• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Lafaards

DeletedUser4807

Vinden jullie ook niet dat mensen die bouwers (als ik : bondjens2) aanvallen, ik vind dat laag en laf bouwers doen nooit iets en lafaards vallen ze dan aan echt wie bouwers aanvalt is : LAF
Tips :
1.Zorg voor een vriend of een deal die je kan beschermen bv : ik bouw je stad uit als jij me beschermt.
2.Vermeld ook mensen die je aanvallen in je instellingen sommingen schrikken dan af.
3.zorg altijd dat je geld op de bank staat en dat je niet verder dan 30 minuten van je stad verwijdert bent dat je altijd naar je hotel kunt gaan,want als je nooit geld hebt hebben ze niks aan je dus stoppen ze jou aantevallen

ik hoop dat jullie de tips nuttig gebruiken en onthoud 1 ding : Laat die lafaards nooit lopen zonder straf!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

er is zoveel laf
het is laf om met 5 personen aantevallen
het is laf om steden testellen
het is laf om tehacken
enzovoort
 

DeletedUser4807

er is zoveel laf
het is laf om met 5 personen aantevallen
het is laf om steden testellen
het is laf om tehacken
enzovoort

het is oneerlijk om met 5 personen te aanvallen
het is fout om te hacken
het is fout om steden te stelen
dit is anders dit is echt LAF
 

DeletedUser

ik zuurde ook niet toen ik in wereld 2 24/7 werd lastig gevalle door the good bad en ugly
 

DeletedUser

Deze discussie is echt ontiegelijk vaak gevoerd....

Een bouwertje aanvallen doe ik alleen als ik echt iets van 100 ervaring nodig heb tot het volgende level.

Er zijn inderdaad veel dingen laf, maar duelleren hoort bij het spel. Je kiest er b ewust voor om bouwer te worden, dus je moet het risico gaan incalculeren dat je ook geduelleert kan worden. :rolleyes:
 

DeletedUser

jep Saffiria heeft gelijk (wow,zeg ik dat?)


Maar in 9/10 gevallen is het niet laf,want hoe groot is de kans dat een van jouw inwoners nooit een keer onze bouwer heeft aangevallen?Ik vind niet dat bouwers moeten zeiken,dat bederft bij mij een beetje het spel,vooral die 1200 dreigmededelingen die bij mij in het postvakje liggen.Ik ben nu in totaal 1200 maal laf geweest en heb nu ongeveer 800 maal dood moeten zijn.In werkelijkheid is dit pas een keer of 3 gebeurd waarvan 1 maal suïcide ,1 maal gedood door een arbeid en 1 maal gedood door een goede duelist die toevallig op de koffie kwam.
 

DeletedUser

ik heb er op wereld 2 ook wel last van, daar ben ik puur bouwer en bouw mijn stad alleen dus ik heb geen duellisten in mijn stad, ik ook best vaak aangevallen, als iemand mij 1 keer duelleert vind ik het nog niet zo erg maar wel als het meerdere keren gebeurt.
 

DeletedUser

ik let er wel op dat ik niet bij een rondje stad doe schieten niet te vaak bouwers pak....


maarre, als die desbetreffende stad hun duellisten bouwers van mijn stad pakt heb ik er toch wel beetje schijt aan:p
 

DeletedUser

Dit is toch het wilde westen.... Nee ik vind het niet laf :D

Echter vind ik het wel 'laf' worden als een duellist bij een stad blijft om de zelfde 'bouwers' aan te vallen.

Maar dat is ook weer op te lossen met de juiste contacten :D
 

DeletedUser

Dat is juist niet laf, maar tactisch. Vooral als je dat 's ochtends doet. Dan zorg je ervoor dat de bouwers van de (waarschijnlijk) rivaliserende stad een geduchte klap krijgt doordat de bouwers niet hun werk kunnen doen, aangezien ze geen actiepunten meer hebben. :)
 

DeletedUser

En als ik bouwer zou zijn, zou ik het wel prettig vinden om regelmatig neergehaald te worden zodat ik elke keer 2 dagen geen last heb van aanvallen.
 

DeletedUser

Ik schiet op alles wat los en vast zit of het nou een bouwer is of niet.... Ze kunnen zich ook beschermen en anders is dat gewoon het risico van bouwer zijn. Dit weet je van te voren... En laat je gewoon afschieten iedere 48 uur dan heb je nergens last van :D
 

DeletedUser

En als ik bouwer zou zijn, zou ik het wel prettig vinden om regelmatig neergehaald te worden zodat ik elke keer 2 dagen geen last heb van aanvallen.

Dat zou wel fijn zijn, maar als bouwer heb je veel levenspunten, ik bijna 800 en dan val je niet zomaar flauw.
 

DeletedUser

Tja, het is gewoon eerlijk verdeeld :D

(bijna) elke stad heeft veel belang aan een bouwer. Zorg dan dat je in een stad zit die jou kan beschermen.

Een stad heeft bouwers nodig voor het bouwen, maar ook de duellisten voor de bescherming. En de avonturiers voor de cash oid.

Als een duellist jou aanvalt, dan doet hij zijn werk goed. Als jij niemand hebt die hem kan terugpakken... tja, dan moet je misschien toch opzoek naar een stad die jou wel kan beschermen.
 

DeletedUser

meh als ze eerst mijn stad aanvallen pak ik ze gewoon zo terug.
en bouwers zijn meestal de rijken onder ons :p
en ach het hoort er bij
 

DeletedUser

altijd met dit soort discussies moet ik lachen;)

Ik bedoel, het is een spel... en het dueleren hoort daarbij.
De duelanten kunnen er ook niks aan doen dat jullie een andere klasse hebben gekozen.
It's the game, take it or leave it:)

Ik weet anders iets, waarmee dit hele probleem word opgelost:
Als de duelanten geen bouwers meer aanvallen,
Dan mogen bouwers niet meer bouwen.
Gelijkmatige deal toch?

Het komt namelijk op hetzelfde neer.
 

DeletedUser3430

Alsof vroeger nooit mensen werden vermoord toen ze aan het bouwen waren ofzo?
 

DeletedUser

echt goede duelanten vallen volgens mij geen bouwers aan maar mensen die zo snel mogelijk een hogere rang willen hebben doen dat wel
 
Bovenaan