• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Leger revolver 1890

lijkt mij allebei zeer onwaarschijnlijk...

Misschien uit een van die premium kisten gekomen met het kerst evenement van 2 jaar geleden?
 

DeletedUser15026

Precies, ik ken meerdere mensen die hem uit de kerst kistjes hebben van 2 jaar terug.
 
zijn er nog meer items die uit die kerst premium kisten kwamen die nu niet meer eruit komen?

zo heb ik gehoord dat er toen ook olifanten uitkwamen (nee nee, geen roze olifanten)
 

DeletedUser1448

een olifant krijg je met vriendenpunten. Die legerrevolver 1890 van gunny opa komt ook van vriendenpunten dacht ik
 

DeletedUser15026

leger revolver komt niet van vriendenpunten. olifant komt inderdaad ook uit een premium of unieke kist.
 

DeletedUser

Als ik mij niet vergis had pOON op w1 zo een wapen maar verkocht en op Briscoe KillBill er 1 heeft. Misschien kunnen jullie aan deze personen even vragen hoe ze deze hebben verkregen? :)
 

DeletedUser4763

Als ik mij niet vergis had pOON op w1 zo een wapen maar verkocht en op Briscoe KillBill er 1 heeft. Misschien kunnen jullie aan deze personen even vragen hoe ze deze hebben verkregen? :)

klopt Poon had er 1 en die ging voor als ik me niet vergis voor ruim 400k van de hand op de markt , maar ondertussen is dat wapen weer in andere handen.

En oh ja er is er niet 1 maar 2 van op w1 die andere heb ik :laugh:
 

DeletedUser

zijn er nog meer items die uit die kerst premium kisten kwamen die nu niet meer eruit komen?

zo heb ik gehoord dat er toen ook olifanten uitkwamen (nee nee, geen roze olifanten)

Toen kwamen er inderdaad dat soort dingen uit.. volgens mij is er daarna iets verandert.
 

DeletedUser12842

Met kerst 2 jaar terug heb ik de remmington 1870 gekregen op w7. Nu heeft het wapen wel een andere eigenaar ;)
Hij kwam niet uit een premium kist, maar uit 1 van de goedkopere cadeau's (150nuggets) dacht ik
 
Bovenaan