• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerkbezoek

Ga je nog bidden ?

  • Ja, dagelijks.

    Stemmen: 35 21,7%
  • Ja, als ik een item niet vind .

    Stemmen: 40 24,8%
  • Neen , niet meer.

    Stemmen: 86 53,4%

  • Totaal aantal stemmers
    161

DeletedUser

Bidden . :confused:

De eerste week ging ik dagelijks m'n kwartiertje in de kerk zitten , maar ondertussen is dat al lang verleden tijd .
Geen mirakel gezien , geen 1000 goudklompjes die uit de lucht kwamen vallen , geen merkbaar verschil in geluk, geen betere duels ...:rolleyes:


Nu het spel al wat verder staat , en nog steeds niemand weet wat het nut er van is , stel ik me de vraag ...Doen jullie het nog ?
 

DeletedUser

Olifanten op de prairie ... Waar bidden al niet goed voor is :)

Maar ja , als ik hier lees dat er mensen zijn die meer dan 50 uur moeten werken voor ze de vlag hebben , dan heb ik zo'n vermoeden dat ze dagelijks de kerk binnenstapten ... Voor niets dus :D
 

DeletedUser

Heb het 1x gedaan voor ik het fort ging bewaken. Geen resultaat, dus heb ik het niet meer gedaan.
 

DeletedUser

Ik zie er ook geen nut meer van, ik doe het hooguit als tijdopvulling als ik nog 1 actiepunt moet voordat ik weer kan arbeiden
 

DeletedUser

dan kan je beter wat slapen; geeft meer actiepunten dan bidden hoor :)
 

DeletedUser

ik heb het 2 keer gedaan en toen vond ik niks meer... ik krijg er geen geluk van maar ongeluk dus ik doe er niet meer aan ^^
 

DeletedUser2600

ik denk

ik denk als je het lang genoeg doet dat je zo een kruisje krijgt in sommige winkel zoals the east zei je dat ligge maar ik denk dat je het ook kan kreigen bij bidden als je het lang genoeg doet:bolhoed:
 

DeletedUser

ik denk als je het lang genoeg doet dat je zo een kruisje krijgt in sommige winkel zoals the east zei je dat ligge maar ik denk dat je het ook kan kreigen bij bidden als je het lang genoeg doet:bolhoed:

Dat zou mss een mogelijkheid zijn .

Eens vragen aan de dagelijkse "bidders" op het forum . (Als die er al zijn) :)
 

DeletedUser

Ik denk dat als je het te vaak doet, dat het geen nut heeft (zoals ik vaak bad toen ik de vlag van de unie moest hebben, dat hielp voor geen meter).
Maar als je zo af en toe bidt, dan heeft het wel nut, ik vond toen bijvoorbeeld de schep in één keer terwijl ik die daarvoor zonder te bidden niet vond.

Dus ik bid af en toe, als ik iets nodig heb :)
 

DeletedUser

jah, je kan de schep ook niet in 2 stukken vinden he, volgens mij heeft het voorlopig nog geen nut. Misschien dat er later iets voor gedaan wordt. Ik heb het nog maar 1maal gedaan en niets van resultaat.
 

DeletedUser

nee nog nooit gedaan zie er het nut niet van in maar mss toch eens doen om minder server problemen te krijgen :D:D
 

DeletedUser

ik denk dat de makers het gewoon in het spel hebben gebracht omdat een kerk hoort in een dorp maar ze willen het niet voor niets doen dus hebben ze gewoon gezecht dat je kan bidden maar niet waarom
 

DeletedUser

ik denk als je het lang genoeg doet dat je zo een kruisje krijgt in sommige winkel zoals the east zei je dat ligge maar ik denk dat je het ook kan kreigen bij bidden als je het lang genoeg doet:bolhoed:

dat kruisje kan je krijgen van een opdracht
 
Bovenaan