• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kies een naam voor de nieuwe wereld!

Welke naam zou de nieuwe wereld volgens jou moeten krijgen?

  • Jacksonville

    Stemmen: 15 25,0%
  • Jadito

    Stemmen: 6 10,0%
  • Jamestown

    Stemmen: 1 1,7%
  • Jefferson

    Stemmen: 4 6,7%
  • Jicarilla

    Stemmen: 25 41,7%
  • Jonesborough

    Stemmen: 3 5,0%
  • Juarez

    Stemmen: 0 0,0%
  • Juneau

    Stemmen: 3 5,0%
  • Jumano

    Stemmen: 3 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    60
  • Enquête gesloten .

Deleted User - 490990

Krijgen we ook een lijstje met de namen van iedereen die heeft gestemd en op welke naam ze hebben gestemd?
Ik vind het heel belangrijk dat we niet anoniem kunnen stemmen, dan denken mensen veel beter na over hun keuze.

#stemJacksonvilLe!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom staat Jacksonville er eigenlijk in? Niemand heeft deze voorgesteld.

Maakt toch niet uit, het is de nr2 naam momenteel. Dus blijkbaar is hij redelijk geliefd :)

Krijgen we ook een lijstje met de namen van iedereen die heeft gestemd en op welke naam ze hebben gestemd?
Ik vind het heel belangrijk dat we niet anoniem kunnen stemmen, dan denken mensen veel beter na over hun keuze.

#stemJacksonvile!
Want? Slaat toch nergens op. Dan is het gewoon een populariteitswedstrijd? Je moet gewoon kiezen wat jou leuk lijkt. Dat jij jacksonville stemt boeit 0:p
 
Krijgen we ook een lijstje met de namen van iedereen die heeft gestemd en op welke naam ze hebben gestemd?
Ik vind het heel belangrijk dat we niet anoniem kunnen stemmen, dan denken mensen veel beter na over hun keuze.

#stemJacksonvile!

De stemming is anoniem en zal het ook blijven, zo kan iedereen naar eigen overtuiging op hun voorkeur stemmen zonder druk van anderen.
 
tegenwoordig heet ik dus niemand???
jacksonville in de allereerste post zelfs?

De duitse server heeft al een Jacksonville. Een beetje originaliteit in namen is wel zo leuk en praktisch dus mensen die hierop stemden kunnen overwegen om ergens anders op te stemmen :)

of jij overweegt gewoon ergens anders op te stemmen
er is een duitse server... zullen we dan gelijk de nederlandse opheffen? je redenatie raakt kant nog wal
 
tegenwoordig heet ik dus niemand???
jacksonville in de allereerste post zelfs?



of jij overweegt gewoon ergens anders op te stemmen
er is een duitse server... zullen we dan gelijk de nederlandse opheffen? je redenatie raakt kant nog wal
Een cynische opmerking noem ik geen suggestie.
Daarnaast is het gewoon niet origineel om letterlijk de naam van een andere server te pakken en niet praktisch voor de mensen die wel internationaal spelen. Dit lijkt me een vrij valide argument. Dat ze in Engeland voetballen betekent niet dat we in Nederland niet mogen voetballen, maar het is wel zo leuk dat de clubs een eigen originele naam verzinnen. Ik kan me goed voorstellen dat niet iedereen op de hoogte is van de Duitse werelden, maar daarom mijn bericht om mensen hiervan op de hoogte te brengen en dat het mogelijk is om je stem te veranderen, mochten ze dat willen nav de aanvullende info
 

Deleted User - 490990

Want? Slaat toch nergens op. Dan is het gewoon een populariteitswedstrijd? Je moet gewoon kiezen wat jou leuk lijkt. Dat jij jacksonville stemt boeit 0:p

Ik vind het een mooie naam en draag dit graag uit! het is inderaad een wedstrijd om te kijken welke naam het meest populair is...
Ik hoop dat jij ook op JacksonvilLe hebt gestemd Nehemiah, zo niet moet je dit zeker doen!
Ik heb gehoord dat je zelfs je stem kan veranderen als je spijt hebt van je keuze.

Zodat je mensen kunt gaan lastigvallen die anders stemmen dan jij? Lijkt me geen goed idee.

Dit was mijn geheime plannetje Jellebie34! het leek mij juist een leuk spelelement!

Het is wel zo leuk als wij wel onze eigen naam verzinnennnnnnnnnn

Of ik wil geld zien

Rick-19, als je op JacksonvilLe stemt zal ik je toevoegen aan mijn vriendenlijst en je krakelingen sturen!!
Maar dan wel echt stemmen op JacksonvilLe he! Ik was vandaag genept door een stomme schurk! ik had hem krakelingen gestuurd maar deze persoon heeft vervolgens niet op JacksonvilLe gestemd. Ik zal geen namen noemen natuurlijk want ik ben gemene bandiet, zoals hij/zij wel is! zijn naam begint in ieder geval niet met een J.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 490991

De stemming is anoniem en zal het ook blijven, zo kan iedereen naar eigen overtuiging op hun voorkeur stemmen zonder druk van anderen.
Lekker makkelijk om de stemming te manipuleren, niet echt democratisch. In het minste geval moet na sluiting van de stemming alle namen gedeeld worden.
 
@rick ik wist niet eens dat er een jacksonville server was.
dus daar gaat je hele theorietje
je weet dat er een jacksonville in het spel zit? dus meer spel related kan je het niet maken

maar goed jij je zin... hierbij me stem veranderd naar jacksonville :D
 

Deleted User - 490990

@rick ik wist niet eens dat er een jacksonville server was.
dus daar gaat je hele theorietje
je weet dat er een jacksonville in het spel zit? dus meer spel related kan je het niet maken

maar goed jij je zin... hierbij me stem veranderd naar jacksonville :D
Juist! welkom bij de club!!

Team JacksonvilLe! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maar voorlopig gaat iedereen er weer aan voorbij dat er weer een "nutteloze"server gestart wordt?
lekker geen nieuwe
laat nieuwe spelers maar op een oudere wereld gaan spelen
 
Lekker makkelijk om de stemming te manipuleren, niet echt democratisch. In het minste geval moet na sluiting van de stemming alle namen gedeeld worden.
Wat maakt het nou uit wie wat stemde, mafketel. iedereen mag stemmen en de mods kijken wel of dat eerlijk gebeurt, dat hoef jij niet te doen
 

Deleted User - 490990

Wat maakt het nou uit wie wat stemde, mafketel. iedereen mag stemmen en de mods kijken wel of dat eerlijk gebeurt, dat hoef jij niet te doen

Zeg doe jij eens even rustig aan Nehemiah! Tyxioo wil gewoon - net als ik - zeker weten dat de stemming eerlijk verloopt! dan hoef je hem niet voor mafketel uit te maken.

Als straf voor je zwaar overdreven reactie moet je op JacksonvilLe stemmen en moet je Tyxioo op je vriendenlijst zetten en hem tot het einde van Oktoberfest krakelingen sturen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 490991

Wat maakt het nou uit wie wat stemde, mafketel. iedereen mag stemmen en de mods kijken wel of dat eerlijk gebeurt, dat hoef jij niet te doen

Praat is normaal, ik heb niet met je geknikkerd. Citeer even de forum regels voor je:
§1: Taalgebruik en manieren
  1. Houd je taalgebruik netjes en beleefd. Ga met respect met elkaar om.
  2. Persoonlijke beledigingen zijn op het forum nooit toegestaan. Niet als forumbijdrage, niet via een privébericht, niet als avatar en niet als handtekening.
@ancoonbar, wat voor straf staat er op deze overtredingen?
 

Deleted User - 490990

Waarom zou je op een naam willen stemmen die je al meer dan 10x fout geschreven hebt?

Wat stom van mij! Goed dat je mij hier wijst @Lotte207 we moeten absoluut voorkomen dat er verwarring ontstaat!
Ik weet ook niet waarom ik zou willen stemmen op Jacksonville als ik een L vergeet!
Twee L'en naast elkaar heeft stiekem ook niet mijn voorkeur! :)

Kan Jacksonville ook op jouw stem rekenen???
 
Nee, Jacksonville (of Jacksonvile) kan iniedergeval niet op mijn stem rekenen..
Ik stem lekker op Jadito, want die vind ik wel leuk klinken en Ja-dit, oooo is hem. (oke, ja, je mag me slaan voor die mislukte grap).
Maar serieus, vind Jadito wel leuk, maar zo te zien zijn er nog 2 andere die tot nu toe (helaas) meer stemmen hebben gehad.
 
Bovenaan