• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerst 2017

Wat heeft het voor zin om bijvoorbeeld pat garrets setje te verzamelen als er geen eens kans is om pat garrets schoenen te krijgen? zelfde als met juan, je kan daar niks krijgen behalve het hoedje.
 

DeletedUser15915

Wat heeft het voor zin om bijvoorbeeld pat garrets setje te verzamelen als er geen eens kans is om pat garrets schoenen te krijgen? zelfde als met juan, je kan daar niks krijgen behalve het hoedje.

Ik zal morgen kijken of ik een lijst met de spullen die er wel inzitten kan krijgen. Het klopt inderdaad dat er een aantal dingen niet inzitten.
 

DeletedUser16637

Gooi dan hele sets er niet in? Op andere werelden zal het vrij weinig uitmaken, maar op een nieuwe wereld kun je zo dus gewoon bepaalde sets onmogelijk compleet maken.
 
Vanuit Inno's oogpunt echter wel slim: nu kan je niet op kerst wachten voor alle items en ben je wel weer gedwongen nuggets uit te geven bij de gewone evenementen om alles compleet te krijgen....

Hoeft natuurlijk niet per sé, met 3 tot 3,5 mil kun je natuurlijk ook de kisten voor dat event kopen
 
Ja, dat is op zich nog wel waar, maar dat kost relatief dan alsnog flink meer en dus is de kans wel groter dat mensen alsnog naar nuggets grijpen :)
 
is er al wat meer bekend over welke dingen niet in de 2017 zak zitten? dat bepaalt voor mij ook een beetje wat ik met mn munten doe :)
 
Bij mij is die ook niet te zien geweest voor zover ik me kan herinneren

Edit: klopt het trouwens dat die nieuwe Kerstopdrachten nooit zijn verschenen? Ik zag een hoop nieuwe items e.d. op tw-calc, maar de opdrachten kwamen nooit tevoorschijn voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb idd die aankondiging van dave ook niet voorbij zien komen hoor :p
En ja, wij willen de kerstopdracht ^^
 
Of jullie hebben die aankondiging gelijk weg geklikt net zoals ik altijd doe.
Alleen dit keer niet omdat ik te lui was om het weg te klikken :/
 
Idd, ik lees hem anders toch wel heel even. 't Zou wel heel toevallig zijn als ik hem op 6 wereld direct weg zou klikken zonder een glimp op te vangen ook :p
 
Bovenaan