• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Karakter Biografie.

DeletedUser

Ik vind het wel een leuk idee om misschien de mogelijkheid te geven dat je een eigen karakter beschrijving uitwerk...?

Ik heb bijvoorbeeld:
Ikor komt van Europa. Hij kwam naar Amerika om daar zijn geluk te zoeken, net als vele anderen...
Echter was het hier niet zoals hij verwachtte! Op de eerste dag in Amerika zat hij in een Saloon. Ook Revolver Rento, de plaatselijke Revolverheld, was hier aanwezig. Ze raakten aan de praat en sinds dien is Ikor constant op reis om Revolver Rento te helpen. Voor de verdiensten die hij voor Rento doet ontving hij zijn roemrijke bijnaam... Iron Ikor

Op een dag als Ikor sterk genoeg is, zal hij zich vestigen en van zijn oude dag genieten... En misschien net zoals Revolver Rento, zijn leermeester, een jongeling opleiden in de leer van het avontuur, in de leer van .. Het Wilde Westen!

Dit heb ik dan op mijn profielpagina gezet. Het is misschien een leuk idee voor in de toekomst? Dat daar misschien ook een echt appart plekje voor komt?
Zo kun je je fantasy nog meer de vrije loop laten ... :) En zo het spel nog realistischer te maken?

(Als de schrijver het ook nog enigszins binnen de perken houdt...) Vele onder ons hebben een rijke fantasy denk ik en ik vind persoonlijk dat daar meer aandacht aan moet gegeven worden! :rolleyes:
 

DeletedUser

Tja, het was maar een ideetje hé ^^
Niet gewild, dan komt het er niet :bolhoed:
 

DeletedUser

Dat klopt!
maar als je dat zelf wel wilt... Zet het dan in je profiel ;)
 
Bovenaan