• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerk / Kathedraal

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16238

Nu we al een tijdje de kerk eindeloos kunnen uitbouwen, valt het op dat de kerk grafisch niet veranderd in het stadsbeeld. Dit terwijl er intussen grote verschillen zijn tussen de kerklevels.

Misschien is het een idee om, net als bij de andere gebouwen, een aantal verschillende grafische weergaven te maken voor de kerk, zodat je een indicatie hebt van de grootte.
Ik zat te denken aan een wisseling van beeld om de 25 levels en boven level 100 een soort kathedraal als eindbeeld...

met vriendelijke groet,
Rijsedinges
 

DeletedUser16238

dit moet in het ei van colombus, en is al erg vaak voorgesteld

Gezien de omschrijving van het forum en de regels ben ik het er niet mee ens. Mijn tip/verzoek past prima in dit forum...

En als het al zo vaak is voorgesteld, heeft men dan ook al aangegeven of er wel/niet iets mee gedaan wordt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15117

Ideeën voor het spel zelf horen in het ei van columbus. Als het betrekking heeft tot de moderators en de CM hoort het hier, zoals hoe het team beter kan werken.
 
Dat neemt niet weg dat er wel iets moet gebeuren met dit.

Visuele verkrachting op zn hoogste niveau door inno hier, je bouwt 100+ lvls en hebt nog steeds t zelfde gebouwtje als op lvl1.
 

DeletedUser4891

't lijkt me wel cool als de kerk op level 500 opeens in een schaap veranderd. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan