• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

items die je gevonden hebt

DeletedUser7968

[report=32813563c125fbc7a8]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]

sleutel 3 :p
 

DeletedUser

Katoenplukken en katoen bij 10 minuten katoen plukken

4 minuten sokken wassen naald en draad xd
 

DeletedUser

ikbenpro.png



;)
 

DeletedUser

Als je wilt dat mensen nog een beetje respect hebben voor je houd je nu op ;)
 

DeletedUser3874

Daniel let een beetje op, iedereen is ooit begonnen als LVL 1 op eender welke wereld. De Zwarte Vodden (or whatever) die je toen bleek te vinden waren als de Azteekse schatten, groots en grandioos. Dat het nu minder bijzonder is maakt dan ook geen fluit uit. Het topic heeft dan ook als titel: "Items die je gevonden hebt", niet bijzondere dingen die je gevonden hebt.
 

DeletedUser

Daniel let een beetje op, iedereen is ooit begonnen als LVL 1 op eender welke wereld. De Zwarte Vodden (or whatever) die je toen bleek te vinden waren als de Azteekse schatten, groots en grandioos. Dat het nu minder bijzonder is maakt dan ook geen fluit uit. Het topic heeft dan ook als titel: "Items die je gevonden hebt", niet bijzondere dingen die je gevonden hebt.

Ja, maar spammen over katoen vinden? >.<
Dat is een arbeidsproduct en hoort hier dus niet ;)
 
Ja, maar spammen over katoen vinden? >.<
Dat is een arbeidsproduct en hoort hier dus niet ;)

kijk jij maar eens naar gelijke topics als deze bij andere werelden, dan zie je hoevaak er in het begin gepost is, JA, een tabaksblad gevonden!!

En dit is waarschijnlijk het begin voor deze speler dus laat em lekker
 

DeletedUser

Wat heb je toch met mij? :(

Ik heb voor het laatst 3 bessen gevonden tijdens bessen verzamelen.

grijze indianenketting

roestig scheermes.

Ik was het forum op .net aan het lezen en vond ineens daar een topic over welke items je gewonden hebt dus dacht waarom hier niet.



het laatste item wat ik nu gevonden heb is dit item
stone_granite.png

Gebroken wiskeyfles

Zoals je ziet wordt er wel meer gepost waarvan je op hoger lvl zegt dat het (praktisch) waardeloos is. Toch zijn dit mooie vondsten in het begin, en wil je die graag delen.

Wel wil ik Quikdead vragen om het aantal posts te beperken. Je kunt ook een stuk of 10 vondsten in 1 post proppen, dat scheelt een hoop. ;)
 

DeletedUser

kijk jij maar eens naar gelijke topics als deze bij andere werelden, dan zie je hoevaak er in het begin gepost is, JA, een tabaksblad gevonden!!

En dit is waarschijnlijk het begin voor deze speler dus laat em lekker
Zie reactie op Simmies.

Zoals je ziet wordt er wel meer gepost waarvan je op hoger lvl zegt dat het (praktisch) waardeloos is. Toch zijn dit mooie vondsten in het begin, en wil je die graag delen.

Wel wil ik Quikdead vragen om het aantal posts te beperken. Je kunt ook een stuk of 10 vondsten in 1 post proppen, dat scheelt een hoop. ;)

De posts die jij laat zien vind ik wel kunnen.
Op dat moment waren die dingen bijzonder in Wereld 1.
Nu zijn ze dat allang niet meer ;)
 
Bovenaan