1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

King Of The Hill

Discussie in 'Het Kampvuur' gestart door Chunky, 22. mrt 2011.

Deel deze pagina

1. ancoonbar

ancoonbar

Leuk Bevonden:
    79
    ik doe net alsof ik dood ben en wanneer je niet oplet ren ik snel naar de heuvel en bouw een diamantenbunker

my hill

2. glimpse10

glimpse10

Leuk Bevonden:
    4
    Ik graaf je diamantenbunker uit en takel hem in zijn geheel weg, daarna loop ik rustig de heuvel op.

My hill

3. ancoonbar

ancoonbar

Leuk Bevonden:
    79
    Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult
    Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult
    Deus vult Deus vult Deus vult Deus vult en de heuvel was weer van mij

My hill

4. ambler

ambler

Leuk Bevonden:
    11
    Ik sta van een afstandje een paar dagen te kijken naar Ancoonbar zittend op zijn Hill en besluit om naar hem toe te lopen.
    Als ik bovenop de hill aankom vraag ik hem vriendelijk doch dringend de heuvel te verlaten.
    Ancoonbar knikt en loopt naar beneden hij zal honger gehad hebben van het zitten op de hill.
    Ik koop een helikopter met een piloot die steeds mij van eten en drinken komen voorzien.

My hill

5. ancoonbar

ancoonbar

Leuk Bevonden:
    79
    Ik schiet je helikopter uit de lucht en wanneer je verhongerd bent neem ik de heuvel over en leg er een zeldvoorzienende boerderij aan.

my hill

6. ambler

ambler

Leuk Bevonden:
    11
    Aangezien er niet gelijk wat groeit verhonger jij ook en ik gooi je van de Hill.
    En neem voldoende eten mee om de periode tussen de oogst en het zaaien te overbruggen.

My Hill

7. ancoonbar

ancoonbar

Leuk Bevonden:
    79
    Net voordat jij wilt gaan oogsten, oogst ik in het geheim al je velden waardoor je verhongert. ik verover dan de heuvel en laat mijn boerderij door olifanten bewaken

my hill

8. ambler

ambler

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vlieg over jouw zelfvoorzienende boerderij en besproei je gewassen met gif. Dan huur ik een olifanten fluisteraar in en laat de olifanten jou aanvallen, die jagen je van de Hill. Daarna bouw ik een nieuwe zelfvoorzienende boerderij met de gewassen onder glas. Daarna betrek ik de Hill met genoeg voedsel en drinken voor jaren.

My Hill

9. ancoonbar

ancoonbar

Leuk Bevonden:
    79
    Ik blijf stenen gooien totdat alle gewassen onder de glasscherven zitten en je kapot gaat aan glasscherven eten, vervolgeng graaf ik een nodeloos ingewikkeld gangenstelsel onder de heuvel zodat ik eten kan gaan halen maar ieder ander in de tussen verdwaald

my hill

10. ambler

ambler

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zie je een keer uit een gang komen om eten te halen en giet het gangenstelsel vol met beton, dat is eigenlijk wel jammer van het werk dat jij eraan hebt gehad.
    Daarna bouw ik een fort op de hill en leg een gigantische voorraad eten en drinken aan zodat ik voor de eerste 100 jaar de heuvel niet af hoef.

My Hill

11. glimpse10

glimpse10

Leuk Bevonden:
    4
    Je komt toch de heuvel af om te vieren dat het kampvuur weer activiteit heeft, daar maak ik gebruik van.

My hill

12. ambler

ambler

Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha Glimpse die vind ik geniaal is stiekem ook wel leuk

Jij vind het ook heel leuk en komt het ook vieren ik sluip stiekem weer de heuvel op.

My Hill

13. glimpse10

glimpse10

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zet de muziek nog wat harder zodat jij naar buiten komt omdat je niet kan slapen, dan sluipik weer naar binnen.

My hill

14. ambler

ambler

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan nog steeds niet slapen en besluit een koe te slachten en te braden. Als jij dat ruikt kom je naar buiten om te eten en ga ik snel de heuvel op.

My Hill

15. glimpse10

glimpse10

Leuk Bevonden:
    4
    Ik gooi het karkas de heuvel op, dat gaat lekker rotten en daarom ontvlucht je de heuvel

My hill

16. MrMM

MrMM

Leuk Bevonden:
    33
    Je hebt de heuvel nu al een tijdje zodat je het saai vindt en weg gaat. Ik kom dan de heuvel op, kijk eerst of er iemand is die de heuvel geclaimd heeft maar dat is niet het geval dus claim ik de heuvel.

My hill

17. ambler

ambler

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zie Glimpse de heuvel verlaten en dan jou erop klimmen.
    Dat weerhoud mij er niet van om de heuvel op te klimmen en jou eraf te gooien.

My Hill

18. glimpse10

glimpse10

Leuk Bevonden:
    4
    Nu er weer strijd is kom ik de heuvel weer terug veroveren, door je te beschieten met een paintballgeweer.

My hill

19. ancoonbar

ancoonbar

Leuk Bevonden:
    79
    Je paintballgeweer hapert en je schiet perongeluk in je oog. Terwijl jij bij de huisarts zit verover ik de heuvel

my hill

20. ambler

ambler

Leuk Bevonden:
    11
    Ik stuur mijn hond vooruit die jou van de heuvel verjaagd. Daarna neem ik bezit van de heuvel.

My Hill