• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

klachten over fortgevechten

DeletedUser15528

Vinci dood?

De spoeling is inderdaad wat dunnetjes geworden, ook bij Vinci ;) Alliantie loopt leeg, geen rekrutering meer? Terwijl HR nog wat spelertjes loopt te ronselen over andere werelden heen. Verder dan verdedigen komen ze niet meer. Ondertussen ruim een maand geleden dat er nog een aanval kwam vanuit Vinci/HR.

Al die jaren strijd tegen Vinci werpt dan toch zijn vruchten af. Ze houden nog zes fortjes over :cool:
 
Spelertjes

Die spelertjes stuurde je wel in ronde 28 naar huis.
Zonder KO aan onze kant, zal hoog gezetten hebben,gezien het tijdstip van het bericht . :p
 
Andutje toch.... niet zo jezelf in de hemel praten eh, das slecht voor je karma.

Vinci is niet dood, denk je dat dan? Opkomst van gisteren aan jouw zijde was ook niet om naar huis over te schrijven en zoals Scher al zei, 0 def ko. Kunnen we van jou niet zeggen.

Eerst doen, dan praten meis. :rolleyes:
 

DeletedUser385

bovendien, wie is een spelertje ?

ik ben (op)nieuw op ari te vinden, maar zo klein ben ik niet hoor ! :mad::razz:

opkomst komt vanzelf wel als mensen weer zin krijgen ;)
 

Deleted User - 246560

bovendien, wie is een spelertje ?

ik ben (op)nieuw op ari te vinden, maar zo klein ben ik niet hoor ! :mad::razz:

opkomst komt vanzelf wel als mensen weer zin krijgen ;)

Tuut tuut tuut, groetjes van Ruud :)
 

DeletedUser15528

Nieuwe wereld

Door die nieuwe wereld kunnen ze even op adem komen, en kijk ze nou gillen ;) Paar weken terug toen ze fort na fort moesten prijsgeven kwam er enkel gehuil van die kant :rolleyes: Al een maand geen fg gestart, defsletjes ;) En dan hebben we daar nog een portret dat al maanden zeurt over free bajo's en amuletjes :D

Die spelertjes stuurde je wel in ronde 28 naar huis.
Zonder KO aan onze kant, zal hoog gezetten hebben,gezien het tijdstip van het bericht . :p

Btw, sherlock, bij mij was het gewoon uur of 10 hoor. Niet iedereen leeft aan jouw tempo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geachte forum mods zouden jullie nu eens aub iets aan anduril kunnen gaan doen?? deze gefrustreerde speler is iedere dag bezig met mensen beledigen en het proberen te verzieken van wereld 8 nu begint ze zelfs hier op het forum.
In Rl heeft ze niks en uit haar frustratie dagelijks hier in het spel wat nu toch echt de spuigaten uitloopt :mad: hoop dus dat jullie even naar het gedrag van de speler willen kijken en haar scheldtirades, neem aan dat dit niet de bedoeling is van het spel! wat velen voor hun plezier en ontspanning spelen helaas ziet andu dit niet zo en denk dat het een vrijbrief is om anderen de huid vol te schelden. meldingen zijn er al zat gedaan over deze persoon dus misschien kunnen jullie er nu aub iets aan doen.
bvd tazzy
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser385

Bovenaan