• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Invloed imago/tactiek op mikken

DeletedUser3012

In een duel hebben het imago van de aanvaller en de tactiek van de verdediger invloed op de mikwaarde.

Ik heb altijd gedacht dat de mikwaarde van de verdediger verlaagd wordt als de imagovaardigheid van de aanvaller hoger is dan de tactiekvaardigheid van de verdediger. (en dat de mikwaarde van de aanvaller verlaagd wordt als de tactiekvaardigheid van de verdediger hoger is dan de imagovaardigheid van de aanvaller)
Zo staat het ook in de wiki.

Maar nu zie ik dat in de "mouseover text" bij het vaardighedenmenu staat dat degene met de hoogste vaardigheid een bonus op mikken krijgt.
hqp5.png
d9w1.png

Weet iemand wat waar is? En als dat van die bonus waar is, sinds wanneer is dat?

Alvast bedankt voor de antwoorden! :D
 

DeletedUser6377

Ik weet niet precies welke kant het opwerkt maar volgens mij werkt het beide kanten op: winnaar bonus en verliezer malus
 

DeletedUser4468

Ik denk zelf dat het wordt verlaagd :)
Wiki The-West.net zei:
The attack value is decided by your aiming skill.

Either the attack value of the attacker or the attack value of the defender is lowered. With the skill 'tactics' the defender is able to use his home advantage. He chooses the side on which he stands and uses the knowledge of the town.The attacker uses his appearance to intimidate the defender. If the tactic skill of the defender is higher than the appearance skill of the attacker, the attackers attack value goes down. If it is lower, the attack value of the defender goes down. The bigger the difference between the skills, the more the attack value is lowered.]

Additionally each player receives a bonus of five for the attack value.
 

DeletedUser3012

Hmm oké, dat is dus precies zoals het vroeger was. Maar dan vraag ik me af waarom ze bij dat mouseover tekstje zeggen dat je een bonus i.p.v. een verlaging krijgt? :huh:

(dat mouseover tekstje is natuurlijk wel meer recent dan de wiki dus vandaar dat ik me afvraag of ze het veranderd hebben?)
 
Die mouse over klopt geen ruk van bij mijn weten. Met minder duelmotivatie schijn je ook geen $$ te krijgen volgens die dingen :blink:

Als ZMD krijg je nog altijd prima geld
 

DeletedUser6801

Naar mijn weten klopt die mouseover.

heel vroeger was het zo dat imago/tactiek de tegenstanders mikwaarde naar beneden bracht (of de jouwe natuurlijk). Na de verandering in het duelsysteem is het zo dat jou eigen mikwaarde (of die van de tegenstander) stijgt bij meer imago/tactiek.
 

DeletedUser3012

Hmm, het wordt er niet eenduidiger op maar in ieder geval bedankt voor het reageren! :)
 

DeletedUser16073

Naar mijn weten klopt die mouseover.

heel vroeger was het zo dat imago/tactiek de tegenstanders mikwaarde naar beneden bracht (of de jouwe natuurlijk). Na de verandering in het duelsysteem is het zo dat jou eigen mikwaarde (of die van de tegenstander) stijgt bij meer imago/tactiek.

precies wat ik ook dacht
 
Bovenaan