• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

items die je gevonden hebt

DeletedUser

kheb me eige stad weer gevonde...
nee grapje :p

heb net een grijze pet gevonde +8 zwemme :)

btw als je nog een stadje zoekt hotel is al bijna lvl1 ^^ pm me maar ingame Mikevman
 

DeletedUser

Omfg eindelijk me vlag na 17 uur -.-''
lol voor de gaste die denken dat je met minder motivatie minder kans hebt dus niet,

fnfsb6.jpg
 

DeletedUser

netjes :p

ik weet dat dit geen item is, maar ik sloeg net met plakkaten ophangen een spijker door mijn duim o_O en nu mis ik 8 levenspunten :D
 

DeletedUser

netjes :p

ik weet dat dit geen item is, maar ik sloeg net met plakkaten ophangen een spijker door mijn duim o_O en nu mis ik 8 levenspunten :D


Ja, dat had ik pas ook. Erg bijzonder aangezien ik gewoon plakband gebruikte ;)

(Overigens gok ik dat dat soort plakkaten eerder met een nietpistool opgehangen worden)
 

DeletedUser

inderdaad, dat is normaal in het 'wilde westen' he :p nietpistolen xD volgens mij hadden ze welpistolen (flauw he )
 

DeletedUser763

de enigen pisolen op dit spell waren schrootpistolen.
en das egt zo.
 

DeletedUser

kreeg 2 hoefijzers 86 exp maar dat rot paard wierp me af 108 levens punten zoek ! en dat terwijl ik al meer dan 35 jaar paarden/ponys beleer lol
 

DeletedUser

Loool me 1ste keer vee brandmerken ( 2 uur ) gelijk een goed resultaat vind ik toch wel zelf :D

n702l3.jpg
 

DeletedUser

gebroken wiskyfles en een prikkeldraad de laatste keer. daarna 4 jobs zonder dan ook maar 1 item/product te vinden :S

en de vlag vd unie moet ik ook nog -_-
 
Bovenaan