• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerstvrede

DeletedUser

Heey,

Ik wil iedereen vragen om tijdens kerst niet te duelleren. Dit om de kerstgedachte op te volgen en vrede te hebben. Na 26 December mag er weer volop geduelleerd worden.

Zouden je dit ook op jullie forum kunnen zetten zodat er niet geduelleerd gaat worden.

Alvast bedankt,

Hardgeowned
 

DeletedUser8307

Als er niet geduelleerd mag worden dan zal the-west zelf dit wel zo instellen. Vergeet niet: dit is een spel, dus doe niet altijd eens zo serieus over Kerstmis... Ik blijf alleszins duelleren op Arizona. :hmf:
 

DeletedUser

Als er niet geduelleerd mag worden dan zal the-west zelf dit wel zo instellen. Vergeet niet: dit is een spel, dus doe niet altijd eens zo serieus over Kerstmis... Ik blijf alleszins duelleren op Arizona. :hmf:

Ja, mij zeker :hmf: :p

Vorig jaar was hier geen FG-vrede, doordat er problemen waren met de technische kant. Maar daarom kun je nog wel solidair zijn en afspraken maken. Nou gaat nooit iedereen zich daaraan houden, maar misschien wel een deel van de Community. Het kan iig nooit kwaad op te roepen tot de Kerstgedachte :D
 

DeletedUser8307

Ja, mij zeker :hmf: :p

Vorig jaar was hier geen FG-vrede, doordat er problemen waren met de technische kant. Maar daarom kun je nog wel solidair zijn en afspraken maken. Nou gaat nooit iedereen zich daaraan houden, maar misschien wel een deel van de Community. Het kan iig nooit kwaad op te roepen tot de Kerstgedachte :D

Onder andere jou ja. :p

Maar dan nog... Niet iedereen houdt er zich aan, waardoor je als duellant dan wel gaat wegzakken enzo. Het is voor iedereen, of voor niemand. En niet voor een deeltje. Btw: Dit is eens spel. Vergeet dat niet. ;)
 

DeletedUser

Heb zelf voor mezelf besloten vanaf 24dec tm 1 januari niet te duelleren. Alleen als iemand mij duelleert zal ik terug aanvallen.

Momenteel is er al 1 die nu gezellig kerst viert dankzij mijn actie:p
 

DeletedUser10591

duels

ik duelleer juist meer, kan nu ineens geen ep meer verdienen met fortvechten, het moet toch ergens vandaan komen
 
Bovenaan