• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

leden gezocht voor top stad

DeletedUser

onze stad in wereld 1 is nog opzoek naar leden onze stad heet the north east. en we zijn al vrij groot sterker nog we zijn gewoon groot maar we zijn nog opzoek naar nieuwe leden die graag willen doneren en bouwers of duellanten zijn altijd welkom want we zijn nu nog maar met 3 leden. ons forum word alleen gebruikt om te overleggen wat we gaan uitbouwen niet om activiteit te testen of om spelletjes te spelen. oja voor ik het vergeet we hebben ook nog 2 zuster steden die heten: the nort east 2, en the north east3
we hebben geen vaste donatie bedragen maar geld is altijd welkom

als je in onze stad wilt stuur ons een bericht en met ons bedoel ik rincewind of mij bondfan op wereld 1

liefst mensen boven level 20 maar iets lager mag wel

grtzz bondfan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Niet liegen hé! Jullie zijn niet groot, de stad is niet eens uitgebouwd.

En je stadsnaam doet me ergens aan denken<:rolleyes:

Verder wens ik je succes met leden zoeken!
 

DeletedUser

nouw overdrijven is iets anders dan liegen :D

toch bedankt

grtzz bondfan
 

DeletedUser10964

the north east en we zijn al vrij groot sterker nog we zijn gewoon groot maar we zijn nog opzoek naar nieuwe leden die graag willen doneren en bouwers of duellanten zijn altijd welkom want we zijn nu nog maar met 3 leden.

dit hele stuk is julie stadsnaam?
 

DeletedUser

grappemaker :D

je snapt me wel maar ik zal er speciaal voor jouw een komma of punt tussen zetten


grtzz bondfan
 
Bovenaan