• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Lafaards

DeletedUser3430

Ik doe het meestal om duellanten van andere steden een hak te zetten die mijn bouwers aanvielen.
 

DeletedUser

echt goede duelanten vallen volgens mij geen bouwers aan maar mensen die zo snel mogelijk een hogere rang willen hebben doen dat wel

als 1 stad bouwers steeds pakt van m'n stadje aarzel ik echt niet om eens een rondje te doen bij hun bouwers :rolleyes:
 

DeletedUser

ik val gewoon random mensen aan en let dus niet of het bouwers zijn of niet.
Ze hebben die klas gekozen en weten de voor- en nadelen ervan.
 

DeletedUser

ik val gewoon random mensen aan en let dus niet of het bouwers zijn of niet.
Ze hebben die klas gekozen en weten de voor- en nadelen ervan.

ik was vroeger arbeider maar heb nooit last van duellanten gehad ;)

zelf ben ik nu arbeider/duellant en val ook gewoon random mensen aan!
 

DeletedUser

alsjeblieft zeg sluit deze topics hier over... je bent echt te noob als je dit laf vind. het is het spel. kies dan niet voor puur bouwer maar ook voor halve duelant ofzo....
 

DeletedUser

alsjeblieft zeg sluit deze topics hier over... je bent echt te noob als je dit laf vind. het is het spel. kies dan niet voor puur bouwer maar ook voor halve duelant ofzo....

nee maar zeuren mag toch:p

ik ben een redelijk goede bouwer maar ik weet wat het is als mensen die 30 levels lager dan jouwe elke dag aanvallen voor 200 xp per keer te vangen
en dan zijn ze plat gelegd krijg je zoon stom bericht je van kun je er niet alleen van af

en wil je reageren dan ben je al geblockeerd
 

DeletedUser

STELLING I
-Bouwers aanvallen is niet laf-

THEORIE I
Meer dan de helft van the-west spelers zijn bouwers, je moet toch iemand aanvallen.

THEORIE II
Steden leg je lam door bouwers aan tevallen wil je dit vermijden dan moeten de duelisten er maar iets aan doen.

THEORIE III
Bouwers zeggen dat je laf bent als je hen aanvalt omdat ze weerloos zijn, tip voor bouwers wees niet weerloos

Theorie 3: Zie Prietpaal op W2.
Ik ben daar bouwer.
Mijn stad laat alleen mensen bouwen die daar echt goed in zijn.
Ik ben zo'n bouwer.
Maar toch kan ik vele avonturiers en bouwers aan en flink wat duellanten/soldaten.
Bouwers, wees niet weerloos.
Ik heb altijd duelkleding aan behalve wanneer ik de stad ga uitbouwen.
Jammer dat ik dan wel wordt aangevallen en anders niet.
Maarja, dat hoort er bij, ik zorg dat ik op zo'n moment geen geld bij heb.

Trouwens, als je niet wilt worden aangevallen helpt vaak een net bericht naar die persoon of anders vraag je de duellanten van jou stad.
 

DeletedUser4700

Ik vind het allemaal gezeur... Als je hier niet tegen kan moet je maar stoppen met The-West!
Ik ben op Wereld 3 een soldaat en daar ben ik er trots op als ik op andermans profiel kom te staan!
Ik hoop dat het gezeur hierover eens ophoudt! Op .net zeuren bouwers hier nooit over!
 

DeletedUser

nee maar zeuren mag toch:p

ik ben een redelijk goede bouwer maar ik weet wat het is als mensen die 30 levels lager dan jouwe elke dag aanvallen voor 200 xp per keer te vangen
en dan zijn ze plat gelegd krijg je zoon stom bericht je van kun je er niet alleen van af

en wil je reageren dan ben je al geblockeerd

jah maar ik zou dat ook doen. alleen krijg ik tegen jou bijna geen xp dus geen reden voor. maar ik zie wel wrm ze dat doen
 

DeletedUser

als ik een stad uit bouw
lever ik per keer 350 constructie punten in
weet iemand die dat ook kan?
 

DeletedUser

Ik zeker niet Iwab :)

Ik ben ook avonturier en ja ik val ook bouwers aan, maar meestal val ik mensen in bouwkleding niet aan. Dat is gewoon zielig, tezij ik er een rede voor heb. Dat met duelkleding niet aan heb ik ook last van :S
 

DeletedUser

als je wilt weten wat mijn bouw skils zijn moet je even in de top 15 bouwen kijken

en daar door word je aan gevallen door die noobs die dan snel xp willen verdien en dat vind ik net jammer
 

DeletedUser

als je wilt weten wat mijn bouw skils zijn moet je even in de top 15 bouwen kijken

en daar door word je aan gevallen door die noobs die dan snel xp willen verdien en dat vind ik net jammer

Je hoeft daar niet per definitie noob voor te wezen dat je snel EXP wil verdienen. Het is natuurlijk zinloos als een stad een bouwer heeft die 10 levels hoger is als de stad zijn duellant, dan pak ik ook liever de bouwer, want dan hoef ik niet extra te reizen om de exp nog te pakken van een andere duellant.:rolleyes:

En dat bouwers zich niet kunnen verdedigen? ik ben bijna flauwgevallen door een bouwer die ik aanviel met nog 60 levenspunten, hij hitte mooi even -51 bij me.... gelukkig dat ik won, dus had ik level up (en weer volle balk LP).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je hoeft daar niet per definitie noob voor te wezen dat je snel EXP wil verdienen. Het is natuurlijk zinloos als een stad een bouwer heeft die 10 levels hoger is als de stad zijn duellant, dan pak ik ook liever de bouwer, want dan hoef ik niet extra te reizen om de exp nog te pakken van een andere duellant.:rolleyes:

En dat bouwers zich niet kunnen verdedigen? ik ben bijna flauwgevallen door een bouwer die ik aanviel met nog 60 levenspunten, hij hitte mooi even -51 bij me.... gelukkig dat ik won, dus had ik level up (en weer volle balk LP).

heb ook wel eens een leuk deuwel maar dat is anders (dit was echt een noob)
1239218013-930.png
 

DeletedUser

Levenspunten totaal
- 729 LP

Levenspunten totaal
- 140 LP Saffiria valt flauw. Calvino overwint het duel en krijgt 10 ervaringspunten. Saffiria heeft helaas geen contant geld dat Calvino kan stelen.

Tja, het is niet altijd een goed idee om een soldaat aan te vallen die:
A) 28 normale levels hoger is
B) 18 duellevels hoger is

;)
 

DeletedUser

Was eigenlijk wel benieuwd wat je motivatie was om mij aan te vallen ;)

Getuigt wel van lef ^^

Grz,
Calvino
 

DeletedUser

Iwab mag toch verwachten dat als ze jou proberen te farmen voor xp de hitsquad de volgende dag voor de deur staat ? :p
 

DeletedUser

Ik wilde gewoon voor de sport eens kijken of ik dat aan zou kunnen ;)

Maar proficiat en respect, Calvino. En wat de Hitsquad aangaat, leuke gasten zijn het als ze even op de koffie komen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

lekker makkelijk als je in the east zit, dan hoef je ook niet bang te zijn om te worden teruggepakt als je verliest:p en The Hitsquad heeft waarschijnlijk te hoge levels.
 

DeletedUser

.

hahahaXD hoe dom kan je zijn? natuurlijk is dit niet laf maar slim!

Bouwers moeten bouwen duelisten moet duelleren
 
Bovenaan