• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Lafaards

DeletedUser

Dan stel ik voor om de bouwers een extra bonus toe te kennen, waardoor ze beter beschermd worden tijdens de duels.

Want het zijn juist de spelers die uit zijn op gemakkelijk geld en gemakkelijke experience die de bouwers het leven zuur maakt.

Als bouwers hun stad al niet meer uitkunnen of zelfs niet meer kunnen bouwen, omdat ze continu flauwvallen door mensen die uit zijn gemakkelijk geld en experience, dan zal de klasse van arbeider de minst gekozen klasse zijn en kan men deze klasse uiteindelijk uit het spel halen. En met als gevolg dat de steden nog trager groeien omdat de mensen die kiezen voor het gemakkelijk geld en experience enkel maar de bouwers lastig vallen.

Een duellant, avonturier en soldaat verdienen meer geld aan een hoger gelevelde van de overige klasses.
 

DeletedUser

tja, ik kom in een stad toe & schiet gwn op alles wat beweegt... ik let niet steeds op de karakterklasse, het enige wat ik wil zijn ervaringspunten & geld...

enjah, krijg ik dan is een wraakactie over mij, tja, dan heb ik het zelf gezocht he...

zo kan je over alles zeuren...
ik moet zelf toegeven dat ik in veel dezelfde steden dezelfde gasten ga afknallen... waarom?
omdat zij onze bouwers niet gerust laten, (en dan heb ik het niet alleen over de soldaten & duellanten, zelfs hun bouwers vallen onze bouwers aan... gn goed idee, deze week hebben we er met onze killsquad al 4 platgelegd...) enjah, omdat ze dicht bij mijn stad liggen, dus voor ik naar het hotel ga, nog snel eens passeren aan de kassa, slapen, en ondertss mn geld veilig zetten op de bank.

hoe zou je dan willen dat we dit spel spelen? duellanten die duellanten aanvallen? bouwers die alleen bouwen? neeh, laat maar dan, dan haak ik liever af... ik ben al afgemaakt door alle4 de karakterklassen, klaag ik daar over? nee, want ik heb al geholpen met verschillende karakterklassen zelf om zeep te helpen.

als komen wenen op het forum, je enige verweer is, ga dan naar een stad waar ze je kunnen beschermen, of tenminste waar ze is wraak kunnen nemen voor jou.

ik heb er geen moeite mee als iemand me aanvalt ook niet als ik dik verlies maar als je continue door dezelfde wordt aangevallen omdat hij weet dat hij niet kan verliezen en zo easy money en easy XP pakt ten koste van iemand die er niets aan kan doen dan vind ik dat lame!
 

DeletedUser385

tjonge jonge

een bouwer, heeft zowieso veel kracht veel weerstand en veel levenspunten

hoe wil je het voor elkaar krijgen om flauw te vallen als je al iets van lvl 40 levenspunten hebt?
 

DeletedUser

ik ken een bouwer en deze speler is 1 van de beste duelanten van de wereld
 
Zo. Ik heb nu dit hele topic gelezen, en daarbij ook nog enkele topics over hetzelfde onderwerp hiervoor. Ik heb altijd afgezien van posten, maar ik zou nu toch wel is mijn mening willen laten horen.
Ik vind het niet laf dat mensen bouwers aanvallen. Ik vind het wel laf als mensen constant dezelfde bouwers aanvallen, alleen voor de makkelijke xp, en het makkelijke geld.

Even voor de duidelijkheid:
Ja, ik ben duellant (wereld 1)
Ja, ik ben avonturier (wereld 2)
Ja, ik ben bouwer (wereld 3)
Nee, ik ben geen soldaat (werel.. oh nee, laat maar :p)

Maar goed, na een topic of 50 over dit onderwerp gelezen te hebben, weet ik het eigenlijk wel. K snap nu wel dat sommige mensen het wel laf vinden, en anderen niet. Ik vind het PRIMA dat mensen me (op wereld 3, als bouwer dus) aanvallen, maar ik vind het vervelend als dat CONSTANT is. Als mensen mij meerdere keren komen opzoeken, alleen voor de makkelijke levels, hoeft het van mij niet. Mensen die dit toch willen proberen kunnen rekenen op mijn back-up. ;) Maar goed, dit terzijde.

Zo, mijn mening heb ik (dan eindelijk) laten horen.
 
Bovenaan