• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Level 99 en dan ?

DeletedUser

Wanneer gaat de levelcap eindelijk eens naar een hoger level ?

Ik speel bijvoorbeeld op W3 nu al meer dan een half jaar zonder ervaringspunten te krijgen, alle opdrachten gedaan op eentje na, het is voor meerdere mensen, die level 99 hebben bereikt, die ik spreek nu echt wel tijd dat de spelmakers hier iets aan gaan veranderen lijkt mij want zo valt er voor niemand meer iets te behalen zodra je level 99 bent en alle opdrachten hebt vervuld.

Of is het juist de bedoeling dat je gaat stoppen, daar lijkt het zolangzamerhand wel op, als ik zie hoe gemakkelijk je tegenwoordig level up kan gaan en bijvoorbeeld de kuierstok kan krijgen.........
 

DeletedUser

het klopt dat er niks mee te doen is na lv 99. op duelleren fortgevechten stad uitbouwen opdrachten doen na:)
maar dit is net als veel andere dingen een update die op het lijstje staat en waar het nog niet van duidelijk is wanneer het komt.
 

DeletedUser2665

Het staat op het lijstje, maar er moet veel aangepast worden als die level cap omhoog gaat.

Mijn vraag is, wat moet er allemaal aangepast worden? Je kan toch gewoon het maximum omhoog zetten. Ik neem aan dat het aantal XP om een level te stijgen via een bepaalde berekening is gemaakt. Trek die door, of zie ik dat verkeerd?
 

DeletedUser9519

Ik mag hopen dat je op level 99 al lang alle arbeiden kan, dan heb je in principe niets meer aan nieuwe vaardigheden. Daarom zullen de arbeidspunten die je nodig hebt voor een arbeid wel omhoog gaan o.i.d.
 
Wat Kars Smidt zegt zal wss gebeuren. Ook moeten er natuurlijk nieuwe opdrachten komen, eventueel nieuwe kleding, enzovoorts.
Als dadelijk die broeken komen (als ze al komen), moeten die natuurlijk ook aangepast worden aan het nieuwe level, dus wss komen ze tegelijkertijd.
 

DeletedUser2665

Ik mag hopen dat je op level 99 al lang alle arbeiden kan, dan heb je in principe niets meer aan nieuwe vaardigheden. Daarom zullen de arbeidspunten die je nodig hebt voor een arbeid wel omhoog gaan o.i.d.

OMG, het gaat niet om vaardigheden.... Het gaat om een stukje herbeleving van en weer uitdaging zien te vinden in het spel.

En nee (en dit is persoonlijk), ik kan niet alle arbeiden op alle werelden waar ik dit level heb bereikt. ;)

Edit: Is er uberhaupt gedacht aan een tussentijdse oplossing en dan in de zin van puur XP verdienen zonder allemaal nieuwe features??
 

DeletedUser

Ik mag hopen dat je op level 99 al lang alle arbeiden kan, dan heb je in principe niets meer aan nieuwe vaardigheden. Daarom zullen de arbeidspunten die je nodig hebt voor een arbeid wel omhoog gaan o.i.d.

Om je uit de droom te helpen, ik kan op W4 al maanden alle jobs, daar ligt het dus niet aan, en ja, level 99 en alle opdrachten gedaan, op 1 na, bewust.

Net als Stef2109 al aangeeft, waar blijft de uitdaging, zeker nu je op de nieuwe wereld sneller level up kan gaan, zeker met de voordelen van premium, wat is dan nog het nut om snel te stijgen op de ranglijst als er na het behalen van level 99 en alle opdrachten gedaan te hebben, niet meer nieuwe opdrachten komen, vertel dat dan eens.........
 

DeletedUser

Je kan ook al je level 99 bent gaan proberen om alle medailles te krijgen.
Duurt lekker lang dus ben je weer even bezig en heb je een uitdaging.
 

DeletedUser

Je kan ook al je level 99 bent gaan proberen om alle medailles te krijgen.
Duurt lekker lang dus ben je weer even bezig en heb je een uitdaging.

Ja, vast............

En maar wachten tot Innogames GmbH over een jaar misschien een oplossing heeft zeker, dank je.

Ik verwacht nog een reply van de community manager, eens kijken wat de beste man ons nog kan bieden binnen afzienbare tijd, ga jij ondertusen maar medailles verzamelen, ik bedank daarvoor.
 

DeletedUser

en natuurlijk moeten de arbeiden aangepast worden aan alle vaardigheden die level 99+ erbij krijgt. anders is er ook weinig uitdaging bij :D
 

DeletedUser12045

mj maakt het niet zoveel uit,het duurt tog nog heel lang voor ik eindelijk level 99 ben:D
 
ik zelf ben nog nergens lvl 99, maar op w2 ben ik bijvoorbeeld bezig met alle medailles te halen... Ik vind het wel leuk maar dat is natuurlijk persoonlijk:)

Een van de dingen die ik zou doen als ik een lvl 99 account had:
1. Reskillen naar puur handvaardigheid. Het mag dan flink wat tijd en geld kosten. Maar dan kan je wel hele goede dingen vinden bij de arbeid Lijken Bestelen:D
 

DeletedUser5512

gewoon beetje niks doen, dueleren, slapen(waarom ook een arbeid?) duelleren slapen slapen duelleren:)
 

DeletedUser2665

Ja, vast............

En maar wachten tot Innogames GmbH over een jaar misschien een oplossing heeft zeker, dank je.

Ik verwacht nog een reply van de community manager, eens kijken wat de beste man ons nog kan bieden binnen afzienbare tijd, ga jij ondertusen maar medailles verzamelen, ik bedank daarvoor.

Denk je dat je die krijgt?? Over updates ed zijn ze niet al te snel ;)

gewoon beetje niks doen, dueleren, slapen(waarom ook een arbeid?) duelleren slapen slapen duelleren:)

Dat doen we al maanden en de moed begint ons steeds meer in de schoenen te zakken.
 
Bovenaan