• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

King Of The Hill

om te kunnen herkennen uit triljarden moet je tot triljard kunnen tellen, terwijl je daar mee bezig bent neem ik de heuvel op

my hill
 

DeletedUser15915

Typt biljoen x miljard in op zijn rekenmachine en rent daarna snel de heuvel op. Wanneer hij ancoon ziet staan duwt hij hem snel van de heuvel af.

My hill
 
ik kom met een witte vlag aanzetten en op het juiste moment blijkt ik me toch niet over te geven en trap ik je van de heuvel

my hill
 

DeletedUser16632

Terwijl jullie zo druk bezig zijn met elkaar schoppen rijd ik rustig met mijn tank aan de andere kant van de heuvel omhoog. Eenmaal aangekomen stop ik al fluitend een zware kogel in het laadmechanisme. Ik stof nog wat dingetjes af en ga eens lekker in mn stoel zitten. Dan richt ik op het kluitje schoppers en schiet jullie allemaal van de berg af. Daarna laat ik een muur neerzetten van pure diamanten die doorloopt tot de kern van de aarde.

My Hill
 

DeletedUser16286

De muur is dan wel heel diep, maar niet hoog genoeg. Ik vlieg er daarom met een jetpack overheen en gooi een granaat in de loop van de tank. Dit werkt want ik heb het op Youtube gezien. Vervolgens bouw ik een ziekenhuis op de hill. Het is verboden ziekenhuizen te bombarderen of af te breken wanneer deze nog gebruikt worden. En het ziekenhuis wordt gebruikt omdat ik jou erin leg met al je wonden. In de kern van het ziekenhuis bouw ik voor alle zekerheid een saferoom, waar ik zelf plaatsneem en een hele hoop voedselrantsoenen stal. De deur wordt daarna hermetisch afgesloten.

My Hill!
 

Deleted User - 95816

Ik kijk van een afstandje toe en zie je de heuvel beklimmen. Dan besluit ik om ook de heuvel te beklimmen. Als ik boven kom ontstaat er een kort gevecht wat ik win en ik gooi je de heuvel af. Dan bouw ik een toren en ga daarin zitten en schiet iedereen neer die de heuvel naderd.(nadert)

My Hill
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 95816

Nadat ik van mijn enorme spelfout bekomen ben vind ik dat ik een veel te groot cadeau heb gegeven.
Ik schop je de heuvel maar weer af en bouw er een huis.

My Hill
 

Deleted User - 95816

Ik maak een zwart gat en laat jou er met je bunker in verdwijnen en verplaats het zwarte gat dan 10000000 miljard kilometer van de hill.

My Hill
 

Deleted User - 95816

gelukkig is Uranus niet heel ver weg en ben ik inmiddels weer terug bij de hill.
Ik constateer dat jij nog geen versterkingen hebt aangebracht en verken rustig de omgeving.
Dan vind ik een stok en klim daarmee de hill op en jaag jou eraf wat met mijn uiterlijk vrij eenvoudig gaat, je hebt namelijk nog nooit zo'n afgrijselijk dichtgegroeid oog gezien | ,-

My Hill
 

DeletedUser15117

Ik constateer dat je totaal niet meer zit op te letten of iemand nog de heuvel komt veroveren, dus ik gooi je van de heuvel af met een verrassingsaanval. Ik verander de heuvel in een grote bunker en ga weer ondergronds.

My hill
 
Ik was toevallig vuurwerk aan het afsteken in de buurt van de heuvel en toen raakte ik je. De heuvel is afgebrand en niet meer toegankelijk. Alleen het lijk van glimpse ligt nog in de bunker onder de heuvel.

Glimpse schedels hill
 

Deleted User - 95816

Als de rust is weergekeerd graaf ik een heel diepe gracht en met alles wat uit de gracht kom herstel ik de heuvel.
Daarna laat ik de gracht volstromen met water en doe er piranha's en krokodillen in.
Ik bouw een mooi kasteel boven op de heuvel en waan mij onverslaanbaar.

My Hill
 
Door klimaatverandering droogt de gracht uit en overlijden de piranha's en krokodillen.
Ook de bewoners van het kasteel raken uitgehongerd, en laat Worst daar nou precies een oplossing voor hebben (zijn).
Nadat de inwoners weer gevoed en tevreden zijn, gooien ze Ambler eruit en installeren Worst als nieuwe heerser.

My Hill
 
Bovenaan