DeletedUser7968
[report=32813563c125fbc7a8]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]
sleutel 3
sleutel 3

Als je wilt dat mensen nog een beetje respect hebben voor je houd je nu op![]()
Waarom?
Ben level 5 op die wereld
Het is niet bijzonder als je dat soort dingen krijgt
Gewoon niet doen![]()
Dat denk jij, voor mij is het wel bijzonder, binnenkort ben ik hoger level en dan krijg ik wel betere dingen
Daniel let een beetje op, iedereen is ooit begonnen als LVL 1 op eender welke wereld. De Zwarte Vodden (or whatever) die je toen bleek te vinden waren als de Azteekse schatten, groots en grandioos. Dat het nu minder bijzonder is maakt dan ook geen fluit uit. Het topic heeft dan ook als titel: "Items die je gevonden hebt", niet bijzondere dingen die je gevonden hebt.
Ja, maar spammen over katoen vinden? >.<
Dat is een arbeidsproduct en hoort hier dus niet![]()
Wat heb je toch met mij?
Ik heb voor het laatst 3 bessen gevonden tijdens bessen verzamelen.
grijze indianenketting
roestig scheermes.
Ik was het forum op .net aan het lezen en vond ineens daar een topic over welke items je gewonden hebt dus dacht waarom hier niet.
het laatste item wat ik nu gevonden heb is dit item
![]()
Gebroken wiskeyfles
Zie reactie op Simmies.kijk jij maar eens naar gelijke topics als deze bij andere werelden, dan zie je hoevaak er in het begin gepost is, JA, een tabaksblad gevonden!!
En dit is waarschijnlijk het begin voor deze speler dus laat em lekker
Zoals je ziet wordt er wel meer gepost waarvan je op hoger lvl zegt dat het (praktisch) waardeloos is. Toch zijn dit mooie vondsten in het begin, en wil je die graag delen.
Wel wil ik Quikdead vragen om het aantal posts te beperken. Je kunt ook een stuk of 10 vondsten in 1 post proppen, dat scheelt een hoop.![]()
Zie reactie op Simmies.
De posts die jij laat zien vind ik wel kunnen.
Op dat moment waren die dingen bijzonder in Wereld 1.
Nu zijn ze dat allang niet meer![]()
Snap ik volledig, maar ik en pas begonnen op wereld 1![]()
Ja, de rest van de wereld niet
Ik vind dat je dit topic alleen moet gebruiken voor items die nu bijzonder/leuk/grappig zijn![]()
En dan kunnen we dit net zo goed verwijderen, vermits niks nog bijzonder/speciaal is op W1.