• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

leeftijd

DeletedUser12132

Beste mensen.
Zou het niet leuk zijn dat je een leeftijd naast je lvl staat. Hier mee bedoel ik dat als je lvl 1 tot lvl 20 bent dat er dan staat dat je een leeftijd hebt van 20 jaar hebt en dan per 2lvl's een jaar ouder wordt. Dat betekent als je lvl 99 bent dat je eigelijk 49 jaar bent. Ik wil graag jullie reactie's
 

DeletedUser

Tegen, ik zie het niet echt in het spel zitten. Anders moet je karakterklasse persoon steeds geupdate worden :o
Tenzij je als 50 jarige nog uitziet als een 20 jarige.
 

DeletedUser

euhmm.... nee slecht idee niet nodig zou niet weten wat je ermee moet:p
Bedoel je de real live leeftijd of die op het spel? Voor zover ik weet heb je niks aan leeftijden;)
 

DeletedUser9519

Dus als je level 99 bent moet je per definitie 50 zijn? Nee, ik ben tegen.
 

DeletedUser8307

Dit is dan één van de slechtste ideeën in The-West. ;)
Natuurlijk tegen, super-mega-dom idee. :p Ok, serieus. Ik vind het een slecht idee.

Reden: Toevoeging spel + Wat hebben we er aan ?

En natuurlijk zou het dan niet je RL-Leeftijd moeten zijn, wie gaat dat nu controleren ? ;)
 

DeletedUser4891

ff een paar opdrachten afsluiten, ben je in 10 minuter 2 jaar ouder.:p
 
Nut: als het een reallife leeftijd is kun je hooguit wat begrip creeëren voor mensen die kinderachtig doen of heel veel niet begrijpen wat ze wel zouden moeten kunnen begrijpen.
Verder ben ik tegen, want dan kun je als stadsleider, als het met rl-leeftijd gaat tenminste, discrimineren, zo van: alleen leden boven 18 jaar oid.
Sowieso geen goed idee denk ik.
 

DeletedUser

Nut: als het een reallife leeftijd is kun je hooguit wat begrip creeëren voor mensen die kinderachtig doen of heel veel niet begrijpen wat ze wel zouden moeten kunnen begrijpen.
Verder ben ik tegen, want dan kun je als stadsleider, als het met rl-leeftijd gaat tenminste, discrimineren, zo van: alleen leden boven 18 jaar oid.
Sowieso geen goed idee denk ik.

Je begrijpt hem niet ;) Hij bedoelt dat je niet alleen een level maar ook een leeftijd krijgt. Dit betekent dus dat je als je lvl 1 bent nog een baby bent. Ik stem tegen. Sorry
 

DeletedUser12132

ik bedoel dat als je lvl 99 ben dan ben je in het spel als leeftijd 50 is
 

DeletedUser12132

eigelijk niks :o

maar ik vindt het eigelijk wel leuker staan dan een lvl
 
Je begrijpt hem niet ;) Hij bedoelt dat je niet alleen een level maar ook een leeftijd krijgt. Dit betekent dus dat je als je lvl 1 bent nog een baby bent. Ik stem tegen. Sorry
Hmm kay dan ben ik tegen. De devs mogen dit van mij alleen doen als ze zich WAANZINNIG vervelen, anders niet... :rolleyes::rolleyes::rolleyes::p:p:D
 

DeletedUser12132

Je begrijpt hem niet ;) Hij bedoelt dat je niet alleen een level maar ook een leeftijd krijgt. Dit betekent dus dat je als je lvl 1 bent nog een baby bent. Ik stem tegen. Sorry

ik heb eerder al gezegd dat je lvl 1 - lvl 20 20 jaar in het spel dan bent
 

DeletedUser

Nee, een leeftijd vind ik minder leuk...

Kortom slecht idee zoals gezegd. ;)

1/5 (Omdat je geen 0 kan stemmen :p)

0.5/5:p

nee, dit idee trekt op niks eigenlijk, wat niet wil zeggen dat je nooit met een goed idee zal kunnen afkommen;)
 

DeletedUser

:helpie::helpie::helpie::helpie::helpie:
Geen nut straks word level 9(18) belangrijker als level 10(karakter:(confused:
 
Bovenaan