• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kersthoed

Ik heb een vraag over de kerstopdracht( voor de hoed),
Ik heb 2 jaar geleden deze opdracht gedaan, maar die was toen te moeilijk(level 50 en ik moest schatten zoeken). Vorig jaar kon ik het nog steeds niet(gek genoeg), maar heb toen wel de alternatieve opdracht gedaan en toen geloof ik ook de kolen ingeleverd en toen niets gekregen. Ik vraag me af aangezien het echt een rotzooitje is nu, ik de hoed nog wel kan krijgen. Ik weet al het bovenstaande 70% zeker, aangezien het wel 1/2 jaar is. Is er een mogelijkheid of er iemand op mijn acc op w1 kijkt om te kijken of ik hem nog kan krijgen? Ik denk niet dat veel mensen het zo verprutst hebben als ik :p

mvg JorDes
 
Als ik op de wiki kijk zie ik maar 1 opdracht, vorig jaar kon ik die van schatten zoeken doen en tegelijk ook die van jack frost, ook nog een verzamelopdracht die ik maar heb gedaan, vorig jaar zag ik zon schema dat je 2 routes had en dat het samen op de kersthoed uitkwam. Aan de eerste was ik toen 2 jaar geleden al begonnen en aan de andere vorig jaar, ik heb beide niet afgemaakt, ik vind het een beetje vaag allemaal..
 
Zoals ik al voorspelde, ik krijg geen opdracht op w1... heb ook niets meer openstaan van vorig jaar, wat nu, ik heb de hoed niet. Of kun je nu pas paar een beginopdrachten doen?
 
Maar ik weet zeker dat ik niet alle opdrachten heb afgerond vorig jaar.. Alsof ik vorig jaar zo stom was om de hoed niet mee te nemen..:p
Als het niet gebeurt dat ik de hoed kan krijgen, wat dan, moet ik dan nog een jaar wachten..
 
Als je de hoed nu niet kan krijgen, heb je 'm wss vorig jaar gekregen en verkocht :D
Anyway, als je de opdracht niet krijgt wanneer dat wel zou moeten, contacteer de support eens.
 
Bovenaan