DeletedUser4007
wat let actievere spelers om vaker fortgevechten te doen?
wat let spelers om duels te doen?
waarom moet een bouwer opeens gepakt worden omdat die wel kan doen wat hij wilt?
fortgevechten en duels hebben met activiteit te maken
bouwen niet want daar heb je geen andere spelers voor nodig
dus het hele verhaal over duels en fortgevechten is gewoon een domme stelling
wat alleen te maken heeft met activiteit
goh, tijdens events is het minder met de duels en fg's
ja en? er zijn ook nog spelers die die setjes wel willen hebben, omdat er misschien iets beters bij zit, of omdat ze gewoon verzamelen.
dat is de keus van de spelers zelf.
zoals ik al zei..... doe iets aan de activiteit en niet zoiets als kerk weghalen want die geeft zogenaamd teveel ervaring...
dan raak je ook weer een gedeelte aan spelers kwijt..
en het gevolg weet je dan wel... nog minder fg's en duels.
een andere wereld is al helemaal een bezopen idee en is alleen om snel te cashen van inno, en bevorderd in geen enkele manier(positief) de activiteit van een andere wereld of het aantal totaal spelers
want het zijn meestal spelers van een andere wereld die op de nieuwe gaan zitten..... nutteloos dus , behalve voor inno
events?
ja er zijn er (te) veel, maar aan de andere kant zijn er ook relatief weinig opdrachten als je de vast reeks gedaan hebt.
wat hou je dan over?
fortgevechten
duels
bouwen
of arbeiden voor producten of items
de eerste 2 heeft met activiteit te maken de andere 2 niet
dus als je op je dooie gemakje gewoon een spelletje wilt spelen, dan ga je bouwen of arbeiden.
is je eigen keuze en die mag je gewoon maken.
kerk is altijd een optie geweest sinds het begin dat dat ding er staat.
dus iedereen kan en heeft dezelfde kans gehad om dezelfde ervaring te halen, dus het is je eigen keuze.
heb zelfs ook duels gezien waar veels te veel ervaring verkregen werd
daar hoor je de bouwers toch ook niet over?
hoogste bij duels is 7500+ en bij bouwen 4500+
dus teveel ervaring? ligt maar net aan wat je karakter is
wat let spelers om duels te doen?
waarom moet een bouwer opeens gepakt worden omdat die wel kan doen wat hij wilt?
fortgevechten en duels hebben met activiteit te maken
bouwen niet want daar heb je geen andere spelers voor nodig
dus het hele verhaal over duels en fortgevechten is gewoon een domme stelling
wat alleen te maken heeft met activiteit
goh, tijdens events is het minder met de duels en fg's
ja en? er zijn ook nog spelers die die setjes wel willen hebben, omdat er misschien iets beters bij zit, of omdat ze gewoon verzamelen.
dat is de keus van de spelers zelf.
zoals ik al zei..... doe iets aan de activiteit en niet zoiets als kerk weghalen want die geeft zogenaamd teveel ervaring...
dan raak je ook weer een gedeelte aan spelers kwijt..
en het gevolg weet je dan wel... nog minder fg's en duels.
een andere wereld is al helemaal een bezopen idee en is alleen om snel te cashen van inno, en bevorderd in geen enkele manier(positief) de activiteit van een andere wereld of het aantal totaal spelers
want het zijn meestal spelers van een andere wereld die op de nieuwe gaan zitten..... nutteloos dus , behalve voor inno
events?
ja er zijn er (te) veel, maar aan de andere kant zijn er ook relatief weinig opdrachten als je de vast reeks gedaan hebt.
wat hou je dan over?
fortgevechten
duels
bouwen
of arbeiden voor producten of items
de eerste 2 heeft met activiteit te maken de andere 2 niet
dus als je op je dooie gemakje gewoon een spelletje wilt spelen, dan ga je bouwen of arbeiden.
is je eigen keuze en die mag je gewoon maken.
kerk is altijd een optie geweest sinds het begin dat dat ding er staat.
dus iedereen kan en heeft dezelfde kans gehad om dezelfde ervaring te halen, dus het is je eigen keuze.
heb zelfs ook duels gezien waar veels te veel ervaring verkregen werd
daar hoor je de bouwers toch ook niet over?
hoogste bij duels is 7500+ en bij bouwen 4500+
dus teveel ervaring? ligt maar net aan wat je karakter is