• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Jouw inventaris

Zet je 'm wel eerst in de adresbalk? :)

Je zou naar weststats moeten gaan, waar je inventaris tevoorschijn komt.
 

DeletedUser

Goed...

1. Open een nieuwe tabblad/browser venster..
2. Ga naar: http://nl.weststats.com/Invent_parser/
3: kopieer alleen de javascript in het licht-beige venster, let op dat je wel alles kopieerd.
4: Log in op the west
5: Open je inventaris
6: 'Trek' al je ingame voorwerpen/kelding uit, deze worden niet meegeladen.
6: Leeg je adres balk, en plak je gekopieerde tekst erin, druk dan op enter.
7: Je word doorgelinkt naar weststats, en kopieer dan de url link (in je adresbalk)
8: Log nu weer in op The west, en trek je kleding/voorwerpen weer aan
 

DeletedUser

6: 'Trek' al je ingame voorwerpen/kleding uit, deze worden niet meegeladen.

Dan krijg je zon grijs vakje :p
 

DeletedUser

Ik gebruik deze link:
http://nl.weststats.com/incoming.php?type=inventpub&i=1&data = ' ; co ='' ; count = 0; x = Bag.getInstance () posten; voor ( var p . in x ) { var s = x [ p] get_short (); . var t = x [ p] get_type (); . var c = x [ p] get_count_value (); . if ( c > 1) {for ( o = 0; o < c ; o + +) { co + = t.substring (0, 1) + ":" + s + ',';} count = count + c ;} else { co + = t.substring (0 , 1) + ":" + s + ',' ; count = count + 1; } } if (count <1) { nieuwe HumanMessage (' Dit script moet worden liep na de inventarisatie is geopend ! '); einde ( );} w = Wear.wear ; try { co + = ' a! : '+ w.animal.get_short () + ',';} catch ( e) { } probeer { co + = ' b! : '+ w.body.get_short () + ',';} catch ( e) { } probeer { co + = ' f! : '+ w.foot.get_short () + ',';} catch ( e) { } te proberen { co + = ' h! : '+ w.head.get_short () + ',';} catch ( e) { } probeer { co + = ' n! : '+ w.neck.get_short () + " , ';} catch ( e) { } probeer { co + = ' r! : '+ w.right_arm.get_short () + ',';} catch ( e) { } probeer { co + = ' l! : '+ w.left_arm.get_short () + ',';} catch ( e) { } probeer { co + = ' y! : '+ w.yield.get_short () + ',';} catch ( e) { } te proberen { var cn = $ ( 'avatar' ). textContent.replace ( Character.level , '');} catch ( e) { var cn = $ ( 'avatar' ). innerText.replace ( Character.level , '') ;} co + = cn; wsurl + = co; wsurl + = "& w = " + encodeURIComponent ( location.href ) ; document.location.replace ( wsurl ) ; end () ;
 

DeletedUser

Mn inventaris :D

1ste bouwer op w8 met een zangboek :D +5 bouwen :D

Heb nu de beste bouwkledij ooit :D

Voor stadsuitbouw :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Nee, ik heb het niet gekocht met dollars, toen ik me inventaris was geupload was de markt er nog niet.

'k ben eraan gekomen door de complete gentlemanset :)
 
Bovenaan