• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Iwab2 zoekt een stad in de top20

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Geachte lezers

Ik zoek een stad waar mensen wel actief kwa bouwen en op het stads forum (beetje volwassen gedrag graag)
ben 19 jaar woon in NB zit veel achter de computer in de avond (hele avond meestal)
ik ben een arbeider (level 21) heb weinig geld inbreng (+/-400 per week max) wil graag een stad groot maken waar je tenminste meer mensen bouwen dan ik alleen.
ik wil in een stad die in de top20 staat en hotel level 2 heeft

interesse laat dan een berichtje achter

MVG Iwab2
 

DeletedUser

Je kan even ingame een bericht naar Breempower sturen, dan krijg je daar antwoord!
 

DeletedUser

Dan kom je toch niet!
Wij hoeven niet perse hotel, de meesten kunnen gratis in 1 van de 1000 andere hotels slapen!
 

DeletedUser

Geachte lezers

Ik zoek een stad waar mensen wel actief kwa bouwen en op het stads forum (beetje volwassen gedrag graag)
ben 19 jaar woon in NB zit veel achter de computer in de avond (hele avond meestal)
ik ben een arbeider (level 21) heb weinig geld inbreng (+/-400 per week max) wil graag een stad groot maken waar je tenminste meer mensen bouwen dan ik alleen.
ik wil in een stad die in de top20 staat en hotel level 2 heeft

interesse laat dan een berichtje achter


MVG Iwab2
Dan kom je toch niet!
Wij hoeven niet perse hotel, de meesten kunnen gratis in 1 van de 1000 andere hotels slapen!

heb jij mijn verhaal wel gelezen gelezen??? handige harry
 

DeletedUser

Je kan bij Springfield komen, we hebben hotel level 2 en al een bouwer uit de top 10. We zijn momenteel weer net uit de top 20 gezakt maar zullen daar weer snel terug in komen.
 

DeletedUser

waarom zoek je een stad terwijl je oprichter bent van een stad ?
 

DeletedUser

Wie zijn wij?
Wij zijn United Kingdom. Wij staan momenteel 16e in de ranglijst.

Wat hebben wij te bieden?
Wij hebben een level 2 hotel. Alle winkels zijn level 3, gepland om naar level 4 te gaan.
Stadhuis ook level 3, bank is na een paar uurtjes bouwen level 3.
Ook bieden wij natuurlijk gezelligheid zoals sommige andere steden doen.
Wij hebben voornamelijk actieve leden die veel geld storten.


Wat zou jij voor ons kunnen betekenen?
Wij hebben een standenmaatschappij. Je hebt 'voorzitters', 'geldbinnenhalers' en 'bouwers'.
'Geldbinnenhalers' en 'bouwers' zijn gelijk. We zouden graag een extra bouwer er bij willen zoals jij.
(Wat is je bouwlevel?)


Het is nog niet zeker dat je kunt worden toegelaten, daar zal over worden overlegd. Maar ik reserveer voor de zekerheid alvast:rolleyes:
 

DeletedUser

bouw level is 30
en ik wil graag in jullie stad willen mee werken aan het uitbouwen van de stad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan