• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerk verwijderen

DeletedUser16476

Ik tel al meer stemmen voor dan tegen.
Dit plan gaat er zeker wel komen :D
 

DeletedUser16286

Hoe moet ik dan ooit level 150 halen? Ik ga er geen 3 jaar opwachten. Vele spelers vóór mij hebben ook de kerk gebruikt om te levelen (en misschien jij ook wel).

Als een enkele bouwer hierdoor niet naar een fg komt lijkt dit me niet zo ernstig, en als je hele stad aan het bouwen is, waarom zit jij nog in die stad om fg's te doen? Sowieso is het raar anderen te verplichten aan iets mee te doen om jouw eigen plezier te vergroten. Misschien vind jij de fg's het belangrijkste uit het spel, maar voor veel spelers zal de stad vooral een plek zijn om elkaar te helpen en een beetje gezellig te chatten.

Voor in het wilde westen lijkt een kerk mij nog het meest logisch. Laten we dus alsjeblieft niet de mogelijkheid openen om dit in andere gebouwen te veranderen. In het Midden Oosten zie je toch ook nergens een kerk? En tevens zou de hele stad het er dan over eens moeten zijn om een bepaald bouwwerk neer te zetten. Waarschijnlijk wordt het dan toch weer een kerk.

Het is een spel, dus laat het lekker zoals het is. Met andere opties ipv de kerk wordt het nog een stuk onrealistischer.



p.s. +1 wat Mastadont zegt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1963

Kerk mag er wat mij betreft uit, maar dan ook de ervaring die mensen gekregen hebben met het uitbouwen van de kerk....

Wat betreft discriminatie vind ik het wel onzin... Als je daarmee begint kan er wel meer veranderen...

De volgende werkzaamheden zouden dan ook discriminerend zijn:

Missiehuis bouwen
Missioneren
Werken als dominee

Wat wel kan is dat je in het midden van de kaart een gebouw maakt waar aan gebouwd kan worden... Iets van een toren o.i.d. Kosten uit eigen zak (en niet uit bank van de stad, en deze dan ook verhogen naar 1000$ per uur ofzo, zodat je ook andere werkjes moet doen om cash te verzamelen), motivatie is niet met buffs te verhogen, maar wordt 1x per dag gereset om 02.00 (zodat je na 3 uur een lagere EP krijgt en het minder aantrekkelijk wordt), Kerk upgraden uit de stad slopen zodat er een betere ranglijst komt die gabaseerd is op fortpunten, duelpunten en ledenpunten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16286

Alle beroepen weg ermee dan. Voor de Anticapitalisten onder ons. Laten we het communisme een optie maken waarbij je totaal geen geld kan verdienen ingame.
 

DeletedUser16131

ik sta ook achter JorDes en Izzy. Gewoon al simpelweg omdat de argumentatie van de contra groep uiterst zwak is...
 

DeletedUser16286

Grapjas :D onderbouw dat eens dan? Een slecht argument van ons wil ik wel eens zien. Je hebt zelf anders überhaupt nog geen argument gegeven.

Tevens kan je de eerder verdiende EP nooit terughalen, want dat zou betekenen dat sommige spelers hierdoor jaren voor niets TW hebben gespeeld. Dit had hun dan eerder vermeld moeten worden en dat kan al niet meer.

En daarbij komt ook nog, dat mocht je die bouw EP weghalen, dan zouden mensen door hun dagelijkse bonus die ze op level 150 hebben gekregen alsnog 150 blijven. Dit lost dus niks op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16131

Nou laten we eens zien, als ik me niet vergis heb ik ergens gelezen dat we dan ook maar het duelsysteem moeten verwijderen... ik zie niet in wat dit met de kerk te maken heeft. Dan heb je nog de mensen natuurlijk die schreeuwen om een ban voor Lzzy in plaats van eigenlijk over het idee zelf te spreken. Je weet dat om te argumenteren je op de bal moet spelen en niet op de man.

En tot slot, over mijn argumentatie, als ik me aansluit bij JorDes en Lzzy, dan sluit ik me dus ook bij hun argumenten aan. Al is dat discriminatie wel een klein beetje overkill :p aan de andere kant heeft hij wel een punt, het is absurd en daarbij speelde religie in het westen niet eens zo'n grote rol... de meeste vluchten net weg uit Europa om terug naar de basis van Religie te komen en elkaar afschieten op straat is nou ook niet bepaald er christelijk lijkt me :p

¨¨¨¨¨ Geloof is natuurlijk altijd een gevoelig onderwerp ¨¨¨¨¨¨
 

DeletedUser16286

De dingen die je aanhaalt zijn off-topic. Je hebt gelijk dat dat nergens op slaat, maar het ging dan ook niet om de kerk. De concrete tegenargumenten van dit plan zoals die Mastadont en ik hebben gegeven, daar lijkt toch wel enigszins belangrijke informatie in te zitten, al zeg ik het zelf.
 

DeletedUser16131

Je bedoelt over het halen van level 150 zonder ? Nou, dat level zou ook gewoon echt een uitdaging moeten zijn, dusjah, als je er 3 jaar over doet, dan kun je tenminste zeggen dat je het ook echt verdient hebt. Het moet niet iets zijn dat haalbaar is voor een speler die 2X op een dag online komt en dan niets doet...
 

DeletedUser16249

Het bidden heeft iets extra in het spel, we weten nog altijd niet wat maar het zal wel effect hebben ergens.


Volgens mij vergeten jullie iets, de kerk heeft wel een functie voor degenen die een zwervend bestaan leiden en dus niet in een stad met een fort zitten, kijk maar: http://prntscr.com/alle8r
Ok toegegeven, het is niet vreselijk veel, maar het heeft een kleine functie in ieder geval.
Verder is het maar een spel, dus waarom zou hierover een religieuze strijd moeten ontstaan zoals in het in het echte leven ook al veel teveel is?
 

DeletedUser

Wat doet die +2 bidden dan precies? Dat antwoord weet je niet, dus je weet ook niet of het daadwerkelijk iets doet of niet.
 

DeletedUser10506

Devs hebben al vermeld dat het een functie heeft dus daarover zullen ze wel niet liegen ;)

Verder lijkt het me onwaarschijnlijk dat je met 850k bouwpunten slechts 3 miljoen punten haalt. Zoveel tijd besteden aan slechts 3 miljoen punten en dan nog 7 miljoen voorsprong hebben op nr 2.

1 Iemand vertelt niet de waarheid hier?
2 Spelers van el dorado kennen weinig van het spel.

Combinatie kan ook natuurlijk :p
 

DeletedUser16249

Wat doet die +2 bidden dan precies? Dat antwoord weet je niet, dus je weet ook niet of het daadwerkelijk iets doet of niet.

Als je 2x bidt met de volledige slaap-outfit aan, krijg je als je daarna in de slaapstand gaat 42% regeneratie dus dat betekent dat je niet de volle 8 uur hoeft te slapen om weer op je volledige ap en lp te zijn, maar ongeveer een kleine 6 uur.
 

DeletedUser

Devs hebben al vermeld dat het een functie heeft dus daarover zullen ze wel niet liegen ;)

Verder lijkt het me onwaarschijnlijk dat je met 850k bouwpunten slechts 3 miljoen punten haalt. Zoveel tijd besteden aan slechts 3 miljoen punten en dan nog 7 miljoen voorsprong hebben op nr 2.

1 Iemand vertelt niet de waarheid hier?
2 Spelers van el dorado kennen weinig van het spel.

Combinatie kan ook natuurlijk :p

Punt 1: Ik heb iets meer dan 2100 uur gebouwd. Vanaf het begin van de wereld was ik bij Playboy Mansion al aan het timmeren. Huizen, hotel, winkels etc. Ook die tellen voor constructiepunten. En daar krijg je zeer weinig ervaring voor. Voordat de kerk hoog is, moet er veel tijd in geïnvesteerd worden ook. Ook daar heb ik wel een bijdrage aan geleverd.

Omdat ik als klasse arbeider heb gekozen en met karakterbonus heb gebouwd, krijg ik 10% meer constructiepunten bij elke uitbouw, echter niet 10% meer xp.

Punt 2: Ja, dat is misschien wel zo. Spelers die op El Dorado spelen weten weinig van het spel. Ik denk dat de meeste spelers ook wel kunnen bevestigen dat ik zelf zeer weinig van het spel weet ;).

Overigens ben ik van mening dat jij als Sheriff een voorbeeldfunctie hebt. Je doet nu uitspraken die je niet onderbouwt, dat is lijkt mij een kwalijke zaak. Spelers leugenaar noemen zonder mijn versie te weerleggen. Ik denk dat excuses wel op zijn plaats zijn. Ik ga er van uit dat je vraag van punt 1 retorisch was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan