitwijken en schieten te zetten, en dan heb ik nog geen levenspunt extra!

Hebben slagkrachters t makkelijk, met allen weerstand, reflex, mikken en slagkracht, he :p
uhm tactiek & imago werken net zo goed voor slagkrachters! Net zoals dat voor schieters weerstand & reflex ook werkt..

'T is gweoon dat de meest populaire build voor schieters niet berekent is op het feit dat je ook meer gehit kunt worden dan dat niet duellanten doen.

Je zou eerst eens moeten kijken of een andere build niet beter werkt!
 

DeletedUser6801

Ik wet niet wat je probeert te zeggen, paul23, maar ik speel lang genoeg the-west om te weten wat de beste builds voor duellanten zijn, en die heb ik hierboven beschreven.
 

DeletedUser12632

Ik wet niet wat je probeert te zeggen, paul23, maar ik speel lang genoeg the-west om te weten wat de beste builds voor duellanten zijn, en die heb ik hierboven beschreven.

de beste builds WAREN.. Nu moet je ook rekening houden met levenspunten en daar je build op aanpassen. Ik zeg feitelijk: leer er eerst mee leven en kijk over een maandje wanneer de gouden wapens gesettled zijn terug of schiet duellanten nu zwakker zijn. (Hiervoor waren schiet duellanten namelijk gewoonweg sterker dan slagkrachters).
 

DeletedUser6801

Als ik kijk naar de duelranglijsten, vooral op Arizona, dan zijn blijkbaar de slagkrachters toch wel beter
 

DeletedUser

Als ik kijk naar de duelranglijsten, vooral op Arizona, dan zijn blijkbaar de slagkrachters toch wel beter

Dat zegt nog niets. Als een ervaren speler ervoor kiest om slagkrachter te worden en een nieuw iemand om een schieter te worden, dan is het logisch dat die slagkrachter veel hoger staat...
 

DeletedUser

Tegen, dan krijg je onwijs veel levenspunten en dan is het heel moeilijk om bij een fortgevecht bijv. iemand flauw te leggen. Dan krijg je waarschijnlijk 9 van de 10 dat de verdedigers winnen na ronde 55.
 

DeletedUser6801

Dat zegt nog niets. Als een ervaren speler ervoor kiest om slagkrachter te worden en een nieuw iemand om een schieter te worden, dan is het logisch dat die slagkrachter veel hoger staat...

Ik ben wel ervaren, en schietduellant!

Nikitirana zei:
Tegen, dan krijg je onwijs veel levenspunten en dan is het heel moeilijk om bij een fortgevecht bijv. iemand flauw te leggen. Dan krijg je waarschijnlijk 9 van de 10 dat de verdedigers winnen na ronde 55.

Tja, daar heb je een punt, maar er koemn vast ook nog wel van die enorm goede fortwapens aan voor hogere levels :p

Ik zelf ben puur duellant, geen rekening met fortvechters gehouden.
 
Bovenaan