• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Internationale fortgevecht competitie

hmmm, jullie hebben gelijk (zowel hier als ingame mensen), mijn fout.... maar de informatie over de 3 inventarissen enzo kloppen wel lijkt me...

wel stom dat de eerste vraag dan is: '' Please choose which language server you are from: '' bij de engelse aanmelding, daardoor dacht ik dat het via dat aanmeldingsformulier moest.

hopelijk komt het aanmeldformulier snel, want this nog maar 9 dagen bij .net om aan te melden, dus zal raar zijn als het hier tot 10 sept ofzo zou kunnen... wel zonde, net alsof inno/mods/wie daar ook over gaat, niet wilt dat the-west.nl een kans maakt om een goed team te kunnen krijgen.... wantja, kortere aanmeldingsperiode zorgt ervoor dat meer mensen de deadline zullen missen. Maarja, wie weet komt die morgenochtend wel, dan valt het nog wel mee.
 

DeletedUser16548

mmm... ik heb me al via het .net ding aangemeld. Kroenuh, heb ik nu een probleem?
 
mmm... ik heb me al via het .net ding aangemeld. Kroenuh, heb ik nu een probleem?
Ik had mij dus ook al via .net aangemeld, daar heb ik gelukkig wel een ander email adress op mijn account staan, dus door de verificatie kom ik daar niet heen, maar heb dus ook hetzelfde als tba (en ik weet dat er nog een aantal zijn die dat ook hebben)
 

DeletedUser11199

ik doe mee, is hier weer bagger geregeld

mag je uit 3 sets kiezen en ik heb geen flauw idee waar die sets staan .... wanneer neemt op NL/BE is iemand de leiding om ook mensen fatsoenlijk te informeren/>
 
Bovenaan