• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

items die je gevonden hebt

DeletedUser13310

Ik heb met als handelaar werken, 1 nat's machete gevonden en 1 allen's pepperbox.:D:D:D:D:D
 

DeletedUser3753

bij lijken bestelen een parelketting waar ik nix aan heb en een edele driekwart broek
 

DeletedUser

Met rondreizende handelaar bij toeval op Seth Bullocks paardenriem gestuit.

Niet getwijfeld en het ding direct van de oorspronkelijke eigenaar getrokken :p
 

DeletedUser10740

[report=31281441f102a4aac1]Arbeidsrapport: Lijken bestelen[/report]

ik verkoop de 3de sleutel, dus stuur maar een pm met een fatsoenlijk bod en wie weet verkoop ik hem wel ;)
 

DeletedUser

[report=31281441f102a4aac1]Arbeidsrapport: Lijken bestelen[/report]

ik verkoop de 3de sleutel, dus stuur maar een pm met een fatsoenlijk bod en wie weet verkoop ik hem wel ;)

4 dagen heeft het me geduurd :)
1298375555-90.png
 

DeletedUser1053

Nu zijn we natuurlijk allemaal benieuwd hoeveel je voor die derde sleutel betaald hebt girafi?:p
 

DeletedUser

Nu zijn we natuurlijk allemaal benieuwd hoeveel je voor die derde sleutel betaald hebt girafi?:p

Leones gaf al reeds het antwoord (staat ook nog ergens anders als ik me niet vergis).

Vraag me eigenlijk af of ik de eerste ben met het gouden geweer op W1 :rolleyes:
 

DeletedUser

Proficiat :) Alleen weer spijtig dat iemand hem heeft die totaal niet actief is op vlak van fortvechten :)
 

DeletedUser13002

doe ik heeeeel lang mee met een veiling voor kuierstok,heb ik eindelijk gewonnen,vind ik hem zomaar :hmf:
 

DeletedUser

Wow! Cool ding! En dat op mijn (gedeelde) eigen account.
Droog om op het forum te lezen dat je iets gevonden hebt. XD
 
Bovenaan