• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

karakterbonus greenhorns én makkelijker reskillen

Voorstel: Simpel, greenhorns moeten makkelijker kunnen reskillen

Details: Kortgeleden las ik een voorstel over het goedkoper maken van reskilling. Er werd gezegd dat de prijzen adhv je lvl hoger of lager zouden moeten liggen. Dat stootte op protest want dan zouden mensen van lvl 120 zich blauw betalen, en dat is ook niet correct. Op lvl120 gaan mensen zich nl. vaak richten op prestaties en om veel prestatiepunten te bemachtigen is heel wat reskill vereist.
Toch zou het nuttig zijn om als beginneling goedkoper te kunnen omskillen. Niet gratis natuurlijk - dan is het te makkelijk. Het is zo dat je als beginnend speler vaak nog niet precies weet wat je wil worden en dat hangt vaak af van het type stad dat je joined. Je stadsleden motiveren je dan om bv. duellant te worden en dan raak je in de knoei met al die puntjes die je op stamina hebt gezet.
Ik vind dat alle greenhorns zo'n extra reskillbonus verdienen; als ze maar 50% van de normale kosten moesten betalen zou dat al heel wat zijn.
Verder zal de greenhornklasse dan ook aan populariteit winnen wat ik ook wel een aardig idee vind.
Echte noobs plaatsen hun skills in het begin vaak random waardoor ze nix kunnen en inactief worden, het komt dus niet alleen de speler maar ook inno ten goede die er weer een schaapje bij heeft om uit te persen.
nadeel:
de reskill opdracht wordt vaak pas gedaan als de karakterklasse al gekozen is

Misbruikpreventie
De greenhorns komen in opstand en eisen een eigen toren bij FGs en lynchen onschuldige forummoderators.

Visuele hulpmiddelen
-

Samenvatting
Het maakt het voor iedereen makkelijker om foute keuzes in het begin weer recht te zetten.

Administratie
• Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
• Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser

4/5 want eerst kreeg je van henry zoon qeust + 1 vaard.punt zette ik m op de verkeerde xD
 
Niet nodig. Als je een paar punten verkeerd zet is het erg goedkoop om te reskillen, zal niet snel meer dan $1000 kosten.
 
prijs van vp valt indd nog mee, maar die atributen zijn vééél te duur als je het mij vraagt, toch zeker in het begin. Anders een formule waarin de prijs niet stijgyt naar gelang je meer vp/ap koopt - zou ook geen slecht begin zijn
 
Bovenaan