• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Je eigen wapen maken.

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nee

    Stemmen: 9 21,4%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

V3 van het idee.
Toevoegingen:
-Legendarische compartimenten met plaatjes.
-Paar plaatjes heb ik alleen de links neer gezet, anders werden het er te veel.



Hallo allemaal, weer een idee.
Ik zie vaak ideeën dat je je eigen wapen kan maken. Ik vind het een erg goed idee, mits je het een beetje uitbreid. Daarom deze post.


Het idee
Het idee is dus dat je je eigen wapen kan maken.
Zodra je level 10 hebt bereikt kan je je eigen wapen maken, het is dan nog een erg slecht wapen. Je krijgt het d.m.v. een erg makkelijke opdracht, als iemand zin heeft om hem te maken, zet hem maar neer.
Je moet dan ook een soort wapen kiezen: Slag/schiet wapen dus.
Als slagwapen dacht ik aan een zwaard, als schietwapen aan een standaard pistool.


De opdracht en de compartimenten
In de opdracht krijg je verschillende compartimenten van een wapen.
Van de slagwapens zijn dit (plaatjes doen het niet, link naar plaatjes wel:(
Zwak lemmet
zwaklemmet.png

http://img232.imageshack.us/i/zwaklemmet.png/
Oud handvat

Van de vuurwapens zijn dit:
Opa's loop
Roestige kolf

Je kan de compartimenten aan elkaar laten maken bij de geweermaker (plaatje komt nog). Tot en met level 30 is dit gratis, daarna kost dit je level x 5.
Een voorbeeldje van deze twee compartimenten als wapen:
Dit krijg je dus met Opa's loop en Roestige kolf.

Dit krijg je dus met Zwak lemmet en Oud handvat.


Het krijgen van compartimenten.
Compartimenten kan je op vele verschillende manieren vinden:
Arbeiden
Fortgevechten
Opdrachten


Het handelen van compartimenten en wapens.
Compartimenten kan je WEL verhandelen en verkopen, wapens kan je NIET verhandelen maar WEL verkopen. Zou een beetje raar zijn als Henk met Piet's pistool rondliep.

Wapens & Compartimenten met bonussen
Niet alle compartimenten voegen iets nieuws toe qua bonus aan je wapen, behalve natuurlijk schade. Sommige doen dit wel, zoals de "Scheve lange loop"
Aangezien deze scheef is, geeft hij -3 mikken en -1 imago.
De bonussen, schade en het benodigde level staan er alvast bij. Het level is nodig om de compartimenten aan elkaar te kunnen maken. De bonussen en schade tellen NIET totdat het een wapen is, puur voor de handigheid. Zo kan je zien watvoor extra's het compartiment opleverd.

Legendarische compartimenten
Er zullen ook legendarische compartimenten zijn, deze zullen zeer moeilijk te vinden zijn, nog moeilijker dan de legendarische wapens.
Je kan ze amper vinden bij arbeiden, je krijgt ze bij erg lange en moeilijke opdrachten en fortgevechten.
Ze kosten ook gigantisch veel geld, en ze kunnen de beste wapens van het hele spel vormen. Hierdoor zijn ze moeilijk te vinden bij arbeiden, de duurste zal rond de 50.000 $ kosten!
Ik heb er alvast twee gemaakt:
Als jullie ze te goed/slecht vinden, kan ik het altijd nog veranderen.



Als er nog vragen/opmerkingen zijn, zeg het maar. Aub beoordelen via het sterren systeem!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

4/5. Erg goed idee! Zou idd wel leuk zijn. Maar het laten maken moet natuurlijk wel wat kosten hè, anders word dat te makkelijk. Maar voor de rest zit het leuk in elkaar. Die loop zou dan +10 schade geven en +1 mikken. En je kan dan bijv ook een scheve loop vinden die +10 schade geeft maar -3 mikken... En zo kan je eindeloos doorgaan!:D
 

DeletedUser

Dat is een leuke toevoeging zeg! Zo kan je echt je eigen wapen, ook met je eigen bonussen, maken! Super toevoeging, morgen ga ik er mee aan de slag!
 

DeletedUser13259

Lijkt me leuk!
Maar dan moeten ze wel niet zo veel schade doen, het moeten eigenlijk gewoon hebbedingetjes worden.
5/5
 

DeletedUser4700

Ik vind dit eigenlijk een fantastisch idee. Dit is eindelijk weer iets leuks, dat echt iets toevoegt aan het spel. En dat komt er weer een strijd over wie het beste wapen kan maken. Echt heel cool!

5 sterren
 

DeletedUser

geen goed idee.
zo wordt het hele spel vol gestampt met rotzooi van allerlei slechte wapentjes.
1/5

ps. ik zie er ook niet echt een goede, nuttige toevoeging in
 

DeletedUser

Leuk idee.
Als dit wordt toegevoegd kun je eindelijk iets 'unieks' hebben.
 

DeletedUser

inderdaad, ik vind het ook wel grappig. Kan je een handeltje in onderdelen beginnen :D
 

DeletedUser13259

Maar dan moet er wel even voor gezorgd worden dat je niet je eigen gouden revolver kan maken, het mag qua schade vind ik voor de hoogste lvls eigenlijk niet boven de 100 uitkomen.
 

DeletedUser

Of je gaat componenten in de geweermaker verkopen,
Dat haalt heel veel geld uit het spel :p
en misschien ook iets dat ze kapot kunnen gaan, en dat je dan weer 2 componenten hebt,
anders kan je een onverslaanbaar wapen maken die je eeuwig en voor niks kan gebruiken :p

EDIT: 3,5/5
BIjtwijel, ga omhoog, 4 sterren :)
 

DeletedUser12695

De schade moet niet te laag zijn maar ook niet te hoog, als de balans goed is 4/5
 

DeletedUser

Zo krijg je wel een beetje een zooi spelletje met 1000 en 1 wapens. Ik weet niet wat ik hier van moet denken.
 

DeletedUser

Arendsoog: Zoals gezegd, elke speler heeft er maar een, namelijk die van zichzelf. Je kan gewoon op het wapen klikken om te zien wat de schade en bonussen zijn. Onoverzichtelijk is het dus niet echt vind ik.
 

DeletedUser

:sheriff::sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:/:helpie::helpie::helpie::helpie::helpie:
 

DeletedUser5512

ehm lol, ik weet niet wat iedereen hier zo goed aan vind maar ik vind het echt een prut idee.

"Iedereen kan zijn eigen wapen maken en benoemen."

1. Hoe veel wapens voor jezelf kan je maken?
2. Hoe worden de schades bepaald? (als ééncombinatie de meeste schade heeft maakt iedereen die toch?)
3. Hoe wordt het minimum level bepaald?
4. Waar moet je die compartimenten kopen? hoeveel kosten ze? kan je ze ook vinden?
5. Kan je je eigen wapen verkopen en zo weer een nieuwe maken?
6. Voor hoeveel zou je zo'n wapen kunnen verkopen? of kan je het niet verkopen? is de totale prijs meer of minder dan alle compartimenten verkopen per stuk?

als je daar allemaal goede antwoorden op kan geven die mij overtuigen zal ik je 5 sterretjes geven. voorlopig 1/5
 

DeletedUser

ehm lol, ik weet niet wat iedereen hier zo goed aan vind maar ik vind het echt een prut idee.

"Iedereen kan zijn eigen wapen maken en benoemen."

1. Hoe veel wapens voor jezelf kan je maken?
2. Hoe worden de schades bepaald? (als ééncombinatie de meeste schade heeft maakt iedereen die toch?)
3. Hoe wordt het minimum level bepaald?
4. Waar moet je die compartimenten kopen? hoeveel kosten ze? kan je ze ook vinden?
5. Kan je je eigen wapen verkopen en zo weer een nieuwe maken?
6. Voor hoeveel zou je zo'n wapen kunnen verkopen? of kan je het niet verkopen? is de totale prijs meer of minder dan alle compartimenten verkopen per stuk?

als je daar allemaal goede antwoorden op kan geven die mij overtuigen zal ik je 5 sterretjes geven. voorlopig 1/5


1. Een wapen.
2. Door de compartimenten, zie er maar aan te komen! Ze zijn moeilijk te verkrijgen!
3. Door de schade en de bonussen.
4. Als je het nou ff leest :p. Je kan ze (nog) niet kopen in de shop, wel op de markt. Verder te vinden bij fortgevechten, arbeiden en opdrachten. Kleine vindkans!!
5. Wel aan de shop, niet aan andere. Anders zou henk met piet's zwaard lopen.
6. Je kan het aan de shop verkopen, niet op de markt. De prijs is ongeveer evenhoog als de compartimenten samen.
 

DeletedUser

V2 is uit en staat er! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan