• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

jeugdteam

DeletedUser8758

ik wil al lang game-mod worden maar ik ben te jong


kan er nu een jeugdteam komen?
Een team voor mensen onder de 18 jaar.

En zoja dan zou ik me meteen willen Soliciteren als In Game-mod
Alvast bedankt
 

DeletedUser8307

Richtlijnen?

En nee, natuurlijk komt dit er niet? Zie je dit zelf niet in dan?
 

DeletedUser4891

Ik zou jou niet graag als mod zien eigenlijk. Verder vind ik een jeugdteam geen goed idee.
 

DeletedUser9519

Een jeugdteam lijkt mij niet nodig, ik beslis hier natuurlijk niet over maar volgens mij zijn er zat mensen van 18+ die willen solliciteren voor game moderator. Bovendien mag je ook solliciteren onder die leeftijd, als je je leeftijd compenseert met kwaliteiten kan je alsnog worden aangenomen.
 

DeletedUser8307

Inderdaad. Je kan gewoon solliciteren bij de volgende oproep voor gamemods. Probeer het zou ik zeggen... :whistle:
 

DeletedUser

Als je 17 bent kan je nog eens kans maken ;)
Ze zoeken iemand die zich volwassen kan dragen en van een 18 jarige kan je niet verwachten dat hij zich als een 12 jarige gaat gedragen xD
 

DeletedUser

Ik ben heel volwassen.
Als iemand vraagt beste ingame moderator hoe vind je een kwartje?
Zou ik zeggen wel ga naar Amerika :p
 

DeletedUser1376

Ik ben heel volwassen.
Als iemand vraagt beste ingame moderator hoe vind je een kwartje?
Zou ik zeggen wel ga naar Amerika :p

wees eens sociaal en pak je portomonee:hmf:

@backontopic: neej. geen goed plan, zat volwassen mensen met goed verstand die willen soliciteren:)
 

DeletedUser

nope, als er een jeugdteam komt, zie ik volgende scenario al voor me:

jeugdmod wordt aangevallen & gaat ko, die stuurt tg's "als je me nog 1x aanvalt, blockeer ik je, blablabla, ik ben een mod, ..."

tegen een volwassener iemand, zal al eens meer nadenken over wat hij/zij zal doen, en is capabeler om te oordelen over wat "mod" & "prive" is :)

natuurlijk, op verstand staat gn ouderdom, ik ken verschillende 18+ mensen die zich gedragen als kleine kinderen & omgekeerd :)

heb je je ooit al eens opgegeven om mod te worden? blijven proberen in elk geval! zelfs al ben je 18-, inzet is wat belangrijker voor mij dan je leeftijd :) dus dat zal zo ook wel zijn voor mods enz...
 

DeletedUser

Jeugd team lijkt me niet nodig, anders kan je het natuurlijk altijd proberen. Al trek ik mijn twijfels want ik ken je niet(je naam) terwijl ik de ervaren spelers wel ken. Maar mss speel je niet op w6 en hoger:)
 

DeletedUser11730

En wat gaat een -18 mod voor een taak krijgen? Het is al gezegd, een moderator die zijn/haar taak serieus doet is niet aan een leeftijd gebonden.
 

Deleted User - 308552

Waarschijnlijk een topic-bump, maar ik ben net terug van vakantie :p

Ik zou zelf ook wel een mod willen worden, hoewel ik "slechts" 16 ben, maar zelf denk ik (en hoop ik) dat ik wel een mod zou kunnen worden en als dit:
"als je je leeftijd compenseert met kwaliteiten kan je alsnog worden aangenomen. "
waar is, zal ik zeker de volgende keer dat er mods nodig zijn solliciteren :)


Verder vind ik het niet noodzakelijk om een team van onder de 18 te hebben, want we hebben inderdaad genoeg mensen van 18+ die dat kunnen doen :unsure: (toch?)
 

DeletedUser

we hebben inderdaad al een mooi team onder leiding van eensupergoede;) community manager...

ik zie het nut niet... ik ben zelf ook nog te jong maar je kan ook een heleboel betekenen voor t-w zonder een mod te zijn!
 

DeletedUser

Mensen toch, doe nou niet zo moeilijk, jullie zien toch wel dat ik het jeugdteam ben? :p

Overigens heb ik inmiddels de leeftijd van 16 bereikt. Toen ik aangenomen werd daarentegen was ik 15. Steeds zie je weer dat er vragen komen of je echt 16/18 moet zijn, bij elke sollicitatieronde. En steeds zie je weer dat de mensen die echt willen toch wel meedoen. Als je twijfelt of je geschikt bent, kun je beter een ronde wachten en eerst goed nadenken. Verder is het ook altijd belangrijk om punten die je niet hebt/waar je niet aan voldoet te melden. Ik kan je verzekeren dat je hard in achting daalt als we erachter komen dat je 13 bent, terwijl je had gezegd dat je 18 was. Misschien was je met 13 dan wel niet aangenomen (13 is wel erg jong als gamemod, maar ik houd je zeker niet tegen te solliciteren), maar als je liegt kunnen wij eigenlijk ook niet anders dan je er weer uit schoppen. Wat geeft ons dan de garantie dat je we eerlijk bent over andere dingen?

Kortom: Een jeugdteam is onnodig zolang als ik er ben. :p
 

DeletedUser1053

Een poll toevoegen is denk ik niet meer nodig? :p


Waarschijnlijk een topic-bump, maar ik ben net terug van vakantie :p

Ik zou zelf ook wel een mod willen worden, hoewel ik "slechts" 16 ben, maar zelf denk ik (en hoop ik) dat ik wel een mod zou kunnen worden en als dit:
"als je je leeftijd compenseert met kwaliteiten kan je alsnog worden aangenomen. "
waar is, zal ik zeker de volgende keer dat er mods nodig zijn solliciteren :)


Verder vind ik het niet noodzakelijk om een team van onder de 18 te hebben, want we hebben inderdaad genoeg mensen van 18+ die dat kunnen doen :unsure: (toch?)

Als je 16 bent kun je in ieder geval solliciteren (wanneer er plaats komt) voor forummod, daar hoef je maar zo oud voor te zijn. :)
 
Bovenaan