• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kaka55 Gestopte 4 ever op W1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser12158

Kaka55 stopt 4 ever op W1

Beste forumleden, vrienden en mods :)D).

Bij ieder begin is er een eind en dat is hier in zicht =(.

Kaka55 is gestopt op W1, ik heb proberen te opnieuw te spelen met myn broer maar het ging niet (@FightKnight).. Het is niet meer leuk om als "n00b" op deze wereld te beginnen.

My story;

Ik ben the west beginnen spelen van de eerste week toen het spel begon door reclame van tribalwars.. Omdat ik zwaar verslaaft was op tribalwars kon ik makelijk veel op the west zitten :cool: dus begon maar te spelen ;o
Ik begon met de naam 'Tyra45' (R.I.P) (Zelfde naam als myn EX-tw acc). Wegens te grote verslaving op tribalwars ben ik zwaar moeten afkicken van computer ik heb geduurdende 2maand geen pc kunnen aanraken.. Na die 2 maand ben ik terug begonnen spelen met myn 'myzerig acc' .. Vanaf ik begon te spelen met tyra45 werd ik uitgenodigd in apache (R.I.P) met als leider Suizine (R.I.P, nu GreenWoman). Myn neven speelden het ook en een van hen stopte, ik kreeg zijn acc.. Hij had het spel al meer door en had mooie duelstats dus ik koos voor dat acc natuurlijk (jaja we hebben het volgens de regels gedaan ;) ).. Toen kreeg ik kaka55 van mijn neef.. Ik belande in een totaal andere wereld en moest het gewend komen .. Feral City my new home :p.. Ik werd mooi geholpen met de regels door Wesley De beer en Arendsboog (gestopt :( ) .. We hadden een paar trouwe bg's en na een tijd werd VSW (NIET R.I.P ;) ) onstaan door een groep bgs.. Geleid door DCMan .. Ik kreeg de tips van wesley de beer van het dueleren.. K'eb geen zin om alles te zeggen wat er nu gebeurt ander zit ik morgen nog te typen..
..
..
Lang verder
..
..
Nog verder
..
..
We zyn er :p:p

Wesley de beer gaat naar hitsq. voor leider en duels..
pijnl00s gaat even later ook..

En ik kreeg de uitnodiging van wesley de beer met toestemming van dcman maar dat was het domste dat ik had gedaan!
Toen ik daar eenmaal was had ik ook bezoek van myn trouwe vrienden Bux&appel , een maand ofzlater , wou ik terug naar feral..
DCMan zei als ik dat deed dat ik werd geband uit vsw..
ik werd teleurgesteld en deed het toch.. DCMan was woedend en deed het ik werd geband uit vsw.. Ondertussen had ik nog contact met myn TROUWE vrienden bux, appelflapper101.. we gingen samen een duelantenstad oprichten en we deeden het.. we waren als snel met 5 (srebboo (l)(l)(l),ik, bux, alexander (bbf),moonlight en appelfl) er kwamen ook andere mensen bij zoals janq en janklasse2 ook even.. het werd een hechte band maar aangezien wij het meest pro spelers hadden waren we een gewilt target dus iedereen verbleef daar ;s uiteindelijk gaven we het op en zochten we allemaal samen een stadje.. we kozen ICC crime area wegens ligging en niet teveel bg's .. ik werd direct forummod en gemeenteraad o.l.v dutchmen en terror.. terror ging gaan shoppen voor zyn stats.. en ik leidde crime met dutchman.. na een tijdje hebben lonely rock en crime een fusie gedaan.. en werd rinus ook leiding.. op een moment was dutchman8 onverwacht gestopt ik werd leiding met rinus.. even later hebben we ICC verlaten en naar VSW gegaan (mijn ban is opgegeven btw) ..

Binnenkort stuur ik een vervolg

Byee
Maarten (irl name)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Waren leuke tijdens ja die stad '' Gold Elite '' maar dagelijks aanvallen van de top15 dueleren te krijgen werd niet leuk meer. Ik wens je verder heel veel succes verder, en mooi dat je mij niet vergeten bent anders ging ik je opeten.

Grtz Bux
 

DeletedUser9519

Oh je stopt alleen op W1. Dat verandert de zaak :p

Ik ken je eigenlijk niet, toch, succes op de andere werelden en jammer dat je weg gaat, ik weet zeker dat je een aanwinst was voor deze wereld!
 

DeletedUser

Ik geloof het nog steeds niet dat je stop :p.

En waarom word ik niet genoemd? :mad:
 

DeletedUser5512

stja jammer dat je helemaal stopt nou, veel suc6 irl!

Ik geloof het nog steeds niet dat je stop :p.

En waarom word ik niet genoemd? :mad:

alleen mensen die diensten voor hem verichte komen aan bod:p jij staat overgens in dat stuk van 'Lang verder' zie je dat niet :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan