• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Lafaards

DeletedUser

hahahaXD hoe dom kan je zijn? natuurlijk is dit niet laf maar slim!

Bouwers moeten bouwen duelisten moet duelleren

Bwa, ik noem het zeker niet dom, ik had Calvino zijn normale level een beetje onderschat, ik win wel is van Duellv 65 duellisten hoor :)
 

DeletedUser

....

van avonturieren en arbeiders?

ik win ook wel van 60+ alleen dueleer ik dan met soldaten of duellisten, meestal duellisten want die kan je makkelijk flouw laten vallen
 

DeletedUser

Ik pak meestal soldaten of duellanten... avonturiertjes zijn ook wel leuk voor de ervaringspunten, en moeten ze maar uitkijken met hun duellevel.

Met bouwers ook, ik heb gisteren (op zijn eigen verzoek) een bouwer geko'd zodat ie 48 uurtjes kon gaan ijzer delven zonder gestoord te worden :p (staat in mijn wereld 1 profiel als mijn secretaresse voor nutteloos gespam).

Maar, in dit geval dus alleen soldaten en duellanten, en af en toe een bouwertje als ik 30 ervaring te kort kom voor level up :p
 

DeletedUser

Is prima :)

Je bent 1 ervaringslevel hoger als me, duellv gelijk en ook de gelijke karakterklasse ;)

Zal eerlijk duel zijn dan :)
 

DeletedUser

mij mogen ze eigenlijk geen lafaard noemen ik val mensen aan met duel lvl 40 en ben zelf maar lvl 21 dus heb geen goed wapen
 

DeletedUser

heb deuwel rank van 68 en een goed wapen maar kan nog steeds niet dueweleren :p
 

DeletedUser

Mja, paar puntjes op mikken en uitwijken is geen slecht idee in deze ;)
 

DeletedUser6244

ik ben zelf in W3 bouwer en bouwers aanvallen is niet laf dan had je maar geen bouwer moeten worden en zelf bouwers gaan aanvallen
bovendien is de helft van the-west tegenwoordig bouwer.

en vind jij bouwers die bouwers aanvallen laf?
 

DeletedUser

Ik vind het persoonlijk wel een beetje laf, omdat die mensen niks op mikken en schieten hebben....

Maar, aan de andere kant vind ik het niet laf, want ik doe het zelf ook als ik ervaring te kort kom voor level up ofzo, maar persoonlijk val ik alleen duellanten en avonturiers aan en soldaten.... want die hebben gelijke kansen, als ze hun stats goed verdeeld hebben.
 

DeletedUser4807

als je wilt weten wat mijn bouw skils zijn moet je even in de top 15 bouwen kijken

en daar door word je aan gevallen door die noobs die dan snel xp willen verdien en dat vind ik net jammer

dat vind ik ook en doe zo door!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Ik kan er wel tegen als ze me nu en dan aanvallen.

Maar ik krijg zo een hekel van mensen die helemaal van de andere kant van de kaart komen gewoon om mij als schietschijf te gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

..

2 duels

saf tegen mij:p

1-1 in duels, maar heb meer schade gericht

1eduel
Levenspunten totaal
- 31 LP
Levenspunten totaal
- 128 LP


Esma30 overwint het duel en krijgt 99 ervaringspunten. Saffiria heeft helaas geen contant geld dat Esma30 kan stelen





2de duel
Levenspunten totaal
- 120 LP
Levenspunten totaal
- 117 LP
Saffiria overwint het duel en krijgt 22 ervaringspunten. Esma30 heeft helaas geen contant geld dat Saffiria kan stelen.
 

DeletedUser

2 duels

saf tegen mij:p

1-1 in duels, maar heb meer schade gericht

1eduel
Levenspunten totaal
- 31 LP
Levenspunten totaal
- 128 LP


Esma30 overwint het duel en krijgt 99 ervaringspunten. Saffiria heeft helaas geen contant geld dat Esma30 kan stelen





2de duel
Levenspunten totaal
- 120 LP
Levenspunten totaal
- 117 LP
Saffiria overwint het duel en krijgt 22 ervaringspunten. Esma30 heeft helaas geen contant geld dat Saffiria kan stelen.

1-1 is netjes toch? Getuigd dat we aan elkaar gewaagd zijn, maar Esma30 is ook 1 level hoger en 1 duellevel hoger, dus extra charisma en vaardigheidspunten :p
 

DeletedUser

je kreeg toch wel meer ervaring dan 22 want hij is 1 duellevel hoger?
 

DeletedUser

als ik een bouwer aanval moet dat zijn omdat ik het niet weet dat het een bouwer is en van de week viel ik iemand aan met deul kleere aan was het dus een bouwer kan je zo ook niet weete
 

DeletedUser

binnen kort ga ik robbert1975 probere om te legge hij is bouwer maar viel me stad steeds lastig

robbert1975
Latin Village
Level 63
Duellevel 82
Rang 50

en dit is dan wel eerlijk
 

DeletedUser

ik heb nu last van intshu tshuna in wereld 1 hij heeft duel level 30 en valt mij steeds aan. na de 1e keer was het wel duidelijk dat ik geen match voor hem was. pfffffff
 

DeletedUser

tja, ik kom in een stad toe & schiet gwn op alles wat beweegt... ik let niet steeds op de karakterklasse, het enige wat ik wil zijn ervaringspunten & geld...

enjah, krijg ik dan is een wraakactie over mij, tja, dan heb ik het zelf gezocht he...

zo kan je over alles zeuren...
ik moet zelf toegeven dat ik in veel dezelfde steden dezelfde gasten ga afknallen... waarom?
omdat zij onze bouwers niet gerust laten, (en dan heb ik het niet alleen over de soldaten & duellanten, zelfs hun bouwers vallen onze bouwers aan... gn goed idee, deze week hebben we er met onze killsquad al 4 platgelegd...) enjah, omdat ze dicht bij mijn stad liggen, dus voor ik naar het hotel ga, nog snel eens passeren aan de kassa, slapen, en ondertss mn geld veilig zetten op de bank.

hoe zou je dan willen dat we dit spel spelen? duellanten die duellanten aanvallen? bouwers die alleen bouwen? neeh, laat maar dan, dan haak ik liever af... ik ben al afgemaakt door alle4 de karakterklassen, klaag ik daar over? nee, want ik heb al geholpen met verschillende karakterklassen zelf om zeep te helpen.

als komen wenen op het forum, je enige verweer is, ga dan naar een stad waar ze je kunnen beschermen, of tenminste waar ze is wraak kunnen nemen voor jou.
 
Bovenaan