• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerk verwijderen

DeletedUser4007

wat let actievere spelers om vaker fortgevechten te doen?
wat let spelers om duels te doen?

waarom moet een bouwer opeens gepakt worden omdat die wel kan doen wat hij wilt?

fortgevechten en duels hebben met activiteit te maken
bouwen niet want daar heb je geen andere spelers voor nodig

dus het hele verhaal over duels en fortgevechten is gewoon een domme stelling
wat alleen te maken heeft met activiteit
goh, tijdens events is het minder met de duels en fg's
ja en? er zijn ook nog spelers die die setjes wel willen hebben, omdat er misschien iets beters bij zit, of omdat ze gewoon verzamelen.
dat is de keus van de spelers zelf.

zoals ik al zei..... doe iets aan de activiteit en niet zoiets als kerk weghalen want die geeft zogenaamd teveel ervaring...
dan raak je ook weer een gedeelte aan spelers kwijt..
en het gevolg weet je dan wel... nog minder fg's en duels.

een andere wereld is al helemaal een bezopen idee en is alleen om snel te cashen van inno, en bevorderd in geen enkele manier(positief) de activiteit van een andere wereld of het aantal totaal spelers
want het zijn meestal spelers van een andere wereld die op de nieuwe gaan zitten..... nutteloos dus , behalve voor inno

events?
ja er zijn er (te) veel, maar aan de andere kant zijn er ook relatief weinig opdrachten als je de vast reeks gedaan hebt.
wat hou je dan over?
fortgevechten
duels
bouwen
of arbeiden voor producten of items

de eerste 2 heeft met activiteit te maken de andere 2 niet
dus als je op je dooie gemakje gewoon een spelletje wilt spelen, dan ga je bouwen of arbeiden.
is je eigen keuze en die mag je gewoon maken.
kerk is altijd een optie geweest sinds het begin dat dat ding er staat.
dus iedereen kan en heeft dezelfde kans gehad om dezelfde ervaring te halen, dus het is je eigen keuze.
heb zelfs ook duels gezien waar veels te veel ervaring verkregen werd
daar hoor je de bouwers toch ook niet over?
hoogste bij duels is 7500+ en bij bouwen 4500+
dus teveel ervaring? ligt maar net aan wat je karakter is
 
Het gaat er ook niet om dat bouwers een vrijwel kansloos leven leiden op the-west, het gaat gewoon om het resultaat wat ze met dat passief spelen behalen op individueel en collectief vlak. Uiteraard ben ik een voorstander van een bouwbezigheid, zoals het circus waar niemand beïnvloed wordt met het bouwen ervan. Er moet wel een reward komen, maar waarom moet die zo achterlijk hoog en veel impact hebben? Dat is het probleem. Terzijde gelaten of er activiteit op andere vlakken in het spel beïnvloed worden. Laat ze de toren van Babel bouwen in het midden van de map, idk, of een mooie railroad van links naar rechts en 20x terug, daarna onderhoud aan de spoorlijn, idk, maar de kerk is gewoon fucking achterlijk op dit moment en ik vind dat dit moet veranderen. Generfd is de beste optie naar mijn mening.
 

DeletedUser4007

dan gelijk de ervaring voor duels ook maar aanpassen
aangezien je daar ook aardig wat ervaring kan behalen

en bijna alle voorstanders zijn het geloof ik eens dat bouwers aan de kerk altijd passieve spelers zijn?
sorry maar dat is gewoon bullshit
dan kan ik ook wel beginnen over duellanten die gewoon een zooi duels aanzetten en weer uitloggen

maar laten we eerlijk wezen jordes...
wat kan jouw die kerk eigenlijk schelen?
je bent te lui om opdrachten e.d. te doen, het enige dat jou interesseert is fortgevechten
dus ik snap niet helemaal wat het probleem voor jou is?:p
of denk je echt dat er meer gevechten komen als de kerk weg is? :laugh:
 

DeletedUser

Lijkt me een strak plan masta. Vroeger kreeg je voor duels 5-6k ep, nu amper 3k.

Met de duelcap te introduceren is het duelsysteem generfd geweest en verdien je bakken minder ep. En dan nog maar te zwijgen over het luttele aantal eitjes dat je ervan krijgt. Voor 12 ep verdient een bouwer 4.5k ep en 300 eitjes, voor dezelfde prijs krijgt een duellant 2.9k ep en 80 eitjes. Zwaar oneerlijk dus, nerf ineens alles zodat allesmgelijk is!


Nee eerlijk. Wat een slap gezeik deze thread. En morphy dat je dit zelfs durtf voorstellen na dit massal uit te buiten is inderdaad hypocriet en is zelfs ronduit idioot.
 

DeletedUser4007

Lijkt me een strak plan masta. Vroeger kreeg je voor duels 5-6k ep, nu amper 3k.

Met de duelcap te introduceren is het duelsysteem generfd geweest en verdien je bakken minder ep. En dan nog maar te zwijgen over het luttele aantal eitjes dat je ervan krijgt. Voor 12 ep verdient een bouwer 4.5k ep en 300 eitjes, voor dezelfde prijs krijgt een duellant 2.9k ep en 80 eitjes. Zwaar oneerlijk dus, nerf ineens alles zodat allesmgelijk is!


Nee eerlijk. Wat een slap gezeik deze thread. En morphy dat je dit zelfs durtf voorstellen na dit massal uit te buiten is inderdaad hypocriet en is zelfs ronduit idioot.

alsof het al niet vreemd genoeg was begin jij die domme eieren er nog bij te betrekken.
ga lekker arbeiden dan als je meer eieren wilt
dan kun je net zoveel als anderen halen, dus waarom zou je dat veranderen?
of denk je dat anderen met dueleren wel 400 eieren ofzo krijgen?
dan mogen ze voor bouwen ook wel meer eieren uit gaan delen want dat is ook onder het gemiddelde:p
 
Bovenaan