• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kleine aanval.

DeletedUser

Zo iedereen zo vriendelijk willen zijn om New Celtic te komen helpen met de aanval op het fort 'OBD - Planets HQ'.

Iedereen die wil is welkom.

Want nu sta ik zielsalleen aan het fort :(
 

DeletedUser

Ik zal er alleszins zijn,maar dan bij OBD,ik ben geen lid van beiden dus koos ik gewoon het veiligste...


PS:Sijn,veel succes bij het terugkomen op w3,jammer van deze vakantie dat je zo gezakt bent ;)
 

DeletedUser

Ik dacht ook dat New Celtic bij de OBD hoorde :confused:

Denk misverstandje. Planet-HQ is er pas gisterenochtend bij gekomen. Misschien dat Arned niet wist dat ze bij ons hoorden, dus OBD zal er ook zijn, maar verdedigend ben ik bang, Arned ;)
 

DeletedUser

Ik ga kijken en als ik kan kiezen sta ik aan de andere kant als Arned :p
 

DeletedUser

In ieder geval 1:

Ragnarok
VSW - Centennial J
Level 53
Duellevel 76
Rang 1875

:p
 

DeletedUser

nou alvast bedankt voor iedereen die komt helpen verdedigen en ik hoop dat jullie veel xp mogen krijgen
 

DeletedUser

ok dan gaan we maar een wedstrijdje doen wie er als eerste de enige afknalt, er zullen wss wel wat aanvallers komen hoor
 

DeletedUser

Van organisatie nog nooit gehoord ( leiders van de obd)
Die aanval was gepland omdat zij onterecht de naam OBD gebruiken en die aanval stond al een tijdje gepland.

Maar een ding is zeker ik zal en wil die aanval winnnen.
 

DeletedUser

Ik weet een ding zeker, wij horen ook bij de OBD en zullen proberen het fort te behouden
 
Bovenaan