• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

klachten over fortgevechten

DeletedUser

en @Hapzzz,

Ken geschiedenis zeker. Vergelijk maar eens. Eigen mensen die elkaar van eenzelfde (land/team) verraden om er zelf beter van te worden. Zie ik dit dan verkeerd? En maak er verder geen tijd meer aan op aan dat zielige gebeuren. Jammer dat mensen zo diep kunnen zinken. EN ik geef rini wel gelijk. Denk dat er velen zo over denken, maarja wie verraad Il nu.. Hobby heb ik al horen zeggen van diverse mensen binnen il. Dus ja misschien dat ze toch maar hun plannen weer gaan wijzigen.

Er is een groot verschil tussen een oorlog waar miljoenen mensen het leven legden en een online-spelletje.
 

DeletedUser

@hytres,

Klopt dat is wel zo.. maar het is jammer genoeg precies hetzelfde. Had het ook graag anders gezien, maar heb het al diverse keren voorbij zien komen. En moet toegeven ze hebben wel gelijk.

En hytres vraag maar na voor dit online spelletje aan taran wat ik bedoelde met mensen stank voor dank geven. Als je dat eens wist.. pfff je zou schrikken denk ik

Ik ga hier verder ook geen woorden over vuil maken. Is voor mij nu ook gedaan. Mijn punt is duidelijk. En daar ging het mij om.

En wat multi's betreft blijf het niet uitleggen. Taran gaf het al indirect toe en wlord (de andere huidige leiding van il) gaf het toe. Dus waarom zou ik hier nog verdere energie in stoppen? (precies)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

duvel, je trekt ons gesprek nu vreselijk uit de context he...

je weet zelf donders goed dat ik meerdere malen heb gezegd dat wij geen enkele intentie hadden om een multi te hebben die avond, het was puur toeval dat andere steden ook aanvielen.
 

DeletedUser14008

Moet je over multi dan niet eerder klagen bij La Città del Eroi? Zij vielen een fort van jullie aan nadat wij al een fortgevecht tegen jullie gestart hadden... Of zie ik dat verkeerd
 

DeletedUser

Deja Vu

Het is een cyclus, ik garandeer dat over een paar maanden alles weer anders is.
Gewoon doorvechten en een beetje nadenken over wie je, en wanneer je aanvalt. Het maakt niet uit of de steden per fort verschillen. Het is immers al lange tijd zo dat de forten niet meer vol komen.

Vinci wint de meeste forten, doordat de tegenstander minder ervaring heeft met FG's. Vooral de rekrutering laat nog al eens te wensen over. Als een topclub op bezoek gaat bij een degradatiekandidaat gaan ze ook niet de beste mensen aan de kant houden. Andersom stelt de trainer van de degradatiekandidaat ook niet de spelers op die als eerste in het veld staan;)

Echter.........het zou eenieder sieren om eerst eens te kijken of er al FG's zijn.
Zo blijft het leuk!

Gr. Fonzzie

**Oh ja, en ik heb ook wel eens iets geroepen over massa's. Destijds hebben wij er ook genoeg om de oren gehad bij R66 en AE (sneltoets??) :p. Dat is even irritant, maar ook wel weer leuk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

La citta viel ene fort aan van panthera pardus, dus geen multi?

pff toch maar een laatste reactie:
Wel toevallig dat wij in dat fort zitten. En ook de koekies werden aangevallen. in welk fort zaten die ook? Precies. Maar wel mooi nu geeft il eigenlijk de schuld aan riverton en vice versa. Want wie van de 2 zal het nu op het officiele THE-WEST.nl forum durven toegeven. ;) Vind het wel jammer. En zegt verder genoeg denk ik zo.

Maar mooi dat riverton multi's nu zo ziet. Dat het geen multi is. Moeten ze voortaan ook niet meer zeuren als een fort van first chance of wat dan ook word aangevallen en een fort van riverton zelf. Want dan is het ook geen multi. OOK al zit je in dezelfde bg (in principe hetzelfde als in hetzelfde fort) Dit geldt dan ook voor il.

En dat voor de steden die normaal fortgevechten cancelden (nouja il dan) als er een multi was. Jammer dat wij na al de hulp die wij bijv gegeven hebben met zowel veroveren als verdedigen (ook multi's verdedigen) We zelfs dat niet kregen. Maar zoals ik al zei: AFGESPROKEN ;) Wie van il volgt met zn mening dat ze overtuigd zijn van de eerlijkheid van hun leiding?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik vind dat je mag klagen als er vaak multi aanvallen van dezelfde ally zijn.
1 of 2 keer een multi kan een misverstand of fout zijn. Als je elke week multi's doet is het natuurlijk een ander verhaal.
 

DeletedUser14008

pff toch maar een laatste reactie:
Wel toevallig dat wij in dat fort zitten. En ook de koekies werden aangevallen. in welk fort zaten die ook?

Je kunt het blijven herhalen maar het is niet zo, waarom zouden wij met hen samenwerken??
 

DeletedUser

De laatste fg's vond ik leuk en ik hoop dat ze op deze manier blijven gaan :D
( x iets positiefs :p )
 

DeletedUser

wow hannes, soms verbaas ik me hoe je het durft om zoveel domme dingen uit te kramen :p
 
ik heb gisteren als RRHelaar aardig wat schade aangericht vind ik :p
en de meeste goede spelers stonden in de aanval terwijl ik deff stond dus dat vind ik een hele prestatie van mezelf :D
 
Oke ik had dit topic gemist.... :hmf:

Anyways, Ik ben een Vinci en ik zie zeker de laatste tijd dat de opkomsten toch hoger zijn in onze tegenstanders den kant. Zoals op de 10de, 75 tegen 55 Vinci's. Tevens vind ik het ook zeer apart dat mensen zoals andu ons noobs noemen, terwijl wij toch in de minderheid zijn, en dus enigsinds meer skill hebben, aangezien we met kleinere getalen grotere kunnen verslaan, sommige mensen maken teveel problemen over bepaalde dingen, het dreigen met massa's is een lage actie, die de wereld zeker niet zal helpen, kijk maar naar het oude w6, hoe die ten onder is gegaan.

Denk na voor je iets speculeert, en als je niet normaal kunt denken, klik dan svp gewoon op de verwijder account knop.

mvg. jv

(en ja ik weet dat dit topic al oud is, maar dat neemt mijn recht tot een imput niet weg.)
 
de beginpost is van 2012 hoor :p
ik hou me niet bezig met FGs op ari maar vinci rulet nu toch al heel lang een beetje omwenteling zou geen kwaad kunnen denk ik. bij pannenkoeken moet je dat ook doen of ze branden aan
 
Bovenaan