• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerk verwijderen

Ik tel al meer stemmen voor dan tegen.
Dit plan gaat er zeker wel komen :D

mensen mensen mensen mensen...

Voordat iemand hier nog energie en ergernis in gaat steken,
De spelfuncties omtrent de kerk staan nu zeker al een paar jaar vast en is der dan überhaupt nog een reële kans dat daadwerkelijk iets aan die kerk wordt verandert als er een paar mensen op het forum van een kleine server erover klagen? (doorstreept wat niet van toepassing is)

  • nee
  • ja
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15244

Ik denk het niet acoonbar.

En als die 3 miljoen ep van bouwen van Lzzy haar acc af zou gaan zou ze idd 1 level dalen.. maar hoeveel extra dagelijkse ep heeft ze dan al gehad door een hoger level dankzei bouwen? ik ben met bouw van 120 naar 130 gegaan in een maand en ik geef toe, die EP kan een stuk minder, maar mijn dagelijkse loginbonus is dus ook van 1200 per dag gemiddeld naar 8000 per dag gemiddeld gegaan, reken maar uit hoeveel voordeel Lzzy dan al van die kerk heeft gehad ;) dusja het is hypocriet om het nu te willen laten verwijderen, 100% een actie om zonder iets te doen op plek 1 te blijven staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16131

Deze argumenten zijn gewoon ruk weet je... Moest iemand anders het voorstellen was het geen probleem geweest, maar omdat zij het was is het hypocriet ? wat nu als ik zeg dat ik de kerk ook weg wil ? ik heb er geen voordeel uitgehaald :) ben ik dan ook hypocriet ?
 
Dit topic is half om te trollen, maar de andere helft is gewoon keihard waar, de kerk en zijn belachelijke xp is de vloek van het spel (op events en Übersets na dan).

Op elke wereld is de top 50 de godganse dag bezig met kerkje bouwen.
Dit spel zou om duels moeten gaan, en FGs. Zoals het ooit was.
Zeker als je in een stad wilt zitten, dat doe je samen.

Dat Lzzy hier door een forum-mod voor rotte vis wordt uitgemaakt is een schandelijke zaak, die bouwuren (zoals ze al zei zelf) zijn grotendeels de kerk naar lvl100+ brengen, geen xp mee te verdienen.

Als je Lzzy nu uitmaakt voor iets zeg dan nolife nuggetnoob, of een ander scheldwoord voor iemand die dik betaalt aan dit suffe spel, dagelijks urenlang aanwezig is. Die xp -en #1-plek- van Lzzy is 15s klikwerk.

En dat deed ze op andere werelden ook al, was altijd een top-3speler minimaal, vanaf W1 (of in elk geval vroeg, lang geleden en sindsdien altijd). Onder vele namen ja, dat niemand bedenkt dat het maybe wel eens 1 van de langst meedraaiende spelers kan zijn is ook al veelzeggend...
Toen heette ze nog niet Lzzy inderdaad, bestonden kerken of 15seconde-jobjes ook nog niet. Of nuggetsets die 50% extra xp geven.

Respect hoef je niet te geven, maar excuses zouden op zijn plaats zijn, zeker van Mathiver.

Ceterum censeo Kerkjebouwen esse delendam, Rocket/Hoodoo
 
Laatst bewerkt:
Mathiver geeft enkel zijn eigen mening en blijft politiek correct en hem valt dus niets te verwijten. Natuurlijk kan je vinden dat hij wel een bepaalde kant op hintte, maar dat is enkel inlegkunde.

En verder, mjah, 't is nu eenmaal zo als het is en terugdraaien veranderd toch niet veel meer. Het is eerder jammer dat we de kerk als instituut van The-West zo zondig verlaten...
 

DeletedUser10506

Heb Lzzy Hale op geen enkele manier beledigd, ik stel mij gewoon vragen dat iemand met 7 miljoen voor toch nog tijd heeft voor 2000 uren te bouwen en slechts 3 miljoen punten uit kerk haalt.

Verder ben ik zoals ik al zei tegen het feit van het afschaffen van de kerk.

Er zijn mensen zelf in mijn stad die al meer dan 6000 uren hebben gebouwd waarbij het niet eens de bedoeling is om xp te behalen maar om de stad vooruit te helpen.
Als we nu de kerk afschaffen dan heeft die speler gedurende 250 dagen indien hij 24 uur per dag bouwt voor niets dit spel gespeeld, beetje jammer vind ik persoonlijk.
 

DeletedUser16286

En dat zei ik ook al Mathiver, maar daar wordt niet naar geluisterd. Het is een absurd idee en dit alleen (het maanden nutteloos gewerkt hebben aan een kerk) al zou reden genoeg zijn om het niet aan te passen.

Tevens is 150 halen dan ineens veel moeilijker, en is de dagelijkse bonus het enige waar je nog wat aan hebt. Lijkt mij een beetje oneerlijk om het van de ene op de andere dag moeilijker te maken om snel te levelen.

En dan nog iets: wat is precies het probleem dat jullie hebben met mensen die snel EP verkrijgen d.m.v. kerkuitbouw? Je kan er zelf net zo goed gebruik van maken, en als je al 150 bent had je dit eerder ook kunnen doen.
 

DeletedUser16286

Ik heb 3 miljoen xp van de kerk idd. Blijft er nog 20 miljoen over.
Je weet zelf ook wel dat je nu onzin praat, Mastadont. Genoeg spelers kunnen bevestigen dat na eerste hall of fame ik weinig tot niets meer doe voor de ranglijst. Zie andere werelden? Er zijn er genoeg te vinden waar ik op 1 in de hof sta op 120.

Een forumban? lol, wat een straf. :p

Dit komt door de absurde dagelijkse bonus die je op level 150 ontvangt, en die 150 heb je bereikt door de kerkuitbouw. In feite heb je dus meer dan alleen die 3mil EP van de kerk verdiend, maar ook nog miljoenen dagelijkse bonus op hoger level ontvangen.

En dat je niets meer doet voor de ranglijst lijkt me duidelijk: de dagelijkse bonus doet alles namelijk al :laugh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4891

nSgLCFi.png


Een religieuze ruimte voor indianen lijkt me meer dan redelijk.

en als we toch bezig zijn...

kb5VctX.png


oh, en natuurlijk,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Er zijn mensen zelf in mijn stad die al meer dan 6000 uren hebben gebouwd waarbij het niet eens de bedoeling is om xp te behalen maar om de stad vooruit te helpen.
Als we nu de kerk afschaffen dan heeft die speler gedurende 250 dagen indien hij 24 uur per dag bouwt voor niets dit spel gespeeld, beetje jammer vind ik persoonlijk.

Wat een ontzettende drogreden zeg. Je "helpt je stad vooruit" op welke manier? Toen de forten werden geïntroduceerd maakte het nog uit of je forten had. Je kon door een goede duelstad te hebben hoog komen in de rankings. Nu zijn in de meeste gevallen 95% van alle punten in de stadranglijst afkomstig van "stadspunten". Wat is zon ranglijst dan nog waard? Wedstrijdje kerkbouwen?

Er zijn ook mensen geweest die duizenden dollars of misschien zelfs honderden nuggets uitgegeven hebben aan bepaalde items/sets. Om vervolgens in een volgende patch genaaid te worden door nieuwe sets. Is dat dan niet hetzelfde volgens jouw redenering?

Niet egoïstisch zijn zit niet in de natuur van de mens helaas. Mocht je voor de kerk 10% exp krijgen van de huidige exp en 200% stadspunten dan gaat het vies tegen vallen hoeveel mensen nog 24 uur aan zon kerk willen bouwen. Daar hoef je geen master psychologie voor te hebben.

Dit hele kerkgebeuren is gewoon een beetje doorgeslagen. Het idee erachter is leuk, je geeft bouwers een leuke sidemissie. Misschien kan er eens nagedacht worden over een gulden middenweg. Er zal toch wel een manier zijn om beide kampen tevreden te houden? Misschien een nerf in de exp. Misschien dat de kerk wat minder hard gaat meetellen voor de stadspunten. Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat er iets moet gebeuren met de kerk.
 
Ik ben een voorstander van het afschaffen van die kansloze kerk.

Allereerst geeft het veel te veel stadspunten, waardoor de ranking gebaseerd op meerdere elementen, zoals fortpunten, duelpunten en stadspunten gewoon volkomen gebaseerd is op het level van je kerk. Het is een kerkranking en niets anders. De ranglijst heeft geen meerwaarde meer. Of die kerk moet keihard generfd worden, of afbranden die handel.

Ten tweede krijg je er zo veel xp voor dat er qua ranking (niet dat ik care) met ervaring vrijwel nooit wat verandert als de nummer 1 en 2 enkel de hele dag door bouwen.

De kerk kwam in het leven zodat bouwers wat te doen hebben en dat hebben ze absoluut, aangezien ze nu oneindig iets kunnen doen. Alleen de meerwaarde van dit aspect om de bouwers uit de brand te helpen is totaal uit verband met wat het zou moeten zijn. Hoe ga je een kerk realistisch gezien steeds uitbouwen en upgraden? Laat de bouwers dan lekker het landschap van de map bij elkaar bouwen ofso, dan verandert er ook nog wat en laat je een permanent iets achter in het spel. Een gebouw eindeloos kunnen uppen is vrij kansloos.

Wat betreft ''discriminatie'', zal het hier in dit Nederland wel weer een voedingsbodem hebben om dit aan te passen, maar ik vind dit absoluut onzin gezien de tijd waarin je over praat en de geografische ligging van het voormalige ''wilde westen''.

Iemand? Constructieve reactie? Hallo?

Al die bullshit over oneerlijkheid de vorige pagina's, hou het voor je. Zo kun je bij elke verandering in het spel wel zeggen dat er mensen benadeeld worden. Klein voorbeeldje, duelformule wordt weleens aangepast omdat bepaalde builds te sterk waren, moeten die mensen dan hun gewonnen duels inleveren? Hoe ver kun je gaan. Als er niks meer generfd kan worden omdat het oneerlijk is, ga dan een spel spelen wat nooit verandert.

Wat dacht je van die achterlijke inlogbonus om toch nog maar even bezig te gaan, 10,000'en aan XP enkel door in te loggen, totaal uit verhouding met de andere manieren om XP te krijgen. Zo kunnen we natuurlijk doorgaan.

Wel geinig dat dit topic zo actief is.
 

DeletedUser4007

wat me opvalt in deze thread
is dat de zogenaamde voor argumenten drogredenen of hypocriet zelfbelang is
en dat er meerdere malen valse info geplaatst wordt
onder andere door de hypocriete threadstarter:cool:
 

DeletedUser

Ik ben een voorstander van het afschaffen van die kansloze kerk.

Allereerst geeft het veel te veel stadspunten, waardoor de ranking gebaseerd op meerdere elementen, zoals fortpunten, duelpunten en stadspunten gewoon volkomen gebaseerd is op het level van je kerk. Het is een kerkranking en niets anders. De ranglijst heeft geen meerwaarde meer. Of die kerk moet keihard generfd worden, of afbranden die handel.

Ten tweede krijg je er zo veel xp voor dat er qua ranking (niet dat ik care) met ervaring vrijwel nooit wat verandert als de nummer 1 en 2 enkel de hele dag door bouwen.

De kerk kwam in het leven zodat bouwers wat te doen hebben en dat hebben ze absoluut, aangezien ze nu oneindig iets kunnen doen. Alleen de meerwaarde van dit aspect om de bouwers uit de brand te helpen is totaal uit verband met wat het zou moeten zijn. Hoe ga je een kerk realistisch gezien steeds uitbouwen en upgraden? Laat de bouwers dan lekker het landschap van de map bij elkaar bouwen ofso, dan verandert er ook nog wat en laat je een permanent iets achter in het spel. Een gebouw eindeloos kunnen uppen is vrij kansloos.

Wat betreft ''discriminatie'', zal het hier in dit Nederland wel weer een voedingsbodem hebben om dit aan te passen, maar ik vind dit absoluut onzin gezien de tijd waarin je over praat en de geografische ligging van het voormalige ''wilde westen''.

Goeie punten, over die stadsranking en de xp. Bouwen aan de kerk is voor zowel stadsranking als xp overpowerd. Das vrij makkelijk op te lossen met 1 principe: alles levert grosso modo evenveel op.

Voor de stadsranking: duelpunten, fortpunten, ledenpunten, constructiepunten: zorg dat alles ongeveer evenveel oplevert. Bij de eerste 3 is dat al aardig het geval. Constructiepunten tellen veel te zwaar mee, dus die zouden generfd kunnen worden. Bijv. delen door factor 50. (is maar een voorstel, kan ook 10/20/100 of whatever zijn, das een kwestie van op basis van statistiek kijken hoe zwaar de kerk gemiddeld meetelt in de stadsranglijst)

Voor xp: zelfde verhaal. Arbeiden, duels, quests, fg's, bouwen. Zorg dat er niet 1 dominante strategie is voor xp. Dus ook hier: nerf de xp van kerkbouwen tot het ongeveer net zo rendabel is als de andere xp-bronnen.

Dan behoud je de veelzijdigheid van het spel. Sterker nog, als er geen duidelijk dominante strategieën zijn qua stadspunten en xp, vergroot je de diversiteit aan bezigheden. Mensen gaan meer verschillende dingen doen om xp te verzamelen en om hun stad omhoog te krijgen in de ranglijst.
 

DeletedUser16286

Het enige waar ik het nog over eens ben is dat de stadsranking door het bouwen erg verward raakt, maar of dit echt zo erg is?! :huh: Dan hebben de bouwers tenminste ook een soort van prestatie om te behalen op de ranglijst.

Ook vind ik de dagelijkse inlogbonus zoals al eerder gezegd is, absurd. Zo lang deze er is is het toch al uit verhouding. De dagelijkse bonus schrappen lijkt me overigens ook geen goed plan want dit zou ten nadeel zijn voor spelers die nu nog moeten levelen t.o.v. lvl 150 spelers. Laten we dus zowel de kerk en de dagelijkse bonus behouden zoals het nu is.

Met bouwen verdien je immers ook geen geld, dus is het dan ook oneerlijk dat mensen die dagelijks LHK doen wel miljoenen ingame dollars verdienen? Bouwen is gewoon een keuze die men kan maken en elk beroep heeft in dit spel immers zijn eigen voordeel en nadeel.
 

DeletedUser16569

het nut

Dat t een nut heeft is een ding wat zeker is maar wat de inno goden er nou precies mee bedoeld hebben i dunno wel ben ik van mening dat de exp veel te hoog ligt en generfd moet worden over t racisme gedeelte nee de kerk is niet racistisch vroeger in de western tijd waren kerken en de bijbehorende kerkdiensten een heus ding had je als stad geen kerk was je niet gelovig en werd er ook niet gehandeld met desbetreffende stad

Mvg
TheDarkWarrior
 
Het doet er ook verder allemaal niet toe wie hoeveel al gebouwd heeft en hoe lang.
Het punt dat ook wordt aangehaald: dan zou al dat kerkbouwen nutteloos geweest zijn.

Dat is het nu dus al, nutteloos, het enige nut is de ranglijst, van jezelf vooral, als tweede eventuele motief je stads-ranking.
Het lijkt gewoon haast een idle clicking game inmiddels.

De kerk is er voor spelers die eigenlijk geen zin meer hebben om te spelen (of geen zin om op die wereld te spelen). Je regelt een nuggetbouwset uit een event, logt 1 of 2 keer per dag in, slingert 9 uur kerkbouwen aan en bent weer weg. De groeten met je duels, de chat, de FGs.
Lekker spel dan nog.

Dat samen met het punt zoals aangehaald in een ander topic, dat het spel enkel nog activiteit qua inloggende spelers lijkt te generen tijdens de tweemaandelijkse eitjes- en hartjesverzamelwoede maakt het spel suf & duf. (Omdat zoals daar ook al gezegd werd de FGs en duels taboe verklaard worden tijdens de events, bloemetjes verzamelen is het enige doel).

De hoge spelers -of degenen die dat graag willen worden- bouwen aan de kerk, sommigen zijn ondertussen nog wel actief (ja, ik heb ook op meerdere werelden vele vele uren aan die lompe kerken staan bouwen), velen ook helemaal niet. Door de kerk zakt dit spel dus steeds verder weg in stompzinnigheid, samenspel met FGs of gewoon lekker knallen met duels wordt minder en minder, jaar na jaar.

Verder weer een compliment voor de fotosoeps van Mark600 paar postings terug, ik lolde.
En: Ceterum censeo Kerkjebouwen esse delendam
 

DeletedUser16286

Doort dit paasevenement is er immers ook geen kip bij een fg te vinden, dus de rest van het spel wordt van die enkele bouwer ook niet minder spannend. De duels zijn al verpest door de fg's, en dat is al jaren zo en hoor je ook niemand over klagen. Waarom andermans plezier van snel levelen afpakken? Jullie voorstanders blijven maar met nieuwe argumenten komen maar die van de tegenstanders van het idee worden helemaal niet beantwoord / weerlegd.
 
Doort dit paasevenement is er immers ook geen kip bij een fg te vinden, dus de rest van het spel wordt van die enkele bouwer ook niet minder spannend. De duels zijn al verpest door de fg's, en dat is al jaren zo en hoor je ook niemand over klagen. Waarom andermans plezier van snel levelen afpakken? Jullie voorstanders blijven maar met nieuwe argumenten komen maar die van de tegenstanders van het idee worden helemaal niet beantwoord / weerlegd.

Welke tegenargumenten?
Pak gerust alle door kerkbouwen gepakte xp af hoor, dan staan nog steeds (of binnen no time) dezelfde mensen in de top 25 hoor.

Dat is ook altijd zoiets, mensen die hopen dat er snel een nieuwe wereld komt, "want dan heeft iedereen tenminste weer een gelijke kans".
Terwijl je altijd hetzelfde ziet, the Usual Suspects knallen er wat nuggets in, maar door slim samenspel en betere spelkennis en een flinke portie no-lifen is de ranglijst na een maandje opnieuw dezelfde.

Punt is alleen, steeds meer van die usual suspects haken af, op El Dorado alleen uit de oorspronkelijke top 10 geloof ik 4 gestopte spelers inmiddels.

En wat hou je dan over voor spel?
 
Bovenaan