• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

klachten over fortgevechten

Beetje jammer dat jullie je zo laten vangen door één post, die puur informatief beschouwd mag worden. Het is geen geheim dat Vincitore zelf leegloopt, dit heeft gewoon rechtstreeks verband met het leeglopen van TW in het algemeen.
Het ronselen van spelers kan betwist worden, maar feit blijft dat er veel spelers van W7 ook in HR terug te vinden zijn, en er ook opvallend veel kleinere spelers in starten.
Het is ook meer dan een maand geleden dat Vinci zelf gestart heeft, en dus ook meer dan een maand geleden dat Vinci überhaupt een fort heeft gewonnen. 6 fortjes over, dat kunnen jullie zelf ook wel zien lijkt me. Toch in schril contrast met wat Vinci vroeger voorstelde, niet?

Andutje toch.... niet zo jezelf in de hemel praten eh, das slecht voor je karma.

Vinci is niet dood, denk je dat dan? Opkomst van gisteren aan jouw zijde was ook niet om naar huis over te schrijven en zoals Scher al zei, 0 def ko. Kunnen we van jou niet zeggen.

Eerst doen, dan praten meis. :rolleyes:

Met alle respect jv, maar dit is gewoon lachwekkend. Ik zie niet waar ze zichzelf de hemel in praat, en mocht jij dit zien, lees dan even de bovenste alinea. Verklaar maar nader mocht je toch denken dat je gelijk hebt.

Verder is Vinci niet dood nee, tuurlijk niet. Vinci bestaat al 4 jaar (Geen idee hoelang het precies bestaat.), en daar mag het ook het nodige respect voor ontvangen. Het valt echter (wederom) niet te ontkennen dat ook Vinci in een soort dip zit, die gewoon het dipje van TW met zich meeneemt. Of wil je beweren dat Vinci even actief is als vroeger? Wil je beweren dat Vinci ook daadwerkelijk moeite doet om forten actief terug te nemen? Lijkt me moeilijk, maar goed, prove me.

En tjah, als je je al moet beroepen op een week van inactiviteit aan onze kant, na een flow waarin we sinds januari 5 forten hebben veroverd. (vergeleken met de winsten die Vinci ook boekte) op het schrale aantal forten dat Vinci toen nog bezat lijkt me dat heel wat. Dus ja, wij presteren op het moment gewoonweg beter. Dus jv, eerst doen, dan praten jongen. ;)

Geachte forum mods zouden jullie nu eens aub iets aan anduril kunnen gaan doen?? deze gefrustreerde speler is iedere dag bezig met mensen beledigen en het proberen te verzieken van wereld 8 nu begint ze zelfs hier op het forum.
In Rl heeft ze niks en uit haar frustratie dagelijks hier in het spel wat nu toch echt de spuigaten uitloopt :mad: hoop dus dat jullie even naar het gedrag van de speler willen kijken en haar scheldtirades, neem aan dat dit niet de bedoeling is van het spel! wat velen voor hun plezier en ontspanning spelen helaas ziet andu dit niet zo en denk dat het een vrijbrief is om anderen de huid vol te schelden. meldingen zijn er al zat gedaan over deze persoon dus misschien kunnen jullie er nu aub iets aan doen.
bvd tazzy

Als jij mij een screen kan geven van een scheldtirade van Andu, dan wil ik je best geloven. Je weet toch dat een scheldtirade inderdaad strafbaar is en ze dus al lang gebanned zou moeten zijn? Ik ga er mee akkoord dat ze niet altijd de meest vriendelijke of onderhandelingsgezinde persoon is, tuurlijk niet. Dat is haar karakter gewoonweg niet.

Het fijne is dat je bij je post opmerkt dat ze het plezier wegneemt van anderen. Ik ga je er bij deze toch even op duiden dat Andu één van de dragende krachten van UR is geweest bij de oprichting. Het zou onfair zijn om haar dé dragende kracht te noemen, omdat er ook mensen zoals Vromanov, Great Khan en Elgar hun schouders onder hadden gezet. En dan vergeet ik nog wel een aantal mensen. ;)

Waarom haal ik UR erbij? UR is in mijn opinie, en dit is speculeren, toch wel de reden gebleken waarom fg's op Arizona een vrij hoog niveau hebben tegenover andere oude werelden. Het brengt nog steeds regelmatig een vol pio, en soms zelfs 60+ mensen tot een aanval! Het 'defslet' woord kan nauwelijks nog gebruikt worden (Hé Jack. :p ), en dat is gewoonweg een mooi ding.

Maargoed, Andu is dan weer wél degene geweest die de middelen had om UR er te laten staan. Middelen vertaald in tientallen sets, miljoenen in reskills, hulp mét reskillen, fluisteren, bajo's, amu's,... En dat verdient niets dan respect. Je kan zeggen wat je wil, maar Andu doet datgene wat er nog weinigen doen hier op TW, wat jullie haar ook verwijten. Ze komt over als een egocentrisch persoon indien je haar niet zou kennen, true that. Ze komt over als een arrogant mens dat zichzelf het neusje van de zalm vindt, true that. Maar als je daadwerkelijk naar de dingen gaat kijken die ze gedaan heeft voor de coalitie tegen Vinci? Dan moet je in ieder geval de moeite nemen om het ook vanuit een ander oogpunt te bekijken.
Niemand is perfect. ;)

Dat tijdsaspect ga ik niet eens op ingaan, buiten gelaten dat je in de journalistiek wel eens de wereld rond kan gaan ja. :rolleyes:

Als laatste ga ik nog even het profiel van anja charite aankaarten:
Naar aanleiding van een post op wereldforum ben ik genoodzaakt om weer mee te doen met fg.
Want als er 1 persoon ronselt om naar fg te komen is het deze dame wel.
Met de belofte van een bajonet en een amulet.
En sta je 1x tegen haar,dan ben je haar vriendschap kwijt en meteen hypocriet.
Nou het zij zo,een mooie titel.
Misschien doorvoeren TW?

Je deed regelmatig mee met een FG lijkt me? Beetje gek dat je meteen Andu er bij haalt om 'terug' mee te gaan doen. Dat tweede is nog wel het meest lachwekkende. Amu's en bajo's. Om mee te beginnen is dit niet eens een belofte, het is gewoonweg een extra voor de online spelers. Dit wordt bij elk fg aangeboden, en is dus geen manier om eens extra te gaan slijmen voor een fg aangezien het een standaard is. Het dwingt daarbovenop nog eens wat extra lp bij Vinci af, daar al eens aan gedacht?

En tjah, ik ga hier weer terugkomen op het feit dat Andu niet de meest makkelijke persoon is om mee om te gaan als buitenstaander. Ik heb ook vaak zat een discussie met haar gehad, ik heb ook vaak zat denigrerende kantjes gezien. Het is echter jammer dat je de context er niet bij wil zien, anja. Het is namelijk een feit dat de coalitie tegen Vinci er nooit in geslaagd is een absolute eenheid te vormen. Er was namelijk altijd een soort van medeleven met Vinci, wanneer het wat slechter ging bij hen gingen er ook van 'onze' kant bij Vinci staan. Ik refereer hierbij naar de spookjes, die altijd een gegeven neutraliteit hebben behouden. Zowel bij de vorming van UR als bij het afzwakken van Vinci hebben ze hun neutraliteit behouden. Degenen die dit niet konden zijn simpelweg naar één van bovenstaande partijen gegaan, en hebben ook gewoon aan deze kant gestreden. Done deal, en daar valt niets over te zeggen.

Wat wel jammer is, is dat we doorheen het anderhalfjaar UR ook verzwakt zijn. Mede door het quiten van TW, mede door het stoppen met fg's, mede door mensen die naar Vinci/HR gaan. Hoewel dat aantal door jullie waarschijnlijk als minimaal zal benoemd worden, blijven het spelers en mensen die je op een of andere manier een beetje laten zitten. En dat valt dan niet je persoon op tw aan, maar je persoon dat thuis voor je scherm zit. Lijkt me moeilijk om dit te ontkennen, aangezien we ook gewoon allemaal mensen zijn. De frustraties lopen dan wel eens op ja, waar dit topic overigens vol mee zit jammer genoeg. En true, ze reageert (wederom) niet altijd perfect zoals iedereen dit uiteraard altijd doet. Maar om daarom meteen afgeknald te worden? Nee, dat vind ik er persoonlijk over gaan.

Dus even tot slot, gooi gewoon die frustraties tegenover elkaar eens wat verder weg, en ga een beetje rationeler met elkaar om. Het heeft gewoon geen nut om in dit (reeds vrij dode) spel een heisa te beginnen. We mogen uiteindelijk wel blij zijn dat we op Ari spelen geloof ik, 't is als we alles bij elkaar leggen nog niet zo'n idiote wereld.

Amen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser385

Beetje jammer dat jullie je zo laten vangen door één post, die puur informatief beschouwd mag worden. Het is geen geheim dat Vincitore zelf leegloopt, dit heeft gewoon rechtstreeks verband met het leeglopen van TW in het algemeen.
Het ronselen van spelers kan betwist worden, maar feit blijft dat er veel spelers van W7 ook in HR terug te vinden zijn, en er ook opvallend veel kleinere spelers in starten.
Het is ook meer dan een maand geleden dat Vinci zelf gestart heeft, en dus ook meer dan een maand geleden dat Vinci überhaupt een fort heeft gewonnen. 6 fortjes over, dat kunnen jullie zelf ook wel zien lijkt me. Toch in schril contrast met wat Vinci vroeger voorstelde, niet?



Met alle respect jv, maar dit is gewoon lachwekkend. Ik zie niet waar ze zichzelf de hemel in praat, en mocht jij dit zien, lees dan even de bovenste alinea. Verklaar maar nader mocht je toch denken dat je gelijk hebt.

Verder is Vinci niet dood nee, tuurlijk niet. Vinci bestaat al 4 jaar (Geen idee hoelang het precies bestaat.), en daar mag het ook het nodige respect voor ontvangen. Het valt echter (wederom) niet te ontkennen dat ook Vinci in een soort dip zit, die gewoon het dipje van TW met zich meeneemt. Of wil je beweren dat Vinci even actief is als vroeger? Wil je beweren dat Vinci ook daadwerkelijk moeite doet om forten actief terug te nemen? Lijkt me moeilijk, maar goed, prove me.

En tjah, als je je al moet beroepen op een week van inactiviteit aan onze kant, na een flow waarin we sinds januari 5 forten hebben veroverd. (vergeleken met de winsten die Vinci ook boekte) op het schrale aantal forten dat Vinci toen nog bezat lijkt me dat heel wat. Dus ja, wij presteren op het moment gewoonweg beter. Dus jv, eerst doen, dan praten jongen. ;)



Als jij mij een screen kan geven van een scheldtirade van Andu, dan wil ik je best geloven. Je weet toch dat een scheldtirade inderdaad strafbaar is en ze dus al lang gebanned zou moeten zijn? Ik ga er mee akkoord dat ze niet altijd de meest vriendelijke of onderhandelingsgezinde persoon is, tuurlijk niet. Dat is haar karakter gewoonweg niet.

Het fijne is dat je bij je post opmerkt dat ze het plezier wegneemt van anderen. Ik ga je er bij deze toch even op duiden dat Andu één van de dragende krachten van UR is geweest bij de oprichting. Het zou onfair zijn om haar dé dragende kracht te noemen, omdat er ook mensen zoals Vromanov, Great Khan en Elgar hun schouders onder hadden gezet. En dan vergeet ik nog wel een aantal mensen. ;)

Waarom haal ik UR erbij? UR is in mijn opinie, en dit is speculeren, toch wel de reden gebleken waarom fg's op Arizona een vrij hoog niveau hebben tegenover andere oude werelden. Het brengt nog steeds regelmatig een vol pio, en soms zelfs 60+ mensen tot een aanval! Het 'defslet' woord kan nauwelijks nog gebruikt worden (Hé Jack. :p ), en dat is gewoonweg een mooi ding.

Maargoed, Andu is dan weer wél degene geweest die de middelen had om UR er te laten staan. Middelen vertaald in tientallen sets, miljoenen in reskills, hulp mét reskillen, fluisteren, bajo's, amu's,... En dat verdient niets dan respect. Je kan zeggen wat je wil, maar Andu doet datgene wat er nog weinigen doen hier op TW, wat jullie haar ook verwijten. Ze komt over als een egocentrisch persoon indien je haar niet zou kennen, true that. Ze komt over als een arrogant mens dat zichzelf het neusje van de zalm vindt, true that. Maar als je daadwerkelijk naar de dingen gaat kijken die ze gedaan heeft voor de coalitie tegen Vinci? Dan moet je in ieder geval de moeite nemen om het ook vanuit een ander oogpunt te bekijken.
Niemand is perfect. ;)

Dat tijdsaspect ga ik niet eens op ingaan, buiten gelaten dat je in de journalistiek wel eens de wereld rond kan gaan ja. :rolleyes:

Als laatste ga ik nog even het profiel van anja charite aankaarten:


Je deed regelmatig mee met een FG lijkt me? Beetje gek dat je meteen Andu er bij haalt om 'terug' mee te gaan doen. Dat tweede is nog wel het meest lachwekkende. Amu's en bajo's. Om mee te beginnen is dit niet eens een belofte, het is gewoonweg een extra voor de online spelers. Dit wordt bij elk fg aangeboden, en is dus geen manier om eens extra te gaan slijmen voor een fg aangezien het een standaard is. Het dwingt daarbovenop nog eens wat extra lp bij Vinci af, daar al eens aan gedacht?

En tjah, ik ga hier weer terugkomen op het feit dat Andu niet de meest makkelijke persoon is om mee om te gaan als buitenstaander. Ik heb ook vaak zat een discussie met haar gehad, ik heb ook vaak zat denigrerende kantjes gezien. Het is echter jammer dat je de context er niet bij wil zien, anja. Het is namelijk een feit dat de coalitie tegen Vinci er nooit in geslaagd is een absolute eenheid te vormen. Er was namelijk altijd een soort van medeleven met Vinci, wanneer het wat slechter ging bij hen gingen er ook van 'onze' kant bij Vinci staan. Ik refereer hierbij naar de spookjes, die altijd een gegeven neutraliteit hebben behouden. Zowel bij de vorming van UR als bij het afzwakken van Vinci hebben ze hun neutraliteit behouden. Degenen die dit niet konden zijn simpelweg naar één van bovenstaande partijen gegaan, en hebben ook gewoon aan deze kant gestreden. Done deal, en daar valt niets over te zeggen.

Wat wel jammer is, is dat we doorheen het anderhalfjaar UR ook verzwakt zijn. Mede door het quiten van TW, mede door het stoppen met fg's, mede door mensen die naar Vinci/HR gaan. Hoewel dat aantal door jullie waarschijnlijk als minimaal zal benoemd worden, blijven het spelers en mensen die je op een of andere manier een beetje laten zitten. En dat valt dan niet je persoon op tw aan, maar je persoon dat thuis voor je scherm zit. Lijkt me moeilijk om dit te ontkennen, aangezien we ook gewoon allemaal mensen zijn. De frustraties lopen dan wel eens op ja, waar dit topic overigens vol mee zit jammer genoeg. En true, ze reageert (wederom) niet altijd perfect zoals iedereen dit uiteraard altijd doet. Maar om daarom meteen afgeknald te worden? Nee, dat vind ik er persoonlijk over gaan.

Dus even tot slot, gooi gewoon die frustraties tegenover elkaar eens wat verder weg, en ga een beetje rationeler met elkaar om. Het heeft gewoon geen nut om in dit (reeds vrij dode) spel een heisa te beginnen. We mogen uiteindelijk wel blij zijn dat we op Ari spelen geloof ik, 't is als we alles bij elkaar leggen nog niet zo'n idiote wereld.

Amen.

als je deze post in 4 delen had opgedeeld had ik misschien t nog wel eens gelezen, nu viel ik halverwege in slaap.

maar de reden dat lage spelers naar HR gaan is simpel: das de enige stad die aardig doet voor andere spelers, ook al zijn ze lager lvl.
 
Met alle respect jv, maar dit is gewoon lachwekkend. Ik zie niet waar ze zichzelf de hemel in praat, en mocht jij dit zien, lees dan even de bovenste alinea. Verklaar maar nader mocht je toch denken dat je gelijk hebt.

Je weet zelf ook donders goed dat Andu zichzelf altijd de hemel in hevelt. Dit is puur omdat ze naïef is en denkt dat ze de wereld aankan, helaas vergeet ze dat dit een spelletje is en dat een ego online niks boeit.

Je kunt wel proberen mij eruit te lullen, maar zelf ben je te bang om in te zien dat ze je gewoon gebruikt, ook voor deze post die duidelijk door opgedragen is. Aangezien je er zelfs een nieuw acc voor maakt, komt op zeg Dries ;)

Nogmaals, Eerst doen dan praten. Zolang Vinci leeft is er geen reden tot van dat omhoog gehevelde gedrag zoals Andu vertoont, dat is slecht... voor dr karma... zoals ik ook al eerder zei.
 
Als jij mij een screen kan geven van een scheldtirade van Andu, dan wil ik je best geloven. Je weet toch dat een scheldtirade inderdaad strafbaar is en ze dus al lang gebanned zou moeten zijn? Ik ga er mee akkoord dat ze niet altijd de meest vriendelijke of onderhandelingsgezinde persoon is, tuurlijk niet. Dat is haar karakter gewoonweg niet.

Hehe, ik heb genoeg screens met leuke teksten van Anduril. Het is uiteraard wel zo dat er precies niets direct verkeerds op staat, maar dat dat er altijd wel in zit + valse beschuldigingen, etc.
En uiteraard is haar karakter misschien wat bot, dat is nog geen excuus voor zulk gedrag...
http://prntscr.com/22sjxq
 
Misschien komt er wel w7 spul naar ari de bedoel even opvrolijken, als uiteraard Marco's baas weer beter is.
 
Je weet zelf ook donders goed dat Andu zichzelf altijd de hemel in hevelt. Dit is puur omdat ze naïef is en denkt dat ze de wereld aankan, helaas vergeet ze dat dit een spelletje is en dat een ego online niks boeit.

Je kunt wel proberen mij eruit te lullen, maar zelf ben je te bang om in te zien dat ze je gewoon gebruikt, ook voor deze post die duidelijk door opgedragen is. Aangezien je er zelfs een nieuw acc voor maakt, komt op zeg Dries ;)

Nogmaals, Eerst doen dan praten. Zolang Vinci leeft is er geen reden tot van dat omhoog gehevelde gedrag zoals Andu vertoont, dat is slecht... voor dr karma... zoals ik ook al eerder zei.

Andu naïef? Mwa, als de zogenaamde naïviteit gedragen wordt door de realiteit zou ik het niet naïef noemen, wel? Ze weet overigens best dat je niet alleen kán staan, in eender welke situatie. En ja, ik heb het closer dan jou meegemaakt dat ze dat op een bepaald moment wel denkt. Maar die gedachte verdwijnt vaak weer als sneeuw voor de zon hoor? :rolleyes:

En je hoeft geen wetenschapper te zijn om te weten dat na elke flow van ons er terug een kleine dip komt. Dat is altijd zo geweest, en dat weten we zelf ook. Het feit blijft echter dat Vinci niet meer het Vinci is van vroeger, en het ook nooit meer zal zijn. En daar heb jij ook een aandeel in, misschien tegen alle willens in. Ik kan me namelijk niet herinneren dat de leiding van Vinci ooit écht positief heeft gestaan tegenover HR? Of zijn jullie nu meteen de dikste vriendjes?

Overigens, fijn dat je nu op de man probeert te spelen. In dat halfjaar dat ik gestopt ben heb ik ook nog gewoon contact met Andu gehad, van gebruiken is er geen sprake. Eerder een vriendschap die ontstaat doordat je elkaar ondertussen 2,5 jaar kent, en zo ook op elkaar kan terugvallen. Dit acc is overigens gewoon aangemaakt omdat ik mijn oude acc niet meer kon gebruiken, email is veranderd door de jaren heen en het ww heb ik ook geen idee meer van.

Hehe, ik heb genoeg screens met leuke teksten van Anduril. Het is uiteraard wel zo dat er precies niets direct verkeerds op staat, maar dat dat er altijd wel in zit + valse beschuldigingen, etc.
En uiteraard is haar karakter misschien wat bot, dat is nog geen excuus voor zulk gedrag...
http://prntscr.com/22sjxq

Ik weet het Rick, 't is inderdaad zo dat Andu grof uit de hoek kan komen tegen jou. :p Maar om er meteen het woord 'scheldtirade' op te plakken vind ik er gewoonweg over gaan. Ik heb hier overigens al meermaals gezegd dat ze inderdaad niet het 'handigste' karakter heeft in het wereldje waar iedereen slijmt tegenover elkaar. :p
 
andu

Beste Evan ,
prachtig om te zien hoe je voor andu opkomt :unsure:
mijn eerste kennismaking met andu was tijdens een fg een geweldige fluister te krijgen. Met daar in de worden mongool en defnoob (toen nog nooit 1 woord met haar gewisseld), zo ook niet op haar fluister gereageerd dit wel gekopieerd en navraag gedaan naar de persoon andu daaruit bleek dat ik niet de enige was met zulke lieve fluisters uit t niets, en dat allemaal omdat ik inwoner van vinci ben! zoals je zelf zegt is dit een spel en moet het voor je plezier zijn en als er steeds 1 iemand is die zwaar om aandacht verlegen zit en daarbij de walgelijkste dingen uit haar bleerbekje komt vooral tijdens avonturen vind ik dat daar eens naar gekeken mag worden.
printscreentjes worden door mods helaas niet al bewijs gezien en daar maakt andu gebruik van.
Laat iedereen gewoon in zn waarde en wees gewoon een sportieve tegenstander!
Nu hebben wij een mindere periode maar volgende maand kan dat ook weer anders zijn dat maakt het spel juist leuk.
Zonder tegenstanders is de west niet echt veel meer aan dus hebben we elkaar nodig om het spel leuk te houden ;) en als dat ook nog is een beetje beschaafd kan dan zou w8 een stuk gezelliger worden.
 
Idd, de forten boeien mij persoonlijk ook niet veel ofzo en ik heb ook niet per se iets tegen Andu's fg 'tactiek', alleen gaat 't mij meer om het gedrag vs anderen, vooral als ze zelf verliest en 't niet aankan (lijkt 't op iig ;) ).
En nee, dat noem ik geen scheldtirade, maar dat maakt het niet minder erg...
 

DeletedUser15528

Defnoob

Tazzy, het woord "defnoob" is wat ik op elk BIJNA elke HR speler kan plakken, aangezien ze bij elke def er staan, maar bij een aanval ze nauwelijks 3-4 man sturen :D Het woord "mongool" heb ik nog nooit in mn leven gebruikt. Geen verhaaltjes opmaken ;)

@Rick: Ik schaam me nog altijd voor jou. Riverton, één van de oudste steden op Arizona, een monument verdorie, zonder actieve leiding achterlaten en overlopen naar de andere kant. Moet je durven ;) (die screen is van toen je overliep naar HR, maanden geleden dus. Misschien hard, maar ik verbloem nou eenmaal niet graag ;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is nog steeds een meldknop in de chat mits je er van overtuigd bent dat het niet door de beugel kan. Daar moet de support iets mee doen. In avonturen werkt dat van 't zelfde geloof ik? Mijn ervaring is dat er veel lage levels met een grote mond zitten iig. :p

Voor Andu opkomen lijkt me niet meer dan normaal, een andere kant van het verhaal mag ook wel eens gelezen worden imo. En 'k ga er idd mee akkoord dat dat net is wat het spel leuk maakt, maar het neemt ook weer een zekerheid weg waar je op zou kunnen bouwen. En die hebben jullie bij Vincitore in zekere mate wél, gewoonweg door de tijd dat jullie al samen spelen.

En Rick, hoelang is die screen geleden en in welke context werd dat uitgesproken? 't Is inderdaad altijd fijn en leuk om zulke screens erop te gooien zonder enige context weer te geven. Maar ik ga er vanuit dat jij die kan geven?
 
Tazzy, het woord "defnoob" is wat ik op elk BIJNA elke HR speler kan plakken, aangezien ze bij elke def er staan, maar bij een aanval ze nauwelijks 3-4 man sturen :D Het woord "mongool" heb ik nog nooit in mn leven gebruikt. Geen verhaaltjes opmaken ;)

@Rick: Ik schaam me nog altijd voor jou. Riverton, één van de oudste steden op Arizona, een monument verdorie, zonder actieve leiding achterlaten en overlopen naar de andere kant. Moet je durven ;)

:no: prima andu zeg maar dat ik verhaaltjes verzin gelukkig heb je dit vaker gedaan en zijn daar meerdere getuigen van ;)
zegt meer over jouw dan over ons ;) en je frustratie over hr is bijna lachwekend en dat allemaal omdat ze niet met je willen samenwerken?
keep up the good work ;) lekker verder gaan met je haat tegen vinci en HR maakt het er echt leuker op! :donkey:
 
uhhh Evan andere kant van het verhaal??? vertel mij is waarom het ok is om uit het niets beledigenden fluisters te sturen??? wat voor geweldig verhaal zit daar achter??? had daarvoor nog nooit van andu gehoord en spel het spel echt al een poos ben nu toch erg benieuwd naar het verhaal.
;)
 

DeletedUser15528

Samenwerking? lol

:no: prima andu zeg maar dat ik verhaaltjes verzin gelukkig heb je dit vaker gedaan en zijn daar meerdere getuigen van ;)
zegt meer over jouw dan over ons ;) en je frustratie over hr is bijna lachwekend en dat allemaal omdat ze niet met je willen samenwerken?
keep up the good work ;) lekker verder gaan met je haat tegen vinci en HR maakt het er echt leuker op! :donkey:

Meerdere getuigen? Foei foei, wat een onzin. Toon het dan? In mijn moedertaal gebruiken we het niet eens als scheldwoord, waarom zou ik het dan opeens wel gaan gebruiken. Dat ik "scheld" met idioot en defnoob is niet eens strafbaar, dus niet zeiken dat support er wat aan moet doen. Mocht je meerdere getuigen hebben die me ooit "mongool" hebben zien gebruiken, vinden jullie er vast nog screentje van terug, want in screentjes zijn ze toch o zo goed ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Meerdere getuigen? Foei foei, wat een onzin. Toon het dan? In mijn moedertaal gebruiken we het niet eens als scheldwoord, laat staan dat ik de betekenis ervan ken in het NL. Dat ik "scheld" met idioot en defnoob is niet eens strafbaar, dus niet zeiken. Mocht je meerdere getuigen hebben die me ooit "mongool" hebben zien gebruiken, vinden jullie er vast nog screentje van terug, want in screentjes zijn ze toch o zo goed ;)
net als jou screentjes van het zogenaamd in new york zitten ;) heb ik niet nodig scheet in mij moedertaal is wat jij er uitgooit beledigend vooral als je iemands moeder erbij betrekt ;) is zeker ook niet waar? maar prima meis ga lekker verder met je haatcampagne! ik heb een mooi knopje met negeer dus zal er geen last meer van hebben :no:
s6 verder :whistle:
 

DeletedUser15528

Negeerknop/forum

net als jou screentjes van het zogenaamd in new york zitten ;) heb ik niet nodig scheet in mij moedertaal is wat jij er uitgooit beledigend vooral als je iemands moeder erbij betrekt ;) is zeker ook niet waar? maar prima meis ga lekker verder met je haatcampagne! ik heb een mooi knopje met negeer dus zal er geen last meer van hebben :no:
s6 verder :whistle:

Tjah, komt ervan als je negeerknopje inzet als je het niet kan halen woord tegen woord in fluister, dan moet je 't via forum of nog erger, via profielteksten communiceren :D
 

DeletedUser385

wees er wel van op hoogte dat we lief moeten blijven voor mekaar he

anders wordt ik boos

t is potverdorie bijna half 3 , en ik wil slapen, maar dat kan niet, want er wordt heen en weer geklaagd, en dus moet ik reageren -.-

doe eens lief, denk ook aan mij, en mijn nachtrust, die hebi k hard nodig.

alvast bedankt

ruud
 
Bovenaan