• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Items veilbaar maken

Hey allen,
ik zag dat nu ook de Tijd en de Raaf van de geest van kerstset veilbaar geworden zijn.
Kan dit ook gebeuren met de wapens van de bandietenset? De kledijstukken zijn immers al veilbaar en de wapens niet, terwijl ik ook hoorde dat er mensen de wapens dubbel hebben. 't Lijkt mij een goed idee om deze ook veilbaar te maken! :)
 

DeletedUser16224

Heb zelf ook het paard dubbel en heb de neiging hem te verkopen aan de RRH, zou jammer zijn :p

Graag zou ik ook die items die niet veilbaar zijn veilbaar hebben :)
 

DeletedUser16224

Tijd is idd ook veranderd dus het wordt tijd dat ze de komende tijd besteden aan het veranderen van de veilbaarheid van die bandietitems. :rolleyes:
 

DeletedUser4007

Dat was een foutje, dat de bandietenset voor een deel niet veilbaar is, is echter geen foutje ;)

dan zijn ze bij inno nog dommer dan ik al dacht:p

wat voor logica zit er dan achter om niet de hele set veilbaar te maken?
jij zegt resoluut dat het geen foutje is, dan weet je dus ook de reden waarom
:huh:
 

DeletedUser16170

ze moeten gewoon alles wat niet veilbaar is gewoon veilbaar maken simpel :)
 

DeletedUser

dan zijn ze bij inno nog dommer dan ik al dacht:p

wat voor logica zit er dan achter om niet de hele set veilbaar te maken?
jij zegt resoluut dat het geen foutje is, dan weet je dus ook de reden waarom
:huh:

Reden is vrij simpel denk ik. Door niet alles veilbaar te maken blijft er nog steeds een uitdaging voor de mensen die graag alles willen van de set, want het is niet zo dat je die zomaar kan kopen.
 

DeletedUser4007

zou alleen interressant zijn als je de niet veilbare als laatste krijgt:p
 

DeletedUser

zou alleen interressant zijn als je de niet veilbare als laatste krijgt:p

Yup, frustratie begint al op te lopen al 20 kissies geopend en krijg nu alleen nog maar buffs terwijl ik alleen nog de NIET veilbare gun en revolver moet :p
 
Sws is 't niet leuk, want Inno geeft toch niets om wie de setjes heeft.
Als er maar betaald wordt.
En die lootkistjes kan je toch niet met premium ofzo kopen, dus dan kunnen ze die net zo goed allemaal veilbaar maken :mad:
 

DeletedUser4007

Sws is 't niet leuk, want Inno geeft toch niets om wie de setjes heeft.
Als er maar betaald wordt.
En die lootkistjes kan je toch niet met premium ofzo kopen, dus dan kunnen ze die net zo goed allemaal veilbaar maken :mad:

als het goed is zijn de kistjes wel veilbaar :cool:
 

DeletedUser16491

jup de spullen mogen idd veilbaar worden of ze moeten zorgen dat je sneller kistjes /bandieten spullen kan krijgen want dat is nu ook zeer slecht
 
Bovenaan