• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Karakterklasse event

DeletedUser4130

Ik heb enkel de winnaars hun inzendingen erin gezet, het staat elke deelnemer vrij om z'n inzending hier te posten als ie dat wil. Om het overzichtelijk te houden is het misschien handig om die in een spoiler te zetten :)
 

DeletedUser4763

leuk hoor , mooi en eerlijk event waar inzet en creativiteit beloond wordt , hulde aan de winaars mede als aan de bedenker van het event , top gedaan ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik het idee van de wedstrijd wel leuk bedacht vond.

Echter heb ik diverse punten waarom de winnaar niet de winnaar zou mogen zijn.

'Je hebt een bonus op de vaardigheid 'repareren'. Voor elk punt op deze vaardigheid, krijg je er gratis één extra' ->
Met karakterbonus zou je er dan 2 krijgen. Dan gaat elke bouwer voortaan voor repareren, als het toch drie keer telt.
Bij duels heb je dan gelijk mikken en schieten als skill er bij door de attributen. Mikken en schieten > slagkracht en weerstand.

'Dankzij je verhelderende gebruiksaanwijzing voor elke arbeid weet je van te voren al hoe alles moet.
Arbeiden van 1 uur, duren voor jou 50 minuten'. -> Laten we hier eens een vergelijking op maken. Een avonturier met
premium heeft 163% kans op een zaag. Laten we het voor het gemak even afronden naar 10 uur, dan heb je dus 1630% kans op zagen.
Elke andere klasse dan avonturier heeft 137% kans op een zaag. Deze winnaar zou met premiumbonus ipv 50 minuten nog maar 40
minuten moeten werken voor een uursarbeid. Om terug te komen op die 10 uur, dan heb je 15 x 40 minuten staat gelijk aan
15 * 137 = komt uit op 2055% kans. Dat scheelt dus ruim 4 zagen op 10 uur.

En als jullie denken dat dat alles was, natuurlijk niet.

Snelheid is verhoogd met 50%. De duellist heeft met premium een snelheid van ik geloof 20% extra. Dit karakter met
premium dus 100%. Dus de avo is al overtroffen en nu de duellist ook.

En de laatste fg bonus is werkelijk te belachelijk voor woorden. Je start elk fg met een kapiteins rang.
Elke generaal kan die rang wegnemen en dat zal gebeuren. Mocht dit niet kunnen krijg je vast etterbakjes die
bij de concurrentie iedereen op verrader gaan zetten om gewoon te jennen.

Just my 2 cents.
 

DeletedUser905

leuk hoor , mooi en eerlijk event waar inzet en creativiteit beloond wordt , hulde aan de winaars mede als aan de bedenker van het event , top gedaan ;)
Dit! :)

Laat ik beginnen met te zeggen dat ik het idee van de wedstrijd wel leuk bedacht vond.

Echter heb ik diverse punten waarom de winnaar niet de winnaar zou mogen zijn.

'Je hebt een bonus op de vaardigheid 'repareren'. Voor elk punt op deze vaardigheid, krijg je er gratis één extra' ->
Met karakterbonus zou je er dan 2 krijgen. Dan gaat elke bouwer voortaan voor repareren, als het toch drie keer telt.
Bij duels heb je dan gelijk mikken en schieten als skill er bij door de attributen. Mikken en schieten > slagkracht en weerstand.

'Dankzij je verhelderende gebruiksaanwijzing voor elke arbeid weet je van te voren al hoe alles moet.
Arbeiden van 1 uur, duren voor jou 50 minuten'. -> Laten we hier eens een vergelijking op maken. Een avonturier met
premium heeft 163% kans op een zaag. Laten we het voor het gemak even afronden naar 10 uur, dan heb je dus 1630% kans op zagen.
Elke andere klasse dan avonturier heeft 137% kans op een zaag. Deze winnaar zou met premiumbonus ipv 50 minuten nog maar 40
minuten moeten werken voor een uursarbeid. Om terug te komen op die 10 uur, dan heb je 15 x 40 minuten staat gelijk aan
15 * 137 = komt uit op 2055% kans. Dat scheelt dus ruim 4 zagen op 10 uur.

En als jullie denken dat dat alles was, natuurlijk niet.

Snelheid is verhoogd met 50%. De duellist heeft met premium een snelheid van ik geloof 20% extra. Dit karakter met
premium dus 100%. Dus de avo is al overtroffen en nu de duellist ook.

En de laatste fg bonus is werkelijk te belachelijk voor woorden. Je start elk fg met een kapiteins rang.
Elke generaal kan die rang wegnemen en dat zal gebeuren. Mocht dit niet kunnen krijg je vast etterbakjes die
bij de concurrentie iedereen op verrader gaan zetten om gewoon te jennen.

Just my 2 cents.
Het gaat hier dan ook niet om de winnaar van de meest realistische inzending eh, maar om de meest creatieve ;)
 
Verder nog wat? Volgens mij deed ik mee in de categorie 'creativiteit' en niet welke het meest haalbaar is.

Dus ja, inhoudelijk is die niet heel goed. Misschien dat die meer beoordeeld is op layout en dergelijke. En of ik de terechte winnaar ben, dat kan ik niet weten. Persoonlijk vond ik die van Mark heel goed.

In ieder geval bedankt voor de leuke wedstrijd.
 

DeletedUser4891

Volgens mij is Moon Boy gewoon de terechte winnaar: een originele karakterklasse en duidelijk veel tijd erin gestoken, met die grote poster. IKEA riem = win :D
 
Zeker, leuk bedacht. dit was mijn inzending:

Karakterklasse:
Hulpverlener

Voordelen:
15% sneller genezen na een ko, fg of duel
gratis in een hotel slapen tot lvlv 3
letselrisico daalt met 8%
ik een fg, kun je lp geven eens in de 5 rondes met een max van 5k lp

Uitrusting:
2m6oc4n.png

Bouw helm
oranje vest
handschoenen
werkschoenen
riem
overall

Wapen en paard:
Stop bord
Rood/wit pionnetje
Paard
ehbo doos

2.
+ 3 bouwen
3.
+ 5 bouwen
+ 6 regeneratie
4.
+ 10 bouwen
+ 8 regeneratie
+ 4 arbeidspunten
5.
+ 15 bouwen
+ 10 regeneratie
+ 8 arbeidspunten
6.
+ 19 bouwen
+ 14 regeneratie
+ 10 arbeidspunten
7.
+ 22 bouwen
+ 10 regeneratie
+ 14 arbeidspunten
8.
+ 25 bouwen
+ 20 regeneratie
+ 18 arbeidspunten
9.
+ 25 bouwen
+ 25 regeneratie
+ 24 arbeidspunten
10.
+ 35 bouwen
+ 30 regeneratie
+ 30 arbeidspunten

Craften:
Recept: maken van Wondsnelverbanden
2 wol, 1 verband
Recept: maken van Hechtpleister
1 baal stof
Recept: maken van Snelverband
1 Wondsnelverbanden 1 baal stof
Recept: maken van Pleisters
2 Hechtpleisters
Recept: maken van Steriele kompressen
1 wol 1 baal stof
Recept: maken van Mondkapje voor beademing
2 wol, 3 baal sof
Recept: maken van watten
3 wol, 2 tang
Recept: maken van Verbandschaar
4 ijzeren staaf
Recept: maken van kompressen
3 baal stof
Recept: maken van Disposable handschoenen
3 witte handschoenen
Recept: maken van Reddingsdeken
1 wol, 1 ijzeren staalf
Recept: maken van Ideaal windsel
2 wol
Recept: maken van verbandklemmen
1 ijzeren staaf
Recept: maken van Pincet
2 lood
Recept: maken van Zelfklevend cohesive windsel
3 Ideaal windsel
Recept: maken van Driekante doeken
1 Zelfklevend cohesive windsel 2 wol
Recept: maken van Flacon desinfecterende lotion
1 wodka, 4 tequila
Recept: maken van Stappenplan
3 Dogma
Recept: maken van Veiligheidsspeld
2 lood, 1 ijzeren staaf
Recept: maken van Jodium
2 elixer, 3 whiskey
Recept: maken van Verbandklem
1 lood, 1 houtskool
Recept: maken van Aspirientje
2 graan, 3 aardappelen, 1 Flacon desinfecterende lotion

Opdrachten:
1. Een pijl heeft je geraakt, zoek snel verband om de wond te dichten
Benodigdheden: verband [15]

2. Je bent van een berg gevallen, water kan ons helpen!
Benodigdheden: 2 uur spoorweg aan leggen 3 glazen water

3.Help de nederzetting met het bouwen van een hospitaal:
Benodigdheden: 4 uren. bouw een veldhospitaal

4. we hebben meer nodig voor ons hospitaal
benodigdheden: 40 spijkers, 60 houten plank 70 steen

5. Als je ons helpt met steriele handschoentjes, kunnen we iedereen helpen.
Benodigdheden: 2 witte handschoenen

6. Droogte verschijnselen:
Benodigdheden: 25 veld flessen 50 glazen water

7. Eten voor de patienten:
benodigdheden: 20 kalkoen, 30 biefstuk, 20 forel, 20 zalm. 15 krabvlees

8. Ook denken we aan de vegetarische mensen onder ons.
benodigdheden: 50 bessen, 25 tomaat, 39 sinaasappelen
 

DeletedUser4130

Vond ik ook een hele leuke van jou, Nillie Boem!
Wil in het bijzonder stopbord-duels en kegelgooiende fortvechters wel een keertje zien :laugh:

Alle prijzen zijn doorgegeven, dus die zouden binnenkort uitgereikt moeten worden. (moest nog even wachten tot iedereen de wereld had doorgegeven waar ie z'n prijs wou)

@Morphy: dat klopt, sommige inzendingen waren creatief/knotsgek, andere waren eerder speltechnisch uitgedacht. Vandaar het idee om verschillende categorieën te hebben, zodat iedereen het kon aanpakken zoals ie zelf graag wilde.

Nog enkele weetjes:
- de langste inzending telde 10 pagina's
- als we jullie lieten begaan, huppelden er eenhoorns rond in The West, en kon je Forest Gump zijn
- de nieuwe karakterklasse "Community Manager" en "de valsspeler" zijn naar het schijnt aartsvijanden ;)

Tot slot:
Als iemand een idee heeft voor een event, wedstrijd of eender wat leuks: stuur zeker een support in! Op die manier is dit er ook telkens gekomen :)
 
Bovenaan