• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Je eigen wapen maken.

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nee

    Stemmen: 9 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Mooi idee en mooi uitgewerkt.
Het enige probleem is dat je een legendarisch onderdeel niet kan vinden als hij 50.000 waard is. Voor de derde sleutel met lijken bestelen te vinden moet je +850 AP en premium hebben.
Tenzij je natuurlijk voor Wyatt Earps loop 0,00005% vindkans hebt bij arbeiden met meer dan 100 AP en 0,0001% vindkans met arbeiden met 200 AP, ...
Bij een minder goed legendarisch wapen kan dit makkelijker zijn;
Billy's loop 0,0005% vindkans bij arbeiden met 100 AP en 0,001% vindkans bij arbieden met 200 AP.
Legendarische wapens kan je niet vinden bij arbeiden met minder dan 100 AP.

(Dit is maar een voorstel)
 

DeletedUser

11/5, geweldig, goed uitgewerkt.
poll iedereen ja zeggen beste idee sinds tijden.
 

DeletedUser6801

Wat dacht je van een zeeeeer ingewikkelde opdracht ;p

Maar zodra die bekend is, weet iedereen de pdracht doordat het snel wordt verspreid, beter dus een moeilijke vindkans, anders krijg je het zelfde als met de gouden wapens...
 

DeletedUser

ja een stuk of 100 is lang werk aan maar duurt héél lang tegen die allemaal bekent zijn
 

DeletedUser14107

toevoeging

Je zou het ook zo kunnen voorstellen dat je dan net als bij de handenarbeid. (denk aan kwakzalver, smid etc.) Een punt krijgt voor alles wat je maakt, en bij ... tot ... kan je dit maken, en bij ... tot ... kan je dat maken etc, je zou dit ook als extra handenarbeid kunnen maken/toevoeging aan smid, maar het dan veel en veel duurder maken, bijv voor opa's loop heb je dan: Een opdracht om te verkrijgen maar dan moet je eerst een herdenkingsmunt vinden --> zie plaatje

tw.jpg

Te verkrijgen bij schoenenpoetsen. Als je deze dan hebt gevonden kun je hem inruilen tegen een : opa's loop.
Als je dan de benodigde voorwerpen hebt bijv. Opa's loop, Roestige kolf en Katoen. Kan je het voorwerp vervaardigen. (Denk aan de handenarbeiden die hiervoor zijn beschreven)

Sorry dat ik dit oude onderewerp opnieuw (hopelijk) leven inblaas maar ik ga dit anders zelf als idee brengen.

Gr Djaul
 

DeletedUser

Je zou het ook zo kunnen voorstellen dat je dan net als bij de handenarbeid. (denk aan kwakzalver, smid etc.) Een punt krijgt voor alles wat je maakt, en bij ... tot ... kan je dit maken, en bij ... tot ... kan je dat maken etc, je zou dit ook als extra handenarbeid kunnen maken/toevoeging aan smid, maar het dan veel en veel duurder maken, bijv voor opa's loop heb je dan: Een opdracht om te verkrijgen maar dan moet je eerst een herdenkingsmunt vinden --> zie plaatje

tw.jpg

Te verkrijgen bij schoenenpoetsen. Als je deze dan hebt gevonden kun je hem inruilen tegen een : opa's loop.
Als je dan de benodigde voorwerpen hebt bijv. Opa's loop, Roestige kolf en Katoen. Kan je het voorwerp vervaardigen. (Denk aan de handenarbeiden die hiervoor zijn beschreven)

Sorry dat ik dit oude onderewerp opnieuw (hopelijk) leven inblaas maar ik ga dit anders zelf als idee brengen.

Gr Djaul

mompelt iets over een topic bump, maar wel een slim idee.
 
Inderdaad geen slecht idee, misschien moet dat eens verder uitgewerkt worden in een nieuw topic. Topicbumps kunnen dus toch nog iets opleveren:)
 

DeletedUser

Ik heb dit idee pas ook eens bekeken, ik vond het wel grappig. Maar het voegt niet echt veel toe, want die eigen wapens zijn niet beter dan andere wapens voor dat level. Je moet ook goed nadenken over de schade, lvl, bonussen enz.

Ik denk eigenlijk dat er wel iets moet veranderen aan wapens, want iedereen heeft tegenwoordig een gouden sabel of revolver. En dat zijn de allerbeste wapens (gem. schade 125) geen 1 wapen heeft een hogere gem. schade.

Je kan de schade van de gouden wapens verminderen, maar dat gaat toch niet gebeuren. Je kan ook andere wapens beter laten zijn, of nieuwe wapens. Als je met dit idee ook wapens kan maken die beter zijn dan de gouden wapens, dan loopt tenminste niet 80% van the-west met gouden wapens rond.

(Ik had zelf een keer een idee dat ik niet gepost heb, omdat iemand anders al een soortgelijk idee had gepost.
Het idee was dat je alle wapens kan maken met spullen, bijv een hoogwaardige bundelrevolver voor bijv 20 ijzeren staven en 4 houtplanken (gewoon een voorbeeld) en eventueel ook edele wapens.)

Maarja, ik vraag me af dat er komt, en het is al een keer eerder voorgesteld.
Maar ik vind wel dat er iets moet gebeuren aan de gouden wapens, die zijn veel te makkelijk/goed.
 

DeletedUser14107

Mee eens, *Edit wyatt earps buntlite heeft ook egemiddelde schade van 125 :p
 

DeletedUser

Om het hele idee es om te draaien... is het niet wat voor craften? je hebt dan bepaalde grondstoofen die alleen bepaalde klasses kunnen maken :)
 

Deleted User - 308552

Bij Smid heb je al dat je een aantal benodigdheden voor een wapen kan maken (Handvat, Revolver mal, Stalen lemmet, Ornament) Dus misschien wordt er al aan gewerkt :o
 
Bovenaan