• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

jouw mening over de steden

DeletedUser

Hei

Tja het is hier rustig. Maar goed ik heb voortaan de taak om fort gevechten te starten. Heb er al 2 gestart en beide gewonnen. Oke het duurt eventjes maar we gaan weer langzaam na de top.

Over de anderen steden:

DC gaat zeker goed vooruit. Ik hoorde dat die een dozijn aan forten willen. :p
Met Revolva gaat het wat minder. Ze zijn zeer zeker wat forten verloren. Wij verzorgen 2 van die forten. :)
Met JFA zit eigenlijk tussen die 2 in. Het is niet echt actief. Maar mijn persoonlijke menning is wel dat ze samen actief genoeg zijn om fort te behouden. Alleen niet als de groene blaadjes of Groene Boeren langs komen. :)

Veder hou ik mij niet bezig met de steden. Op w7 daarvoor ben ik niet terug gekomen. Ben voor de lol van het spel terug gekomen.

V.H.
Big Evil
 

DeletedUser

Ik zit natuurlijk lekker sarcastisch te doen, kakalov. Daarom dat ik ook juist helemaal geen argumenten gaf, maxmara. Enfin, laat ik nu wat directer zijn.

Dus even serieus nu, Slab heeft een punt als je er langer over nadenkt, misschien zonder dat hij het zelf doorheeft hoor. Ik ben zelf ooit met een andere kerel Chillarón begonnen, maar als ik dat even vergeet... is het wel raar dat een stad met 25 inwoners tweede staat.
Natuurlijk, Chilla zit ver in het westen en heeft een relatief rustiger omgeving.
(we hebben hier wel circa 60 Groene Blaadjes gehad die ons 'de oorlog verklaarden', met voor ons 13.000 duelpunten tot gevolg, maar dat is nu effe niet belangrijk)
Maar, hoe dan ook, het blijft voor mij raar dat er niet nog 5 steden tussen ons en Batite in staan, die wel 'gewoon' 40 tot 50 leden hebben.
Hoe kan dat?

Laat ik erbij zeggen dat het voor Chilla zelf een raadsel is, we hebben natuurlijk wel ingezet op een top 10-ranking, maar zeker niet op een top-3 plaats.
 

DeletedUser

achteruitgegaan
1. Revolva (volgens mij actiefe leden afgepakt door CM)
2. Mitos (hoort niks van ze)
3. V3 Swords ( verliest veel)
4. UA ( bestaat eigenlijk niet meer )
5. Fanta (geen actieve leiding

vooruitgegaan
1. New Town (word een grote stad, let maar op)
2. DC Batite (lekker bezig, erg actief)
3. Castellum Miles (Mooie nieuwe stad, goede spelers)
 

DeletedUser4130

Achteruitgegaan

1. Revolva (volgens mij actieve leden afgepakt door CM)
2. Mitos (hoort niks van ze)
3. V3 Swords (verliest tegenwoordig veel)
4. UA (bestaat eigenlijk niet meer)
5. Fanta (geen actieve leiding)
6. The great fort (We waren BG met hun, maar hun beste leider [friet10] is gestopt en er blijft dus nu niet veel structuur meer over. Aluwel ze eigenlijk nooit echt een rang-10 hebben gehaald.)

Vooruitgegaan

1. Castellum Miles (Mooie nieuwe stad, goede spelers)
2. DC Batite (lekker bezig, erg actief)
3. High Chaparall Ranch
4. Honourable man
5. Chillarón del Rey


Bedankt disingathing, ik was het bijna volledig eens met jou.
Wel even vermelden dat dit enkel de feiten zijn, en dit absoluut niet overeenkomt met mijn mening over steden.
 

DeletedUser5740

Ik zit natuurlijk lekker sarcastisch te doen, kakalov. Daarom dat ik ook juist helemaal geen argumenten gaf, maxmara. Enfin, laat ik nu wat directer zijn.

Dus even serieus nu, Slab heeft een punt als je er langer over nadenkt, misschien zonder dat hij het zelf doorheeft hoor. Ik ben zelf ooit met een andere kerel Chillarón begonnen, maar als ik dat even vergeet... is het wel raar dat een stad met 25 inwoners tweede staat.
Natuurlijk, Chilla zit ver in het westen en heeft een relatief rustiger omgeving.
(we hebben hier wel circa 60 Groene Blaadjes gehad die ons 'de oorlog verklaarden', met voor ons 13.000 duelpunten tot gevolg, maar dat is nu effe niet belangrijk)
Maar, hoe dan ook, het blijft voor mij raar dat er niet nog 5 steden tussen ons en Batite in staan, die wel 'gewoon' 40 tot 50 leden hebben.
Hoe kan dat?

Laat ik erbij zeggen dat het voor Chilla zelf een raadsel is, we hebben natuurlijk wel ingezet op een top 10-ranking, maar zeker niet op een top-3 plaats.

volgens mij hebben wij niet tussen de 40 en de 50 leden.
 

DeletedUser12632

D'r gebeurt nu wel een heleboel op steden vlak..

Ik ben zelf de tel kwijt van waar de top spelers in de steden zitten...
 

DeletedUser

achteruitgegaan
1. Revolva (volgens mij actiefe leden afgepakt door CM)
2. Mitos (hoort niks van ze)
3. V3 Swords ( verliest veel)
4. UA ( bestaat eigenlijk niet meer )
5. Fanta (geen actieve leiding

vooruitgegaan
1. New Town (word een grote stad, let maar op)
2. DC Batite (lekker bezig, erg actief)
3. Castellum Miles (Mooie nieuwe stad, goede spelers)


Leden afpakken? hebben we het nu over een zak chips?

afpakken bestaat niet..leden beslissen altijd zelf. aangemoedigd..hmm ja dat mischien dan wel weer ;)
 

DeletedUser

Jullie zeggen wel eerst van we zijn een stad voor fortvechters/duellisten actieve Revolva mensen kom naar onze stad en dan zeg je later Revolva we gaan nu met Kwantamo in zee
 

DeletedUser6801

overal zijn steden aan het hervormen en alleen de actieve leden aan het werven. SAlle mensen die echt vel moeite hebben gedaan om de stad levend te houden, worden het slachtoffer, want alle actieve leden lopen weg. Ben erg benieuwd hoe alle nieuwe gevormde steden het gaan doen...
 

DeletedUser12001

Volgens mij word de famili groep een grote bedreiging. Alleen jammer dat direct met zoveel zijn, zo zal het spelplezier verminderen omdat er geen meer evenwicht is.
 
Bovenaan