• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

kwakzalver, pyrietzon maken

DeletedUser16254

Hallo

Ik ben een veldkok en voor de missie down with fort mercer heb ik pyrietzon nodig die alleen een kwakzalver kan maken en dit product kan ik niet kopen op een markt weet iemand hoe ik hier aan kan geraken.
 

DeletedUser4891

Meestal staan er wel wat van die dingen op de markt. Zo niet, dan moet je aan een kwakzalver vragen of ze er eentje willen maken voor je. (als je voor de producten zorgt doen ze dat meestal wel)
 

DeletedUser15117

Spreek een kwakzalver aan, die kan ze op de markt zetten voor je. Als hij ze niet op voorraad heeft, moet je eerst ff wat gekkengoud halen bij de arbeid goud zeven. Dat gekkengoud zet je dan op de markt, waarna de andere speler ze kan kopen en omzetten in pytietzon
 

DeletedUser16254

Ja dat heb ik al gevraagd aan iemand die een kwakzalver is maar hij zegt dat hij het niet op de markt kan zetten.
 

DeletedUser4891

Ehm misschien kan hij ze niet op de markt zetten omdat hij niet bij een stad staat, dan moet je vragen wanneer hij ze wel op de markt kan zetten.
Als het helemaal niet kan moet je gewoon een ander vragen.
 

DeletedUser4891

volgens mij moet je zelf gaan werken als kwakzalver;)

http://tw-db.info/?strana=quest&serie=qs_117

Je hebt gelijkt. Je krijgt deze opdracht alleen als je zelf een kwakzalver bent.
llHfkTg.png
 

DeletedUser15117

Dus zit er een fout in de opdracht, even de support aanspreken dus.
 

DeletedUser4891

Ik denk dat gokhan verkeerd gekeken heeft, anders zit er een foutje in.
llHfkTg.png
 

DeletedUser16254

Ik heb net een bericht van de support gekregen en ze zeiden dat ik via de markt het toch kan kopen maar had nog gevraagd aan iedereen in arizona en niemand kan het op de markt zetten??
 

DeletedUser15117

Niemand heeft het nog op voorraad of is in een stad. Vraag dus of ze het op de markt kunnen zetten als ze weer in een stad zijn.
 

DeletedUser6405

Je bent een veldkok, dus je zult kannen met water moeten leveren. 5 stuks.

Kun je de opdracht is aannemen? Dan kan ik checken of je inderdaad de opdracht moet afronden met een pyrietzon.
 

DeletedUser16254

Aaah het kan zijn dat ik dan de opracht mss eerst moet aannemen en dan het veranderd afhankelijk van de klasse die ik heb.
 
Bovenaan